מערך מכירות לעסק – כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק

עמידה ביעדים
 

מערך מכירות

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות וכיצד תוכלו לנהל את אנשי המכירות שלכם בצורה המיטבית והיעילה ביותר? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

שיפור מתמיד של מערך המכירות חייב להוות את “מטרת העל” של כל בעל עסק או מנהל מכירות, וזאת לנוכח הקשר הישיר בין יעילותו של מערך המכירות לבין שורת הרווח התחתונה. חברות, ארגונים ועסקים אשר אינם פועלים באופן מתמיד וקבוע בתחום ניהול מכירות, עלולים למצוא את עצמם חסרי יכולת ותכנון בכל הנוגע להתמודדות עם שינויים דינמיים של השוק בו הם פועלים ובכך להותיר את הרווחים הגדולים והמשמעותיים למתחרים.

מערך מכירות לעסק – מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם?

הגדלת מכירות היא פועל יוצא של תהליך פיתוח עסקי מתמיד בפעילותו של מערך המכירות, וכל זאת תוך שימת דגש על איתור בעיות וכשלים כאלו ואחרים בתהליך המכירה הנובעים בעיקר מחוסר ידע או מיומנות של אנשי המכירות. כפועל יוצא מכך, אחד מהכלים המעשיים ביותר היכולים לסייע לכם בתהליכי שיפור מכירות מתמיד בבית העסק, החברה או הארגון הוא קבלת שירות ייעוץ חיצוני בתחום המכירות. שירות מקצועי זה מיושם על ידי יועץ מכירות הבוחן את המצב הקיים באמצעות דו”חות סטטיסטיים ודו”חות כספיים ובהתאם לממצאי הבדיקה, נבנית עבורכם תכנית עבודה סדורה שמטרתה שכלול מערך המכירות בכל פרמטר.

במסגרת השירות, מושם דגש על פיתוח ו/או שכלול של מספר כלים חשובים היכולים לסייע לכם להוביל שיפור מכירות מתמיד וביניהם:

  • הטמעת כלי מדידה ובקרה על פעילותו של מערך המכירות באופן כללי ותפקודו של כל איש/ת מכירה באופן פרטני
  • פיתוח מודל תגמול המבוסס על יעדי מכירה ברי השגה לטווח הקצר, הבינוני והארוך
  • פיתוח אמצעי עזר למכירה בהתאם לאופי וסוג תהליך המכירה הנדרש  – מצגות פרזנטציה, גיבוש תורות מכירה (תסריטי שיחה + טיפול בהתנגדויות) וכדומה.

וכלי ניהול נוספים המותאמים לתהליך המכירה הרלוונטי ולאופן הפעלת מערך המכירות.

האם קיימת שיטה ממשית להגדלת מערך מכירות לעסק?

שיפור מכירות באופן מיידי מתאפשר בין היתר באמצעות סדנת מכירה המועברת לאנשי ונשות המכירות בבית העסק, החברה או הארגון. הניסיון המקצועי העומד לרשותנו בחברת Game Changer מקבוצת marketing solutions  מעיד על כך שסדנאות המכירה שלנו תורמות באופן ישיר להגברת המוטיבציה של אנשי המכירות וכפועל יוצא מכך הן מובילות לתהליכי הגדלת מכירות בטווח הקצר והבינוני. יחד עם זאת, המטרה של כל מנהל מכירות או בעל עסק הוא להוביל לשיפור מתמיד במכירות, ולכן, שיפור מכירות לאורך זמן מומלץ שייעשה במסגרת מה שאנחנו בחברתGame Changer מקבוצת marketing solutions  מכנים: האקדמיה הפנים ארגונית לשיפור ביצועים עסקיים לאורך זמן.

מהי האקדמיה הפנים ארגונית שלנו להגדלת מערך המכירות?

האקדמיה הפנים ארגונית היא מסלול לימוד והכשרה לצוותי המכירות אותו פתחנו על בסיס הניסיון המעשי ורב השנים שלנו בתחום הייעוץ האסטרטגי. מסלול זה ניתן להתאמה פרטנית לכל חברה, בית עסק או ארגון בהתאם לתהליכי המכירה הרלוונטיים לגביו, כאשר מטרת ההכשרה המעשית המיושמת על ידינו נועדה לצרכי שיפור ופיתוח הידע, הכישורים ומיומנויות המכירה גם עבור אנשי ונשות המכירה וגם עבור מנהלי המכירות.

פיתוח תכני ההכשרה וההדרכה נעשים לאחר הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי המכירות מטעם החברה, ולאחר מיפוי מדויק של המצב הקיים ואיתור הבעיות והכשלים המאפיינים את פעילותו של מערך המכירות. ניתוח הנתונים על ידינו בשילוב פיתוח תוכניות עבודה סדורות המיועדות לצרכי שיפור מכירות מתמיד ולאורך זמן, מהוות בסיס לתכני ההדרכות השונות להן נדרשים אנשי/נשות המכירות ומנהלי/ות המכירות בארגון או בחברה וזאת בליווי בנייתה של אסטרטגיית מכירות מנצחת המותאמת לצרכי החברה/ארגון.

חשוב לנו שתדעו: סדנאות המכירה שלנו משלבות בתוכן נושאים המותאמים באופן פרטני לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם וזאת בנוסף לתכני העשרה בתחום המכירות כגון: ניהול משא ומתן, איסוף מידע על הלקוחות תוך כדי יצירת אינטראקציה איתם, שפת גוף ואופן השימוש בה ונושאים נוספים.

כיצד תוכלו לנהל את אנשי/נשות המכירות שלכם בצורה מיטבית ולאורך זמן?

במסגרת האימון האישי המוענק למנהלי/מנהלות המכירות, אנו שמים דגש על יישום כלים מעשיים באמצעותם ניתן לנהל את צוותי המכירה באופן המיטבי ולהוביל את אנשי/נשות המכירות לשיאים חדשים בכל פעם מחדש. כלים אלו משלבים בין הצבת יעדים ברי השגה לכל איש/אשת מכירות בהתאם ליכולותיו לבין כלי ניהול לצרכי בקרה ומדידה. כמו כן, מושם דגש על מתן כלים אימונים יישומים למנהל/ת המכירות, בהם הוא יוכל להסתייע לאורך זמן ולשלב אותם בפגישות עבודה אותן הוא מקיים באופן תדיר וקבוע עם אנשי/נשות המכירות. כלים אימוניים אלו נועדו בין היתר לצרכי שיפור ושכלול תהליכי המכירה, גידול מתמיד במספר הלקוחות והעסקאות, דרכים מעשיות לשימור לקוחות והקטנת אחוז הלקוחות הנוטשים ומטרות נוספות הנקבעות בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה, לתהליך האבחון והניתוח המקדים שלנו.

שיפור מכירות לאורך זמן  – מה חשוב לדעת?

בדומה לכל תחום מקצועי אחר בחיים, גם בתחום המכירות קיימת חשיבות רבה לרכישת מיומנויות מקצועיות ושיפור מיומנויות קיימות לאורך זמן, כאשר שיפור מתמיד במדדי מערך המכירות מתאפשר באמצעות פיתוח הטמעה ויישום של תורות מכירה ייעודיות המותאמות לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם. כפועל יוצא מכך, רב שילוב בין פיתוח אסטרטגיית מכירות המותאמת לצרכי הארגון/חברה/בית העסק לבין הקניית כלים מעשיים לכל אחד ואחת מאנשי המכירות באמצעות סדנאות מכירה, יכול להוביל להגדלת המכירות באופן רציף וקובע ולאורך זמן.

אם גם אתם רוצים להוביל לשיפור מתמיד במכירות, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם פתרונות מעשיים להגדלת המכירות בכל רגע נתון.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
החשיבות של איסוף משוב מלקוחות ואיך למקסם את התועלת ממנו
החשיבות של איסוף משוב מלקוחות ואיך למקסם את התועלת ממנו
משוב מלקוחות הוא כלי שימושי עבור כל חברה או ארגון שרוצה לשפר את התפקוד שלו,…
למה חשוב לגרום לחברה להיות מקום שהעובדים אוהבים לעבוד בו?
למה חשוב לגרום לחברה להיות מקום שהעובדים אוהבים לעבוד בו?
יצירת סביבה שבה העובדים באמת נהנים לעבוד היא יותר מסתם עניין של חיזוק מורל; זהו…
איך לעודד חדשנות ולמנוע סטגנציה בחברה שצוות העובדים שלה נשאר יציב במשך שנים רבות?
איך לעודד חדשנות ולמנוע סטגנציה בחברה שצוות העובדים שלה נשאר יציב במשך שנים רבות?
למרות שדווקא שמירה על צוות ליבה יציב של עובדים איכותיים ידוע בתור אתגר נפוץ שחברות…
מה יכולות חברות לואו-טק יכולות ללמוד מחברות היי-טק בנוגע להתייעלות?
מה יכולות חברות לואו-טק יכולות ללמוד מחברות היי-טק בנוגע להתייעלות?
עם כל השינויים שמתרחשים כיום עקב התפתחויות שונות בשווקים רבים, חברות לואו-טק מוצאות את עצמן…
השפעת הטכנולוגיה של המאה ה-21 על זרימת העבודה בחברות וארגונים
השפעת הטכנולוגיה של המאה ה-21 על זרימת העבודה בחברות וארגונים
שימוש בטכנולוגיה המודרניות שינה באופן דרמטי את הנוף התפעולי של חברות וארגונים בארץ ובעולם. זה…
אסטרטגיה עסקית - מהי ואיך לבנות אותה נכון
אסטרטגיה עסקית - מהי ואיך לבנות אותה נכון
אסטרטגיה עסקית היא הבסיס עליו בנויה כל חברה או עסק בעולם. ככזו, עליה להוות קרקע…
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם
מנכ”לים ובעלי עסקים? מנהלים בכירים בחברות מובילות? זה הזמן לדעת מה באמת יכול להפוך את…
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום,…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי
תחום הייעוץ השיווקי מהווה חלק אינטגרלי מתהליכי ליווי עסקי המותאמים ומיועדים לכל סוגי העסקים, בכל…
ייעוץ שיווקי
ייעוץ שיווקי
ייעוץ שיווקי לעסקים גם כיום, בעידן הדיגיטלי, לשירות ייעוץ שיווקי יכולה להיות חשיבות גבוהה בהתוויית…
מהו תפקידו של יועץ שיווק?
מהו תפקידו של יועץ שיווק?
תחום השיווק כולל בתוכו מגוון רחב של ערוצי שיווק באמצעותם בתי העסק השונים יכולים לשווק…
שיפור שירות
שיפור שירות
שיפור שירות לקוחות כלקוחות, כל אחד ואחת מאיתנו, מצפה לקבל את השירות הטוב ביוצר מצד…
יועץ ארגוני
יועץ ארגוני
יועץ ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions תחום הייעוץ הארגוני הוא תחום מקצועי העוסק…
שינוי ארגוני
שינוי ארגוני
שינוי ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions בעולם העסקי הדינמי והתחרותי, הישרדותו של כל…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים
אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר ואולי הכול…
קידום העסק בצורה אסטרטגית
קידום העסק בצורה אסטרטגית
מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות
מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות
מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת תוכנית עסקית משלכם? אריק יואן הגיע לארה”ב…
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה
איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
פיתוח מנהלים
פיתוח מנהלים
המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?
מהי אסטרטגיה שיווקית? למי היא נחוצה? סביבת העסקים התחרותית והדינמית, מחייבת את בעלי העסקים שביניכם…
ליווי מערך המכירות
ליווי מערך המכירות
כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה
ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה
מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה
תסריט שיחת מכירה על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה
על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
יחס המרה - איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?
יחס המרה - איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו? אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן