ייעוץ מכירות – כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

 

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית וכיצד בוחרים יועץ מכירות? כל מה שצריך וחשוב לדעת על תחום ייעוץ המכירות בעמוד שלפניכם.

מערך המכירות מהווה את “הלב הפועם” בכל סוגי העסקים ובלעדיו אין זכות קיום לבית העסק. כפועל יוצא מכך, אופן הקמתו וניהולו השוטף של מערך המכירות, עשוי להשפיע במידה ניכרת על היקף הכנסותיו ורווחיו של כל בית עסק, ומכאן, החשיבות הרבה הנלווית לשכירת שירותיו המקצועיים של יועץ מכירת חיצוני המלווה את מנהלי ובעלי החברה, הארגון את בית העסק לאורך כל שלבי ההקמה והניהול השוטף של מערכי המכירות.

אם כך, מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות?

ייעוץ מכירות הוא תחום ייעוץ מקצועי המיועד לצרכי השבחת מערכי המכירות ושיפור מתמיד במכירות, וכל זאת בהתאם לתחום המכירה הרלוונטי לכל חברה, ארגון ובית עסק המסתייע בשירותיו המקצועיים של יועץ מכירות חיצוני. ברשימת הנושאים המעשיים המטופלים על ידי יועץ המכירות במסגרת שירותי ייעוץ לחברות, ארגונים ועסקים ניתן למצוא:

  • ליווי תהליכי הקמה של מערכי מכירות מכל סוג (פרונטאלי, טלפוני וכדומה) ובכל סדר גודל
  • סיוע מקצועי בהליכי גיוס עובדים למשרות שונות בתחום המכירות – כולל איוש משרות ניהול והקמת שדרת ניהול היררכיית
  • פיתוח תורות מכירה המותאמות באופן פרטני לתחום המכירה הרלוונטי לארגון, לחברה או לבית העסק – כולל יצירת תסריט לשיחת מכירה וטיפול בהתנגדויות
  • יצירת מודל מכירות מעשי לצורך הצבת יעדי מכירות לטווח הקצר, הבינוני והארוך – כולל יצירת שיטת תגמול לכלל העוסקים במלאכת המכירה בארגון, בחברה או בבית העסק
  • פיתוח מודלים לצרכי מעקב ובקרה אחר נתוני המכירות – כולל ניתוח נתונים והתווית דרכי פעולה לשיפור והגדלת המכירות באופן מתמיד
  • אימון אישי למנהלי צוותים – כולל ניהול ידע פנים ארגוני בתחום המכירות

ותחומי אחריות נוספים שמטרתם לאפשר לצוות המכירות להתנהל בצורה המיטבית ביותר לאורך זמן.

חשוב לנו שתדעו: בדומה לכל תחום ייעוץ מקצועי אחר לעסקים, גם בתחום ייעוץ מכירות, היועץ מבסס את פועלו על מחקרי שוק מעמיקים הרלוונטיים לתחום המכירה וסביבת התחרות בה פועל הארגון, החברה או בית העסק, וזאת לצד היכרות מעמיקה עם מאפייני המוצר/שירות המשווק על ידי הארגון, החברה או בית העסק.

יועץ מכירות – כיצד הוא מסייע לכם לנהל צוותי מכירות בצורה מיטבית?  

תפקידו המקצועי של כל יועץ מכירות בעל ניסיון מעשי בתחום הוא לספק למנהלי המכירות ו/או לבעלי החברה, הארגון או בית העסק את הכלים הנכונים הנחוצים לצרכי ניהול צוות מכירות בצורה המיטבית. לצורך כך, יועץ המכירות מלווה את מנהלי המכירות לאורך כל תקופת הייעוץ ומפתח יחד איתם את עזרי המכירה ותהליכי המכירה עימם אנשי המכירות יצאו לדרך וישיגו כל יעד מכירות המוצב בפניהם.

ברוב המקרים, ייעוץ מכירות מתמקד בבניית אסטרטגיית מכירות המותאמת לתחום המכירה הרלוונטי, כאשר מאחורי כל יועץ מכירות מוצלח עומדת אסטרטגיית מכירות מנצחת היודעת להתאים את עצמה לסביבת התחרות בה פועלים אנשי המכירות.

יועץ מכירות – כיצד הוא מסייע לכם לבחור צוות מכירות מנצח?

אחד מהתפקידים המרכזיים עליהם אמון יועץ מכירות לאורך שלבי הייעוץ, מתמקד בהליכי גיוס עובדים למשרות שונות בתחום המכירות, החל מגיוס אנשי מכירות ומנהלי מכירות, דרך בניית מסלול קליטה והכשרה מקיף לאנשי המכירות ועד ליצירת מסלול מוטיבציה מתגמל שמטרתו לאפשר לכל איש/אשת מכירות להתפתח לתפקידי ניהול בתוך הארגון, החברה או בית העסק.

הידע המקצועי והניסיון המעשי אותם מביא יועץ המכירות לתהליך הייעוץ, מאפשרים לו לאתר את אנשי המכירות עם פוטנציאל ההשבחה הגבוה ביותר, כאשר בין יתר ההיבטים ההופכים מועמד פוטנציאלי לתפקיד לאיש מכירות מצוין תוכלו למצוא: יחסי אנוש מצוינים, יכולת בינאישית גבוהה, אסרטיביות אשר אינה נוגדת את יכולת ההקשבה שלו, סקרנות טבעית לאנשים ותחומי עניין שונים, ביטחון עצמי גבוה אך לא מופרז, וכמובן, יכולות וורבאליות גבוהות הבאות לידי ביטוי ביכולות לספר סיפור ולגרום לסובבים אותו להיות קשובים לו.

חשוב לנו שתדעו: שילובו של יועץ מכירות בהליכי גיוס עובדים ואיוש משרות בתחום המכירות, יכול לסייע לכם רבות בכל הנוגע לקיצור תהליכים בדרך להקמתו של מערך מכירות פעיל ודינמי בעל פוטנציאל גבוה למימוש יכולות ושיפור מתמיד של נתוני המכירות.

כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בארגון, בחברה או בבית העסק?

ייעוץ מכירות הוא תחום ייעוץ מקצועי אותו חשוב ומומלץ לבחור בקפידה על מנת להבטיח לעצמכם שירותי ייעוץ שיקדמו אתכם למטרה הנכספת: השבחת מערך המכירות והגדלת המכירות בכל רגע נתון ולאורך זמן. לצורך כך, קיימת חשיבות רבה לבחירתו של יועץ המכירות בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • ניסיון מעשי מוכח בתחום ייעוץ מכירות לחברות ועסקים הפועלים בתחום המכירה הרלוונטי לגביכם
  • היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם במסגרת שירותי הייעוץ והיקף הנושאים המטופלים באופן ישיר על ידי היועץ
  • תהליך הייעוץ המוצע לכם ואופן התאמתו לתחום המכירה הרלוונטי לגביכם
  • היקף שעות הייעוץ המוצעות לכם והאופן בו מתנהל הייעוץ

בנוסף, אנו ממליצים לכם לייצר פניה יזומה ללקוחות העסקיים של היועץ, וזאת לצורך קבלת חוות דעת על השירות ותוצאותיו לאורך זמן.

אצלנו בחברת  Marketing Solutionsתוכלו להסתייע בשירותי ייעוץ מכירות מנצחים המוצעים לכם על ידי צוות יועצים מנוסה, מיומן ומקצועי בכל יכולות מעשיות מוכחות בכל הנוגע להגדלת המכירות ושיפור מתמיד של מערכי מכירות בכל תחום עסקי אפשרי. רוצים לדעת יותר על צוות המומחים שלנו בתחום ייעוץ מכירות? לחצו כאן!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או”ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.…
מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור?

מתי אתם לא צריכים למכור?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – “לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות”?…
המנהלים שלכם בשנת 2022

המנהלים שלכם בשנת 2022

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

בואו נדבר

דילוג לתוכן