שיפור מערך מכירות – כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

עמידה ביעדים
 

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות וכיצד תוכלו לנהל את אנשי המכירות שלכם בצורה המיטבית והיעילה ביותר? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

שיפור מתמיד של מערך המכירות חייב להוות את "מטרת העל" של כל בעל עסק או מנהל מכירות, וזאת לנוכח הקשר הישיר בין יעילותו של מערך המכירות לבין שורת הרווח התחתונה. חברות, ארגונים ועסקים אשר אינם פועלים באופן מתמיד וקבוע בתחום שיפור מכירות, עלולים למצוא את עצמם חסרי יכולת ותכנון בכל הנוגע להתמודדות עם שינויים דינמיים של השוק בו הם פועלים ובכך להותיר את הרווחים הגדולים והמשמעותיים למתחרים.

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירות?

הגדלת מכירות היא פועל יוצא של תהליך שיפור מתמיד בפעילותו של מערך המכירות, וכל זאת תוך שימת דגש על איתור בעיות וכשלים כאלו ואחרים בתהליך המכירה הנובעים בעיקר מחוסר ידע או מיומנות של אנשי המכירות. כפועל יוצא מכך, אחד מהכלים המעשיים ביותר היכולים לסייע לכם בתהליכי שיפור מכירות מתמיד בבית העסק, החברה או הארגון הוא קבלת שירות ייעוץ חיצוני בתחום המכירות. שירות מקצועי זה מיושם על ידי יועץ מכירות הבוחן את המצב הקיים באמצעות דו"חות סטטיסטיים ודו"חות כספיים ובהתאם לממצאי הבדיקה, נבנית עבורכם תכנית עבודה סדורה שמטרתה שכלול מערך המכירות בכל פרמטר.

במסגרת השירות, מושם דגש על פיתוח ו/או שכלול של מספר כלים חשובים היכולים לסייע לכם להוביל שיפור מכירות מתמיד וביניהם:

  • הטמעת כלי מדידה ובקרה על פעילותו של מערך המכירות באופן כללי ותפקודו של כל איש/ת מכירה באופן פרטני
  • פיתוח מודל תגמול המבוסס על יעדי מכירה ברי השגה לטווח הקצר, הבינוני והארוך
  • פיתוח אמצעי עזר למכירה בהתאם לאופי וסוג תהליך המכירה הנדרש  – מצגות פרזנטציה, גיבוש תורות מכירה (תסריטי שיחה + טיפול בהתנגדויות) וכדומה.

וכלי ניהול נוספים המותאמים לתהליך המכירה הרלוונטי ולאופן הפעלת מערך המכירות.

האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות?

שיפור מכירות באופן מיידי מתאפשר בין היתר באמצעות סדנת מכירה המועברת לאנשי ונשות המכירות בבית העסק, החברה או הארגון. הניסיון המקצועי העומד לרשותנו בחברת Marketing Solutions  מעיד על כך שסדנאות המכירה שלנו תורמות באופן ישיר להגברת המוטיבציה של אנשי המכירות וכפועל יוצא מכך הן מובילות לתהליכי הגדלת מכירות בטווח הקצר והבינוני. יחד עם זאת, המטרה של כל מנהל מכירות או בעל עסק הוא להוביל לשיפור מתמיד במכירות, ולכן, שיפור מכירות לאורך זמן מומלץ שייעשה במסגרת מה שאנחנו בחברתMarketing Solutions  מכנים: האקדמיה הפנים ארגונית לשיפור ביצועים עסקיים לאורך זמן.

מהי האקדמיה הפנים ארגונית שלנו להגדלת המכירות?

האקדמיה הפנים ארגונית היא מסלול לימוד והכשרה לצוותי המכירות אותו פתחנו על בסיס הניסיון המעשי ורב השנים שלנו בתחום הייעוץ האסטרטגי. מסלול זה ניתן להתאמה פרטנית לכל חברה, בית עסק או ארגון בהתאם לתהליכי המכירה הרלוונטיים לגביו, כאשר מטרת ההכשרה המעשית המיושמת על ידינו נועדה לצרכי שיפור ופיתוח הידע, הכישורים ומיומנויות המכירה גם עבור אנשי ונשות המכירה וגם עבור מנהלי המכירות.

פיתוח תכני ההכשרה וההדרכה נעשים לאחר הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי המכירות מטעם החברה, ולאחר מיפוי מדויק של המצב הקיים ואיתור הבעיות והכשלים המאפיינים את פעילותו של מערך המכירות. ניתוח הנתונים על ידינו בשילוב פיתוח תוכניות עבודה סדורות המיועדות לצרכי שיפור מכירות מתמיד ולאורך זמן, מהוות בסיס לתכני ההדרכות השונות להן נדרשים אנשי/נשות המכירות ומנהלי/ות המכירות בארגון או בחברה וזאת בליווי בנייתה של אסטרטגיית מכירות מנצחת המותאמת לצרכי החברה/ארגון.

חשוב לנו שתדעו: סדנאות המכירה שלנו משלבות בתוכן נושאים המותאמים באופן פרטני לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם וזאת בנוסף לתכני העשרה בתחום המכירות כגון: ניהול משא ומתן, איסוף מידע על הלקוחות תוך כדי יצירת אינטראקציה איתם, שפת גוף ואופן השימוש בה ונושאים נוספים.

כיצד תוכלו לנהל את אנשי/נשות המכירות שלכם בצורה מיטבית ולאורך זמן?

במסגרת האימון האישי המוענק למנהלי/מנהלות המכירות, אנו שמים דגש על יישום כלים מעשיים באמצעותם ניתן לנהל את צוותי המכירה באופן המיטבי ולהוביל את אנשי/נשות המכירות לשיאים חדשים בכל פעם מחדש. כלים אלו משלבים בין הצבת יעדים ברי השגה לכל איש/אשת מכירות בהתאם ליכולותיו לבין כלי ניהול לצרכי בקרה ומדידה. כמו כן, מושם דגש על מתן כלים אימונים יישומים למנהל/ת המכירות, בהם הוא יוכל להסתייע לאורך זמן ולשלב אותם בפגישות עבודה אותן הוא מקיים באופן תדיר וקבוע עם אנשי/נשות המכירות. כלים אימוניים אלו נועדו בין היתר לצרכי שיפור ושכלול תהליכי המכירה, גידול מתמיד במספר הלקוחות והעסקאות, דרכים מעשיות לשימור לקוחות והקטנת אחוז הלקוחות הנוטשים ומטרות נוספות הנקבעות בהתאם לתהליך האבחון והניתוח המקדים שלנו.

שיפור מכירות לאורך זמן  – מה חשוב לדעת?

בדומה לכל תחום מקצועי אחר בחיים, גם בתחום המכירות קיימת חשיבות רבה לרכישת מיומנויות מקצועיות ושיפור מיומנויות קיימות לאורך זמן, כאשר שיפור מתמיד במדדי מערך המכירות מתאפשר באמצעות פיתוח הטמעה ויישום של תורות מכירה ייעודיות המותאמות לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם. כפועל יוצא מכך, רב שילוב בין פיתוח אסטרטגיית מכירות המותאמת לצרכי הארגון/חברה/בית העסק לבין הקניית כלים מעשיים לכל אחד ואחת מאנשי המכירות באמצעות סדנאות מכירה, יכול להוביל להגדלת המכירות באופן רציף וקובע ולאורך זמן.

אם גם אתם רוצים להוביל לשיפור מתמיד במכירות, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם פתרונות מעשיים להגדלת המכירות בכל רגע נתון.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.…
מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור?

מתי אתם לא צריכים למכור?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
המנהלים שלכם בשנת 2022

המנהלים שלכם בשנת 2022

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות…

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

בואו נדבר

דילוג לתוכן