סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

בינואר 2024, פנה אלינו לחברת Game Changer לקוח עם בקשה מעניינת:
להעניק כלים ניהוליים למנהלים באמצעות סדרת סדנאות.
לאחר תאום ציפיות, בירור מעמיק ושאלות מקצועיות, גילינו שהסדנאות היו אמנם בראשו של המנהל, אך בפועל, הן לא היו הפתרון הנכון העדכני עבור החברה.

למרות שהמלצנו על גישה אחרת, הלקוח בחר לפנות לחברת ייעוץ אחרת שהסכימה לספק את הסדנאות המבוקשות.
כעבור שלושה חודשים בלבד, הלקוח חזר ופנה אלינו שוב רק הפעם עם תחושת אכזבה.
“הסדנאות התבררו כפתרון זמני הד הוק בעל ערך למספר ימים בלבד וכמובן ללא תהליך יישומי של הטמעת הכלים והחומרים”.  
כששאלנו את המנהלים מה הם זוכרים מסדרת הסדנאות, רובם התייחסו בעיקר לכיבוד .

סדנאות יכולות להיות כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל הן אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור לפיתוח מנהלים. ניהול מוצלח כולל תהליכים רבים המתייחסים למיומנויות ניהול, הנעה, בקרה, הכשרה,פיתוח משאב אנושי ועוד.
את כל אלו יש ליישם בפועל בעבודה השוטפת תוך כדי תנועה כחלק משגרות העבודה והניהול.  אותם יש לבקר ולשפר כל הזמן, לתקן תוך כדי תנועה. רק כך ניתן להצליח ולהתפתח. 

אז מה אנחנו עושים היום עם הלקוח בפיתוח המנהלים, ועד כמה זה משמעותי עבורם? 

  • התחלנו במפגשי פתיחה והכרות עם המנהלים במקביל לניתוח SWOT לכל מחלקה.
  • מיפינו יחד עם המנהלים את היכולות והמיומנויות הניהוליות שלהם ושיקפנו להם את הפער בין המצוי לרצוי ומפה גיבשנו תכנית עבודה צוותית ופרטנית עם כל אחד מהמנהלים על ציר הזמן, תוך דגש על פיתוח מטרות אישיות לכל מנהל, תוך התאמה למטרות החברה הכוללת.
  • הגדרנו באופן ברור את התפקידים ותחומי האחריות של המנהלים, תוך שילוב הגדרות יעדים ברורים ומדידים לכל מנהל ומחלקה. חיברנו ורתמנו אותם יחד להבנה של התפקיד ואופן הביטוי בשגרות הניהול שלהם מול הצוותים.
  • בנינו יחד איתם את שגרות הניהול בדגש על ישיבות צוות ופגישות עבודה.
  • ביצענו עימם סימולציות , נכחנו איתם יחד וביצענו תחקיר שיפורים יחד. כל מנהל בנה ואימץ את שגרת הניהול כחלק ממודל גנרי לחברה.
  • בתוך התכנית פיתחנו כלים לניהול זמן ומשימות, לצד מודלים להנעת עובדים, כולל הגברת המוטיבציה.
  • בנוסף, יישמנו מודלים ניהוליים (כגון ניהול ממוקד עובדים, ממוקד יעדים), תוך שימוש בהם בתהליכים השוטפים .
  • שיפרנו את הכלים התומכים והמערכות.
  • צמצמנו פערים מקצועיים במשאב האנושי, ודיגיטציה ארגונית.
  • ליווינו את המנהלים פיתחנו מיומנויות רכות כמו הקשבה, פיתוח תקשורת בינאישית, ניהול רגשות, העברת מסרים ושאלת שאלות, קבלת החלטות, והתמודדות עם בלת”מים ומשימות יום-יומיות. 
  • בנינו יחד תהליכי חפיפה והכשרה לכניסה לתפקיד ניהולי.
  • את כל אלו עשינו תוך שימוש גם בסדנאות מותאמות (Tailer made) , ליווי אחד על אחד פגישות אישיות עם המנהלים לעבודה על נושאים פרטניים, סיעורי מוחות משותפים, למידת הצלחות ,הצטרפות לישיבות ופגישות ומנטורינג מרחוק.
  • בכל התהליך חתרנו לאינטרקציה ומעורבות גבוהה מצד המנהלים – נתנו להם את הבמה להציג, לשאול, להתחבט ובעיקר לעשות.

לסיכום: יצרנו דינמיקה המחייבת שיתוף פעולה, יצירתיות , הטמעה לאורך זמן –  ביחד מובילים לשיפור משמעותי .

אז לפניי שאתם סוגרים על איזו סדרת סדנאות ,תחשבו אם זה הדבר הנכון לחברה או לארגון שלכם

כש-Game Changer מגיעה לארגון, אנחנו יודעים שיש לנו חודשים בודדים לייצר מהלך אמיתי שהוא Game Changer לתוצאות ולביצועים של החברה.  תבנו תהליך. תשקיעו בנכס החשוב ביותר שלכם בארגון – במנהלים שלכם!
לא הרצאות, לא סדנאות, לא תיאוריות, ולא כיבודים. רק מעשים וחשיבה שמובילים לתוצאות.  😊

אם שבעתם ממה שלא עבד, מסיסמאות סרק ואתם צמאים לשינוי אמיתי,
דברו איתנו Game Changer
 www.marketings.co.il ,  050-7890993   ,  09-8995650   [email protected]

 

כותבת המאמר: מיטל הדר.

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן