Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

מערך מכירות לעסק – כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

עמידה ביעדים
 

מערך מכירות

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות וכיצד תוכלו לנהל את אנשי המכירות שלכם בצורה המיטבית והיעילה ביותר? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

שיפור מתמיד של מערך המכירות חייב להוות את "מטרת העל" של כל בעל עסק או מנהל מכירות, וזאת לנוכח הקשר הישיר בין יעילותו של מערך המכירות לבין שורת הרווח התחתונה. חברות, ארגונים ועסקים אשר אינם פועלים באופן מתמיד וקבוע בתחום שיפור מכירות, עלולים למצוא את עצמם חסרי יכולת ותכנון בכל הנוגע להתמודדות עם שינויים דינמיים של השוק בו הם פועלים ובכך להותיר את הרווחים הגדולים והמשמעותיים למתחרים.

מערך מכירות לעסק – מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם?

הגדלת מכירות היא פועל יוצא של תהליך שיפור מתמיד בפעילותו של מערך המכירות, וכל זאת תוך שימת דגש על איתור בעיות וכשלים כאלו ואחרים בתהליך המכירה הנובעים בעיקר מחוסר ידע או מיומנות של אנשי המכירות. כפועל יוצא מכך, אחד מהכלים המעשיים ביותר היכולים לסייע לכם בתהליכי שיפור מכירות מתמיד בבית העסק, החברה או הארגון הוא קבלת שירות ייעוץ חיצוני בתחום המכירות. שירות מקצועי זה מיושם על ידי יועץ מכירות הבוחן את המצב הקיים באמצעות דו"חות סטטיסטיים ודו"חות כספיים ובהתאם לממצאי הבדיקה, נבנית עבורכם תכנית עבודה סדורה שמטרתה שכלול מערך המכירות בכל פרמטר.

במסגרת השירות, מושם דגש על פיתוח ו/או שכלול של מספר כלים חשובים היכולים לסייע לכם להוביל שיפור מכירות מתמיד וביניהם:

  • הטמעת כלי מדידה ובקרה על פעילותו של מערך המכירות באופן כללי ותפקודו של כל איש/ת מכירה באופן פרטני
  • פיתוח מודל תגמול המבוסס על יעדי מכירה ברי השגה לטווח הקצר, הבינוני והארוך
  • פיתוח אמצעי עזר למכירה בהתאם לאופי וסוג תהליך המכירה הנדרש  – מצגות פרזנטציה, גיבוש תורות מכירה (תסריטי שיחה + טיפול בהתנגדויות) וכדומה.

וכלי ניהול נוספים המותאמים לתהליך המכירה הרלוונטי ולאופן הפעלת מערך המכירות.

האם קיימת שיטה ממשית להגדלת מערך מכירות לעסק?

שיפור מכירות באופן מיידי מתאפשר בין היתר באמצעות סדנת מכירה המועברת לאנשי ונשות המכירות בבית העסק, החברה או הארגון. הניסיון המקצועי העומד לרשותנו בחברת Marketing Solutions  מעיד על כך שסדנאות המכירה שלנו תורמות באופן ישיר להגברת המוטיבציה של אנשי המכירות וכפועל יוצא מכך הן מובילות לתהליכי הגדלת מכירות בטווח הקצר והבינוני. יחד עם זאת, המטרה של כל מנהל מכירות או בעל עסק הוא להוביל לשיפור מתמיד במכירות, ולכן, שיפור מכירות לאורך זמן מומלץ שייעשה במסגרת מה שאנחנו בחברתMarketing Solutions  מכנים: האקדמיה הפנים ארגונית לשיפור ביצועים עסקיים לאורך זמן.

מהי האקדמיה הפנים ארגונית שלנו להגדלת מערך המכירות?

האקדמיה הפנים ארגונית היא מסלול לימוד והכשרה לצוותי המכירות אותו פתחנו על בסיס הניסיון המעשי ורב השנים שלנו בתחום הייעוץ האסטרטגי. מסלול זה ניתן להתאמה פרטנית לכל חברה, בית עסק או ארגון בהתאם לתהליכי המכירה הרלוונטיים לגביו, כאשר מטרת ההכשרה המעשית המיושמת על ידינו נועדה לצרכי שיפור ופיתוח הידע, הכישורים ומיומנויות המכירה גם עבור אנשי ונשות המכירה וגם עבור מנהלי המכירות.

פיתוח תכני ההכשרה וההדרכה נעשים לאחר הגדרת מטרות ויעדים בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי המכירות מטעם החברה, ולאחר מיפוי מדויק של המצב הקיים ואיתור הבעיות והכשלים המאפיינים את פעילותו של מערך המכירות. ניתוח הנתונים על ידינו בשילוב פיתוח תוכניות עבודה סדורות המיועדות לצרכי שיפור מכירות מתמיד ולאורך זמן, מהוות בסיס לתכני ההדרכות השונות להן נדרשים אנשי/נשות המכירות ומנהלי/ות המכירות בארגון או בחברה וזאת בליווי בנייתה של אסטרטגיית מכירות מנצחת המותאמת לצרכי החברה/ארגון.

חשוב לנו שתדעו: סדנאות המכירה שלנו משלבות בתוכן נושאים המותאמים באופן פרטני לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם וזאת בנוסף לתכני העשרה בתחום המכירות כגון: ניהול משא ומתן, איסוף מידע על הלקוחות תוך כדי יצירת אינטראקציה איתם, שפת גוף ואופן השימוש בה ונושאים נוספים.

כיצד תוכלו לנהל את אנשי/נשות המכירות שלכם בצורה מיטבית ולאורך זמן?

במסגרת האימון האישי המוענק למנהלי/מנהלות המכירות, אנו שמים דגש על יישום כלים מעשיים באמצעותם ניתן לנהל את צוותי המכירה באופן המיטבי ולהוביל את אנשי/נשות המכירות לשיאים חדשים בכל פעם מחדש. כלים אלו משלבים בין הצבת יעדים ברי השגה לכל איש/אשת מכירות בהתאם ליכולותיו לבין כלי ניהול לצרכי בקרה ומדידה. כמו כן, מושם דגש על מתן כלים אימונים יישומים למנהל/ת המכירות, בהם הוא יוכל להסתייע לאורך זמן ולשלב אותם בפגישות עבודה אותן הוא מקיים באופן תדיר וקבוע עם אנשי/נשות המכירות. כלים אימוניים אלו נועדו בין היתר לצרכי שיפור ושכלול תהליכי המכירה, גידול מתמיד במספר הלקוחות והעסקאות, דרכים מעשיות לשימור לקוחות והקטנת אחוז הלקוחות הנוטשים ומטרות נוספות הנקבעות בהתאם לתהליך האבחון והניתוח המקדים שלנו.

שיפור מכירות לאורך זמן  – מה חשוב לדעת?

בדומה לכל תחום מקצועי אחר בחיים, גם בתחום המכירות קיימת חשיבות רבה לרכישת מיומנויות מקצועיות ושיפור מיומנויות קיימות לאורך זמן, כאשר שיפור מתמיד במדדי מערך המכירות מתאפשר באמצעות פיתוח הטמעה ויישום של תורות מכירה ייעודיות המותאמות לתהליך המכירה הרלוונטי לגביכם. כפועל יוצא מכך, רב שילוב בין פיתוח אסטרטגיית מכירות המותאמת לצרכי הארגון/חברה/בית העסק לבין הקניית כלים מעשיים לכל אחד ואחת מאנשי המכירות באמצעות סדנאות מכירה, יכול להוביל להגדלת המכירות באופן רציף וקובע ולאורך זמן.

אם גם אתם רוצים להוביל לשיפור מתמיד במכירות, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם פתרונות מעשיים להגדלת המכירות בכל רגע נתון.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן