Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

כיצד לשפר את יחס ההמרה

 

שיפור יחסי המרה


אחד הנושאים החשובים שמנהלים בחברות וארגונים מתמודדים עימם בשוטף אך לא נותנים מספיק מיקוד ותשומת לב, הוא הגידול ביחס ההמרה מלידים נכנסים, הפניות ופגישות לידי סגירה.

רוב המנהלים יודעים להצביע על תהליך ספציפי, בה עליהם לשפר בכדי להגדיל את יחס ההמרה ולהגדיל את המכירות.

יחד עם זאת, כיום, אנחנו יודעים לקבוע שגידול ביחס ההמרה אינו תלוי בגורם או תהליך אחד בלבד.
תמיד אמרו לנו שמספיק איש מכירות טוב אחד בסוף התהליך שייתן לנו את התוצאה המבוקשת.
במציאות שהיא דיגיטלית, דינמית וכמובן תחרותית, יש יותר מפרמטר אחד שמשפיע על יחס ההמרה.

ניתן להגדיר את ההצלחה בהגדלת יחס ההמרה ב 5 תהליכים שונים, לפי הסדר :

שיווק


בבניית קמפיין שיווקי פרסומי יש להתאים את המסרים השיווקיים למוצר/שירות ולקהל היעד הרלוונטי,

הטמעת הקמפיין בערוצי השיווק השונים תוך מקסום כמות הלידים לתקציב המוגדר ויצירת חומר גלם ראשוני לתחילת עבודה.
כך, בתהליך השיווק יש לבצע כל העת ניתוחים ואופטימיזציות למקורות ההגעה ולוודא,
כי מתעניינים פוטנציאלים הם אכן מתעניינים אמיתיים למוצר/שירות המוצע.
התהליך השיווקי המיטבי הוא מקסימום לידים איכותיים במינימום תקציב.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

מקסום הטיפול בלידים ובפניות

זהו תהליך ראשוני פרה מכירה, שיש לייחס למרכביו בו חשיבות גבוהה : שיטת ודרך ההתקשרות הראשונית הקשורה למועדי ההתקשרות,
זמן התגובה המהיר הנדרש, אופן הפניה, יחס הענות ראשוני,
עבודה על פי תסריטי שיחה ייעודים למקורות הלידים, שימוש במסרים ראשונים תועלתיים, היכולת להגדיר בשיחה ראשונית בשלות להמשך הצעה…
רק לסבר את האוזן – יותר מ-30% מהפניות לא נענות או לא מטופלות כראוי כבר לאחר השיחה הראשונה…

תהליך המכירה

מתחיל מהרגע בו המתעניין קיבל פרטים ראשונים על המוצר/שירות, וכאן בא לידי ביטוי יכולת המכירה ומיומנויות המכירה
של אותו נציג/ת מכירות. היכולת לתת פתרון ומענה לצורך,
להיות סבלני ולייצר מכירה תוך כדי המשך התהליך (לעיתים יותר מפולו אפ אחד ושניים).
האם נציגי המכירות שלך יודעים להציג את המוצר? לטפל בהתנגדויות? לחתור לידי סגירת עסקה?
ללא יכולות מקצועיות ומיומנויות מכרתיות גבוהות קשה מאוד להתקדם.
אסור לשכוח את השוני בטיפול הלידים ממקורות הגעה השונים, ההתייחסות, הפניה והשיח הראשוני.
אופן הפניה, מועד ההתקשרות, תסריט השיחה והמסרים לא תמיד יהיו זהים.
כך, ישנם לא מעט מצבים שיש להתאים את עבודת הנציגים לערוצי ההגעה.

מערכות תומכות

כמובן שיש גם את המרכיב הטכנולוגי, סביבת עבודה ותמיכה של מערכות הטלפוניה ו CRM מאפשרים עבודה קלה ונוחה יותר,
נגישות שקיפות וזמינות כל כרטיסי הלקוח,
תזכורות ואטומיזציה הן חלק בלתי נפרד מאופן ניהול הדאטה בשוטף ותיעדוף העבודה עבור נציגי המכירות.

לאחר המכירה

רובנו מסיימים את ההתקשרות עם הלקוח עם סיום אקט המכירה ושוכחים נקודה חשובה מאוד –
הוא תמיד יישאר הלקוח שלנו ואף עשוי להפוך לשגריר ולהמליץ עלינו בפני מכרים וחברים.
הרושם והחוויה שהלקוח מקבל בתהליך המכירה ולאחריו הוא מכריע. ליווי הלקוח גם לאחר המכירה הוא חלק בלתי נפרד מהמכירה החדשה.

ואסור לנו לשכוח עוד נקודה חשובה- מה קורה עם אותם מתעניינים פוטנציאלים שנפסלו במהלך הדרך?
נתונים מעודדים מצביעים על שיעור של בין 10%-15% סגירות מכלל הלידים הללו לאחר שעברו תהליך של הזדמנות שניה
ב – Marketing Automation מבוקר.


השילוב בין חמשת התהליכים עם יכולת ירידה לפרטים, שיפור וסנכרון ביניהם מגדיל באופן הכרחי את יחס ההמרה בצורה משמעותית.

בהצלחה!

כותבת המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות?  כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים המקדמים אסטרטגיה…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן