מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

סדר פסח 2024

מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה קדימה?

דווקא עכשיו לפני חג הפסח יש לכם הזדמנות מצוינות לעצור ולעשות סדר בארגון, לבחון שגרות ותהליכים קיימים ושיטות בצורה אחרת, שקולה ואובייקטיבית יותר.

עוצרים דווקא כאן ועכשיו עם חג הפסח ומנסים לבחון איך ניתן לעשות אחרת בעיקר לשפר.

קיבלתם החלטה לנצל את ההזדמנות ולבחון איך ניתן לעשות אחרת? יפה מאוד! אבל איך עושים זאת?

הכי קל ונכון זה להשתמש במודל ה SWOT ברמת הארגון וברמת המחלקות/תחומים:

מפו את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות, ואיומים. עשו זאת בצורה יסודית, שתפו את המנהלים שלכם ובהתאם שאלו את השאלות הנכונות, שאלות שלעיתים כולנו נמנעים מלשאול מפאת חוסר נוחות ונעימות, לחץ של זמן ושוטף ששואב. היו אותנטיים עם עצמכם

זה הזמן לבדוק את התשתיות שלכם – התהליכים, שיטות ושגרות עבודה וממשקי עבודה. זה הזמן לבדוק אם המחלקות והמערכים אצלכם מתפקדים לשביעות רצונכם ומייצרים תפוקות

אחרי שבדקתם אמצו את היזומה הארגונית. העזו, יזמו מהלכים חדשים, כאלו שיקדמו את הארגון.

מהר מאוד תבינו שגם הארגון שלכם יכול למקסם ולממש מעבר את הפוטנציאל שלו

השתמשו בקהל הלקוחות שלכם בעבר ובהווה וגם אלו שלא הפכו…. בדקו איפה אתם יכולים לשפר ולהשתפר מול הלקוחות, מה היה חסר להם? נסו להבין ולהשלים את הפאזל. שאלו אותם מה היו רוצים לקבל עוד, נסו גם להבין מה מפריע להם.

שתפו את המנהלים שלכם כל אחד בתחומו וצאו עם תובנות שיכולות לקחת אותכם כמה צעדים קדימה, להתחלה חדשה וטובה יותר, מהלכים חדשים שעשויים לחזק את הקשר שלכם עם קהל הלקוחות שלכם, מוצרים או שירותים חדשים שאתם יכולים להציע, קהל יעד חדש, שיתופי פעולה חדשים וחשובים.

עברו על תכנית השיווק שלכם, האם היא מייצרת לכם מקסימום פרסום וחשיפה? האם התקציב מספיק לכם או שיש צורך להגדילו ? האם מחלקת השיווק מייצרת תוצרים עם החזר השקעה סביר? מה חסר לכם בשיווק בכדי לגייס עוד לקוחות איכותיים בתקציבים סבירים ורווחים?

האם מחלקת המכירות שלכם עומדת ביעדים שלה בצורה עקבית ואם לא אז מה הסיבה או הסיבות לכך? ומהן הפעולות שיש לנקוט כאן ועכשיו ולטווח הארוך בכדי לעמוד במטרות

והכי חשוב עצרו רגע והקדישו מחשבה למשאב החשוב ביותר שלכם בארגון – לאנשים שלכם. האם אתם באמת משקיעים בהם , הם הרי ההון האנושי שלכם, נסו לחשוב איך ניתן לחברם מחדש לערכים, יעדי ומטרות הארגון. אל תיקחו אותם כמובן מאליו, השקיעו בהם, עכשיו זה הזמן!

נסו למזער תחושות ולמקסם עובדות, צללו לתוך המספרים, ליעדים ולמדדים – הם יספרו לכם את הסיפור האמיתי ביותר. תנו לנתונים ולעובדות לעשות לכם את סדר.

לקבלת קובץ מיפוי סדר פסח – לארגון ולך -לחץ

 האם אתם יכולים להתייעל? שאלה חשובה בכל סדר פסח, להתייעל בתקציב ההוצאות והמשאבים – חשוב מאוד לבדוק

וכנראה החשוב מכל – אל תשכחו גם את הסדר אצלכם בתור מנהלים, שאלו את עצמכם:

ואתה מנהל יקר, התכנס פנימה ושאל את עצמך-   מה אני, בתור מנהל מוביל בארגון צריך לעשות בשביל להשתפר?

  • באילו ממשקים אני צריך להשקיע יותר?
  • אילו מיומנויות ניהול אני צריך לשפר?
  • איך אני יכול לשפר את התקשורת הבינאישית שלי?
  • האם אני צריך לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלי?
  • האם אני חוטא בניהול הזמן והמשימות שלי ובאיזה אופן?
  • האם אני עושה מספיק עבור העובדים שלי? האם אני מהווה עבורם דוגמא? האם אני מניע אותם וגורם להם להיות מספיק יצירתיים?

וכמובן עוד לא מעט שאלות המעסיקות כל אחד ואחת מכם כמנהלים מובילים.

זכרו, עכשיו זה הזמן, גם אם זה מספר ימים, עשו זאת, אתם לא תתחרטו!

סדר פסח מוצלח, בהצלחה!

נ.ב – עדיין לא מאוחר לאחל לקהל העובדים שלכם וקהל הלקוחות שלכם חג שמח והתחלות חדשות. קחו את הלקוחות הגדולים שלכם ועשו להם משהו מיוחד, תנו להם דווקא עכשיו ערך מוסף גבוה – זה יכול להיות בשרות/ מוצר, בהצעה או אפילו בערך מסוג אחר שלא חשבתם עליו עד כה.

לקבלת קובץ מיפוי סדר פסח – לארגון ולך -לחץ

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן