Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

 

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על אספקט בתהליכי מכירה ושירות.

חקר מקרה לתהליך מכירה נכון

לפני מספר חודשים פנה אלינו לקוח מתעניין, שתיאר שהמצב שלו במכירות לא משהו, בשיווק ככה ככה, אבל לא זו הבעיה לטענתו – הבעיה האמיתית שלו היא, המערכת CRM.

אנחנו ישר שאלנו מה הבעיה ועם איזה מערכת עובדים?
תשובתו הייתה, שהבעיה העיקרית היא שהמערכת לא משרתת אותם בתהליך המכירה בצורה מיטבית, היא מורכבת מדי בעיקר למשתמשי הקצה, מה שגורם לאנשי המכירות והטלמיטינג לא לשתף פעולה כלל עם המערכת וכמעט לא לעבוד איתה, מינימום תיעודים אם בכלל, אין למנהלים דרך אמיתית לפקח, לבקר, לשפר, לנהל, הדוחות לא נכונים, אנליזה? אין על מה , דשבורד לא רלוונטי. למעשה כל אחד עובד עם אקסל משלו, מה שברור לכולנו שמשפיע על יחס ההמרה ועוד כ"כ הרבה דברים אחרים
יתרה מכך גם אנשי השירות התייאשו ופתחו אקסלים.

בקיצור ק ט ס ט ר ו פ ה!

אתם בטח סקרנים לדעת על איזו מערכת מדובר? אחת המערכות הטובות והמובילות בשוק ובעולם כולו, שיכולה להגשים כמעט כל חלום בעולם השיווק, מכירות, אוטומאציות, דאטה וכו', ולצד זה,  היא גם מורכבת מאוד ולא מתאימה לצורכי החברה ולסדר גודל של החברה.
הלקוח הסביר כמה המצב בעייתי והוא חייב שכולם יתיישרו ויעבדו עם המערכת במתכונתה הנוכחית (ונמנע מלהיכנס עכשיו לעוד פיתוחים), כלומר  נקודת המוצא שלו – לכופף את צרכי החברה והמשאב האנושי לטובת המערכת, ולא משנה מה – פשוט לעבוד איתה.

ולמה? "כי השקענו סכומים גבוהים מאוד, ועברנו תקופת הטמעה ארוכה מאוד והיא אחת המערכות הטובות שיש כיום אז אין סיבה שלא"

אפשר להבין שזה מתסכל… אבל  מה יוצא לכם מזה?
ב ל א ג ן

זה לא מתאים לכם עסקית – נכון?
חברים, מה אתם עושים במצב כזה?

טריק שטיק 😊
טריק קטן שעשה את ההבדל, המנכ"ל זרם, זז הצידה.
היינו חייבים להביא פתרון מהיר, יעיל, ידידותי והכי חשוב – תוצאות מהירות.

ומה נעשה כדי שגם אתם תוכלו ללמוד מזה.

ביצענו דבר פשוט שלא גרם להוצאות מיותרות.

ניסינו להבין מה היו הבעיות האמיתיות של אנשי המכירות, הטלמיטינג והשירות עם המערכת הקיימת ולשם כך התנסנו באופן אישי בעבודה על המערכת (ממש כאנשי מכירות ושירות) בחברה כדי להתחבר לצורך שלהם.

אבחנו ומיפנו מהר מאוד (ימים ספורים בלבד) את הצרכים וה SLA הנכון לתהליך של כל מחלקה.
בשלב הזה לקחנו מערכת אחרת לניהול קשרי לקוחות בסיסית ביותר, פשוטה ונוחה בעלויות זניחות – אם אני זוכרת נכון משהו כמו 1500 ₪ חד פעמי, ועלות חודשית מאוד נמוכה.

הגדרנו ובנינו שם את ההגדרות החשובות ביותר עם תיעדוף חכם לדאטה, תזכורות, אוטומאציות ראשוניות.

בסיום פרק זמן של שבועיים הכל עמד לאוויר כולל הדרכה מפורטת למשתמשי הקצה, מערכת ידידותית למשמש ופשוטה לתפעול.

פשוט חתרנו לפתרון אופרטיבי וחכם, המתאים גם לצרכי הארגון בהיבטים של  מכירה ושירות.

ואתם שואלים מה היה האימפקט?

שיתוף פעולה מלא של כלל העובדים, עבודה על המערכת תיעודים מלאים, דוחות מהימנים ברמת תפוקות, בקרה וניהול.
ושורה תחתונה? חודש מלא בעבודה על המערכת הזו הביאה אותם לגידול של 18% במכירות.
ומאז, בכל חודש יש עלייה באחוזי ההמרה לפגישות מתקיימות ומכירות.

כך, פעולה פשוטה שעושה את ההבדל הענק.

 

בהצלחה!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן