Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

 

כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים.
כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות איכותי יותר, בין אם מכוונים ללקוח הפרטי או ללקוח העסקי ? כן, יש המון שיטות ודרכים אבל הנה לכם 2 שיטות יעילות  

הנה 2 שיטות יעילות וחשובות:

שיטה 1:

בחירת והטמעת מספר פרמטרים חשובים ללקוח הקובעים את רמת איכות הליד, זה יכול להיות אצל לקוח B2C :  איזור ג"ג, גיל, שכיר/עצמאי ועוד

את הפרמטרים הללו מטמיעים למילוי בעמוד נחיתה ובעמוד התודה .
ליד שהגיע ללא מילוי הפרמטרים הללו מקבל הודעה אוטומטית להשלמה באמצעות ווטסאפ
בנוסף אנו מעודדים לשלב שדה מילוי נוסף והוא מועד חזרה לליד ומאפשרים בשדה 3 מקטעים של היממה – שעות הבוקר/ שעות צהריים/שעות אחה"צ- ערב. בהתאם לפעילות הארגון.

נכון שככל שאנו מוסיפים פרמטרים למילוי בעמוד הנחיתה כמות הלידים פוחתת יחד עם זאת איכות הליד עולה באופן משמעותי. תבחרו באיכות על גבי הכמות.

מה יוצא לכם מזה?

  • הגדלת יחס הענות ראשוני
  • פרטים מלאים יותר, ליד איכותי יותר
  • טיפול מהיר יותר בליד איכותי יותר – ובהכרח מניב לאחוזי סגירה גבוהים יותר
  • חסכון במשאבים של המשאב האנושי
  • והכי חשוב – אנשי המכירות שלכם נוחלים רצף הצלחות גבוה יותר, מניע ומייצר אצלם אנרגיה ומוטיבציה גבוהה

שיטה 2:

הקפידו על הקרייאטיב והמסרים שלכם – תשאלו את עצמכם עד כמה המסרים שלכם, הניסוח והמילים הפוגשים את הלקוח הפוטנציאלי בנקודות המפגש מחודדים מזוקקים, מקצועיים, לא שיווקיים מידיי ומדויקים עם הצרכים של הצד השני. בהכרח מסרים  שיביאו לכם את הליד איכותי יותר.

הנה לפניכם עובדות כי אין כמו מספרים:

לפניי חודשיים סיימנו לעדכן אצל לקוח שלנו בתחום הפיננסי את עמודי הנחיתה ועמודי התודה בפרמטרים הרלוונטיים עבורו, עדכנו את כלל המסרים בכלל נקודות המפגש – עמודי נחיתה, עמודי תודה, באנרים, טקסטים , מייל, הודעה, דוורים וכו

והתוצאה אחרי שבוע ימים בלבד ובמשך החודש העוקב:

כמות הלידים ירדה בכמעט 30% – כן, המנכ"ל רצה לשבור לנו את הראש !, אבל אחריי שראה את יתר המספרים והתוצאות – הוא התחרט ובגדול .

רמת איכות הלידים גבוהה יותר משמעותית -מעל 40% יותר רלוונטיים ומבושלים

היחס בין הליד האיכותי לסגירה היה גבוה יותר מעל 17% גידול

אחוז תעסוקה של נציגי המוקד הטלפוני גדל ב 35%

כמות של פגישות שהתקיימו בפועל עם צוות המת"לים גדל ב 40%

תוצאות המכירות גדלו ב 25% – התפוקות עלו באופן משמעותי

קחו מכאן את 2 השיטות ותיישמו בחלק רק כדי לראות מספרים ועובדות

בהצלחה!

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
תפיסת הלקוח את חווית השירות

תפיסת הלקוח את חווית השירות

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה מהיר מאוד, בייחוד הלקוחות הצעירים יותר, דור…
האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון – צעד,…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
דילוג לתוכן