Game Changer

לידים איכותיים – הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

quality-leads
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

יצירת לידים איכותיים

כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים.
כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות איכותי יותר, בין אם מכוונים ללקוח הפרטי או ללקוח העסקי ? כן, יש המון שיטות ודרכים אבל הנה לכם 2 שיטות יעילות  

הנה 2 שיטות יעילות וחשובות:

שיטה 1:

בחירת והטמעת מספר פרמטרים חשובים ללקוח הקובעים את רמת איכות הליד, זה יכול להיות אצל לקוח B2C :  איזור ג"ג, גיל, שכיר/עצמאי ועוד

את הפרמטרים הללו מטמיעים למילוי בעמוד נחיתה ובעמוד התודה .
ליד שהגיע ללא מילוי הפרמטרים הללו מקבל הודעה אוטומטית להשלמה באמצעות ווטסאפ
בנוסף אנו מעודדים לשלב שדה מילוי נוסף והוא מועד חזרה לליד ומאפשרים בשדה 3 מקטעים של היממה – שעות הבוקר/ שעות צהריים/שעות אחה"צ- ערב. בהתאם לפעילות הארגון.

נכון שככל שאנו מוסיפים פרמטרים למילוי בעמוד הנחיתה כמות הלידים פוחתת יחד עם זאת איכות הליד עולה באופן משמעותי. תבחרו באיכות על גבי הכמות.

מה יוצא לכם מזה?

  • הגדלת יחס הענות ראשוני
  • פרטים מלאים יותר, ליד איכותי יותר
  • טיפול מהיר יותר בליד איכותי יותר – ובהכרח מניב לאחוזי סגירה גבוהים יותר
  • חסכון במשאבים של המשאב האנושי
  • והכי חשוב – אנשי המכירות שלכם נוחלים רצף הצלחות גבוה יותר, מניע ומייצר אצלם אנרגיה ומוטיבציה גבוהה

שיטה 2:

הקפידו על הקריאטייב והמסרים שלכם לקבלת לידים איכותיים

תשאלו את עצמכם עד כמה המסרים שלכם, הניסוח והמילים הפוגשים את הלקוח הפוטנציאלי בנקודות המפגש מחודדים מזוקקים, מקצועיים, לא שיווקיים מידיי ומדויקים עם הצרכים של הצד השני. בהכרח מסרים  שיביאו לכם את הליד איכותי יותר.

הנה לפניכם עובדות כי אין כמו מספרים:

לפניי חודשיים סיימנו לעדכן אצל לקוח שלנו בתחום הפיננסי את עמודי הנחיתה ועמודי התודה בפרמטרים הרלוונטיים עבורו, עדכנו את כלל המסרים בכלל נקודות המפגש – עמודי נחיתה, עמודי תודה, באנרים, טקסטים , מייל, הודעה, דוורים וכו

והתוצאה אחרי שבוע ימים בלבד ובמשך החודש העוקב:

כמות הלידים ירדה בכמעט 30% – כן, המנכ"ל רצה לשבור לנו את הראש !, אבל אחריי שראה את יתר המספרים והתוצאות – הוא התחרט ובגדול .

רמת איכות הלידים גבוהה יותר משמעותית -מעל 40% יותר רלוונטיים ומבושלים

היחס בין הליד האיכותי לסגירה היה גבוה יותר מעל 17% גידול

אחוז תעסוקה של נציגי המוקד הטלפוני גדל ב 35%

כמות של פגישות שהתקיימו בפועל עם צוות המת"לים גדל ב 40%

תוצאות המכירות גדלו ב 25% – התפוקות עלו באופן משמעותי

קחו מכאן את 2 השיטות ותיישמו בחלק רק כדי לראות מספרים ועובדות

בהצלחה!

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
איך שומרים על עשרות, מאות ואלפי לקוחות מרוצים, בו זמנית?ניהול תיקי לקוחות  -דגשים חשובים
איך שומרים על עשרות, מאות ואלפי לקוחות מרוצים, בו זמנית?ניהול תיקי לקוחות -דגשים חשובים
ריכזנו עבורכם מספר דרכים ושיטות שיעזרו לכם לנהל תיקי לקוחות בצורה מיטבית, כולל שלבים מעשיים…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגיית לקוחות קיימים
אסטרטגיית לקוחות קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?
איך להגדיל את המכירות בעסק?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים
תהליכים פנים ארגונים מקדמים
אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מיטל הדר מגיים צ'יינג'ר מקבוצת מרקטינג סולושנס…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן