שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

 

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על אספקט בתהליכי מכירה ושירות.

חקר מקרה

לפני מספר חודשים פנה אלינו לקוח מתעניין, שתיאר שהמצב שלו במכירות לא משהו, בשיווק ככה ככה, אבל לא זו הבעיה לטענתו – הבעיה האמיתית שלו היא, המערכת CRM.

אנחנו ישר שאלנו מה הבעיה ועם איזה מערכת עובדים?
תשובתו הייתה, שהבעיה העיקרית היא שהמערכת לא משרתת אותם בתהליך המכירה בצורה מיטבית, היא מורכבת מדי בעיקר למשתמשי הקצה, מה שגורם לאנשי המכירות והטלמיטינג לא לשתף פעולה כלל עם המערכת וכמעט לא לעבוד איתה, מינימום תיעודים אם בכלל, אין למנהלים דרך אמיתית לפקח, לבקר, לשפר, לנהל, הדוחות לא נכונים, אנליזה? אין על מה , דשבורד לא רלוונטי. למעשה כל אחד עובד עם אקסל משלו, מה שברור לכולנו שמשפיע על יחס ההמרה ועוד כ"כ הרבה דברים אחרים
יתרה מכך גם אנשי השירות התייאשו ופתחו אקסלים.

בקיצור ק ט ס ט ר ו פ ה!

אתם בטח סקרנים לדעת על איזו מערכת מדובר? אחת המערכות הטובות והמובילות בשוק ובעולם כולו, שיכולה להגשים כמעט כל חלום בעולם השיווק, מכירות, אוטומאציות, דאטה וכו', ולצד זה,  היא גם מורכבת מאוד ולא מתאימה לצורכי החברה ולסדר גודל של החברה.
הלקוח הסביר כמה המצב בעייתי והוא חייב שכולם יתיישרו ויעבדו עם המערכת במתכונתה הנוכחית (ונמנע מלהיכנס עכשיו לעוד פיתוחים), כלומר  נקודת המוצא שלו – לכופף את צרכי החברה והמשאב האנושי לטובת המערכת, ולא משנה מה – פשוט לעבוד איתה.

ולמה? "כי השקענו סכומים גבוהים מאוד, ועברנו תקופת הטמעה ארוכה מאוד והיא אחת המערכות הטובות שיש כיום אז אין סיבה שלא"

אפשר להבין שזה מתסכל… אבל  מה יוצא לכם מזה?
ב ל א ג ן

זה לא מתאים לכם עסקית – נכון?
חברים, מה אתם עושים במצב כזה?

טריק שטיק 😊
טריק קטן שעשה את ההבדל, המנכ"ל זרם, זז הצידה.
היינו חייבים להביא פתרון מהיר, יעיל, ידידותי והכי חשוב – תוצאות מהירות.

ומה נעשה כדי שגם אתם תוכלו ללמוד מזה.

ביצענו דבר פשוט שלא גרם להוצאות מיותרות.

ניסינו להבין מה היו הבעיות האמיתיות של אנשי המכירות, הטלמיטינג והשירות עם המערכת הקיימת ולשם כך התנסנו באופן אישי בעבודה על המערכת (ממש כאנשי מכירות ושירות) בחברה כדי להתחבר לצורך שלהם.

אבחנו ומיפנו מהר מאוד (ימים ספורים בלבד) את הצרכים וה SLA הנכון לתהליך של כל מחלקה.
בשלב הזה לקחנו מערכת אחרת לניהול קשרי לקוחות בסיסית ביותר, פשוטה ונוחה בעלויות זניחות – אם אני זוכרת נכון משהו כמו 1500 ₪ חד פעמי, ועלות חודשית מאוד נמוכה.

הגדרנו ובנינו שם את ההגדרות החשובות ביותר עם תיעדוף חכם לדאטה, תזכורות, אוטומאציות ראשוניות.

בסיום פרק זמן של שבועיים הכל עמד לאוויר כולל הדרכה מפורטת למשתמשי הקצה, מערכת ידידותית למשמש ופשוטה לתפעול.

פשוט חתרנו לפתרון אופרטיבי וחכם, המתאים גם לצרכי הארגון בהיבטים של  מכירה ושירות.

ואתם שואלים מה היה האימפקט?

שיתוף פעולה מלא של כלל העובדים, עבודה על המערכת תיעודים מלאים, דוחות מהימנים ברמת תפוקות, בקרה וניהול.
ושורה תחתונה? חודש מלא בעבודה על המערכת הזו הביאה אותם לגידול של 18% במכירות.
ומאז, בכל חודש יש עלייה באחוזי ההמרה לפגישות מתקיימות ומכירות.

כך, פעולה פשוטה שעושה את ההבדל הענק.

 

בהצלחה!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
נדבר אחרי החגים...

נדבר אחרי החגים...

מי מאתנו לא נתקל בחודשים אוגוסט וספטמבר במשפט "נדבר אחרי החגים", לעיתים זה גם מגיע…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

משבר כלכלי? דיבורים על סגר? בשנה האחרונה נראה שאין דבר בטוח מהזינוק המתמיד בתקציבי השיווק…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן