שיווק בלינקדאין – כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

linkedin
 

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין?

כל מה שצריך וחשוב לדעת על שיווק ופרסום בלינקדאין בעמוד שלפניכם.

קרוב ל-700 מיליון משתמשים ברחבי העולם ודירוג כאתר ה-30 הנצפה ביותר ברשת, הופכים את Linkedin  (לינקדאין) לרשת החברתית העסקית הגדולה, החשובה והמשפיעה ביותר בעולם, וככזאת, היא מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשרים עסקיים ויצירת לידים איכותיים עבור חברות וארגונים בעיקר בתחום ה-B2B.

מהו שיווק בלינקדאין?

בדומה לכל רשת חברתית אחרת, גם ב-לינקדאין עומדות לרשותכם מספר חלופות לפרסום ושיווק הניתנות ליישום באמצעות מערכת פרסום מובנית והפרופיל האישי שלכם ברשת. יחד עם זאת חשוב לציין שבניגוד למערכות פרסום מובנות ברשתות חברתיות אחרות, המערכת של לינקדאין מאפשרת לכם ל-טרגט את קהלי המטרה הנחוצים לכם על פי מאפיינים מקצועיים כגון: תחום עיסוק בתעשייה, תפקיד מקצועי, וותק מקצועי, השכלה אקדמית ומאפייני פילוח נוספים, לרבות, מאפיינים דמוגרפיים, מגדר (נשים/גברים) קבוצות גיל ועוד.  

בנוסף, מערכת הפרסום המובנית של לינקדאין, מאפשרת לכם לבחור את מטרת הפרסום הנחוצה לכם וזאת באמצעות הגדרה של אחד מיעדי הפרסום הבאים:

  • BRAND AWERENESS – פרסום בלינקדאין שמטרתו מיתוג החברה המשווקת/מפרסמת
  • WEBSITE VISITS – פרסום שמטרתו ייצור תנועת גולשים לדף החברה בלינקדאין ו/או לאתר האינטרנט של החברה המפרסמת
  • ENGAGEMENT – פרסום בלינקדאין שמטרתו לעורר מעורבות של הקהל אותו הגדרתם בדף החברה
  • VIDEO VIEWS  – פרסום שמטרתו לעודד צפיות בסרטון אותו אתם מעלים לרשת
  • LEAD GENERATION – פרסום שמטרתו ליצור עבורכם לידים איכותיים במערכת המובנית
  • WEBSITE CONVERSIONS – פרסום שמטרתו ליצור עבורכם המרות באתר הבית
  • JOB APPLICANTS – פרסום שמטרתו עידוד מועמדים רלוונטיים להגשת מועמדותם למשרה אותה אתם מפרסמים

בהתאם לבחירת אחד או יותר מיעדי הפרסום, תוכלו לבחור את סוג הפרסום הרלוונטי עבורכם מתוך אפשרויות הפרסום הבאות הממתינות לכם בלינקדאין: תוכן ממומן, מודעה טקסטואלית, הפניית מודעות לתיבת ההודעות של משתמשי לינקדאין, מודעת וידאו, מודעת קרוסלה המורכבת מ-2 תמונות המופיעות בפיד של הגולשים, מודעת FOLLOWERS ומודעת SPOTLIGHT העושות שימוש בפרופיל האישי של הגולשים הנחשפים לפרסום.

חשוב לנו שתדעו: לצד קיומו של קידום ממומן בלינקדאין, קיימת חשיבות רבה לתחזוקתו של עמוד הפרופיל העסקי שלכם באמצעותו ניתן ליצור ולקדם קשרים מקצועיים ועסקיים עם משמשים אחרים.

פרסום ושיווק בלינקדאין – למי הוא מיועד ומדוע הוא מומלץ?

כפי שציינו, שיווק ופרסום ב-לינקדאין מיועד לכל סוגי העסקים בתחום ה-B2B , כאשר יכולות ה-טרגוט הגבוהות המוצעות לכם בלינקדאין, הופכים את הפרסום בו למפולח וממוקד הרבה יותר. כמו כן, שיווק ופרסום בלינקדאין מיועד לחברות הזנק ומיזמי סטארט אפ המעוניינים לבסס את מעמדם או לחשוף את יכולותיהם בפני קהל משקיעים אופציונאלי. כפלטפורמה עסקית המאגדת בתוכה את כל בעלי תפקידי המפתח ומקבלי ההחלטות בקרב חברות וארגונים מובילים מסביב לעולם, לינקדאין מאפשרת לכלל המשווקים לחשוף את שירותיהם/מוצריהם בפני קהל לקוחות איכותי וממוקד.

מעבר לאפשרויות ה-טרגוט הגבוהות הממתינות לכם בלינקדאין, שיווק ופרסום בלינקדאין מאפשר לארגונים בתחום ה-B2B  , ליצור רשת של קשרים מקצועיים עם קהל יעד רלוונטי עבורם, כאשר שם המשחק בלינקדאין הוא מעורבות ואינטראקציה אל מול מקבלי החלטות וקהל לקוחות איכותי. בנוסף, אפשרויות הפרסום בלינקדאין הן רבות ומגוונות והן יכולות להתאים לכל משווק המעוניין לחשוף את שירותיו ו/או מוצריו ברשת החברתית לעסקים.

טיפים מעשיים לשיווק נכון ופרסום ממוקד בלינקדאין

לצד אפשרויות הקידום הממומן בלינקדאין המוצעות לכם באמצעות מערכת הפרסום המובנית של הרשת, תוכלו לפעול בצורה אורגנית באמצעות תחזוקה נכונה של העמוד העסקי שלכם בלינקדאין והפיכתו לעמוד המרחיב את מעגל המקושרים אליו בכל רגע נתון. גם במקרים בהם פעולות השיווק בלינקדאין מסתכמות בתחזוקה שוטפת של העמוד העסקי וגם במקרים בהם אתם פועלים ברשת החברתית לעסקים באמצעות הקידום הממומן, קיימת חשיבות לשמירה על מספר כללי מפתח וביניהם:

  • התייחסו לפעילות השיווקית שלכם בלינקדאין כאמצעי ליצירת קשרים ומערכות יחסים עם חברות עסקיות ואנשי מפתח בתחומים הרלוונטיים לגביכם
  • הרחיבו את מעגל המקושרים לעמוד העסקי שלכם בכל רגע נתון ועשו זאת באופן עקבי, כאשר רשימת המקושרים מבוססת על גולשים עימם יש לכם תחומי עניין משותפים
  • עשו שימוש מושכל במערכת ההודעות של לינקדאין ודוורו מסרים ממוקדים לקהל יעד מפולח לאחר שלמדתם על קהל הנמענים הרלוונטי באמצעות הפרופילים האישיים של כל אחד ואחת מהם
  • הקפידו לפרסם פוסטים ותכנים מקצועיים (טקסטואליים ו-ויזואליים כאחד) בקבוצות השונות אליהן הצטרפתן
  • צרו ערך ממשי לכל פוסט ותוכן כזה או אחר אותו אתם מעלים לעמוד העסקי שלכם

ומעבר לכל אלו אנו ממליצים לכם לזכור ששיווק ופרסום בלינקדאין מיועד מלכתחילה לייצר עבורכם קשרי עבודה איכותיים ולכן איכות הקשרים שלכם חשובה הרבה יותר מכמות הקשרים.

חשיבותו של פרופיל אישי בלינקדאין

כאשר אתם מעוניינים לפרסם ולשווק בלינקדאין, ישנה חשיבות עילאית ליצירת פרופיל אישי. למעשה, בלעדי פרופיל אישי, לא תוכלו לראות ולהציג נתונים שונים כדוגמת כתובת מייל אך לא זו החשיבות הגבוהה והגדולה ביותר שכן פרופיל אישי תורם גם לאמינות ולחשיבות מה שאתם משווקים והאופן בו תתפסו. נסו לחשוב על פרסומות או מסרים שיווקיים שתראו בפייסבוק למשל אשר אינם מגיעים מתוך פרופיל אישי, האם תרגישו ותחושו באמינות מצד אותו פרופיל שאינו אישי? כמו כן, האם תתאמצו לחפש אחר נתונים באמצעים אחרים או שפשוט תמשיכו הלאה?.. טיפ חשוב הוא יצירת פרופיל אישי ואם אין לכם עדיין, עצרו הכל והקימו אחד.

Game Changer מקבוצת marketing solutions מציגה: פתרונות שיווק ופרסום בלינקדאין

כחברת ייעוץ המתמחה בהטמעת תהליכים לשיפור ביצועים עסקיים, אצלנו ב- Game Changer מקבוצת marketing solutions תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות באמצעותן ניתן לפתח פלטפורמות וערוצים שיווקיים, לרבות, פלטפורמות דיגיטליות המבוססות בין היתר על פעילות שיווקית – פרסומית ממוקדת בלינקדאין. הפתרונות המעשיים המוצעים לכם על ידינו לצרכי פרסום ושיווק בלינקדאין כוללים היוועצות מקצועית עם יועץ עסקי, מומחה לרשתות חברתיות וניהול שוטף של העמוד העסקי שלכם ברשת.

למידע נוסף בנושא ולהיכרות עם המודל הייחודי שלנו לפיתוח עסקי בלינקדאין אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום ולבחון יחד איתנו את כל האפשרויות העומדות לרשותכם לצרכי שיפור ביצועיים עסקיים בכל רגע נתון וכל פלטפורמה אפשרית.

רוצים לדעת יותר על שיווק בלינקדאין? 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
“אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה….”…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן