שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כיצד תשמרו על ביצועים גבוהים

 

כל מנהל מוקד/ צוות באשר הוא שואף לשפר וללטש את היכולות של אנשיו, כל העת. הוא מנסה באופן רציף לבחון את רמת יכולותיהם, לבדוק עד כמה הם יעילים ומקצועיים בעבודתם ולדחוף אותם קדימה, לשיאים חדשים.

הבעיה: הוא בעצמו עמוס עד מעל לראש במשימות, ואין לו באמת זמן ומשאבים לבצע בקרה מלאה. נכון, הוא יכול לעשות זאת רנדומלית, אך בהיקף מוגבל – ולא נשכח את ההטייה המובנית בכך שהוא עצמו מבקר את העובדים שאיתם יש לו היכרות אישית. אין ספק שבמציאות כזו ניטור, בקרה ובחינה אובייקטיבית של ביצועי העובדים יהיו לוקים בחסר.

אם אותו מנהל היה מקבל את הכלים הנכונים – כלים שמתבססים על מערכות שקיימות בכל ארגון, בעצם – הוא היה עושה זאת כבר אתמול. ומה הם אותם כלים נכונים? מערכות המאפשרות לו ללמוד מהעובדים שלו ומהלקוחות שלו, המספקות לו פלטפורמה לשיפור ולייעול עבודת הצוות תוך כדי תנועה, ויצירת חוויית בקרה ושיפור שתביא לשיפור ביצועים, עד למקסימום.
אלו כלים מהותיים, משום שבעזרתם אפשר לשפר באופן מתמיד את יחסי ההמרה ואת שביעות רצון הלקוחות, להחזיר לידים אבודים, להבין מה הם נקודות החולשה שצריך לחזק – ובאופן כללי להשתפר ללא הפסקה. זה מה שכל ראש צוות שואף אליו, זה מה שכל ארגון רוצה ודורש.

לבקרה וללמידה הרציפה ישנה חשיבות גם מהיבט אחר, שלא דובר עד כאן: שימור העובדים. באמצעות אותם כלים אופרטיביים העובדים מקבלים משובים תכופים ומשתפרים בצורה מתמדת – דבר המשפיע על שביעות הרצון של עובד ועל שימורו לאורך זמן, נוסף על כך, כלי זה מספק למנהל הזדמנות לזהות עובדים מוכשרים לקידום או להאצלת סמכויות, וכן זיהוי עובדים שאולי כדאי לשקול לוותר על שירותיהם.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

להאזין, לנתח, לבקר ולסקור:

כך משפרים את ביצועי הצוות בזמן אמת

בעידן מערכות ה־CRM והטלפוניה המשוכללת, כל ארגון ממוצע מחזיק בידיו מאגר הנתונים שלא יסולא בפז. מביני העניין יודעים שזהו אוצר של ממש, אם יודעים כיצד להשתמש בו נכון. אם כן, מהי הדרך לנצל אותו כהלכה? ישנן כמה תועלות שניתן להפיק ממאגר הידע העצום הזה:

  • ניתוח ובקרת שיחות: ברוב המוחלט של הארגונים הגדולים השיחות המתבצעות במרכזייה הטלפונית, בטח ובטח אלו של צוות המכירות והטלמרקטינג, מוקלטות באופן אוטומטי. יש לכך סיבות רבות, אך מדוע לא לנצל זאת לטובת האזנה, ניתוח ובקרה של השיחות? מרכז ניתוח ובקרה מקצועי חיצוני ( בלתי תלוי) יוכל לעבד את המידע ולהפיק עבור הארגון דו"חות מפורטים ומקצועיים ברמה שוטפת, שבעזרתם ניתן לשפר וללטש את עבודת הצוות הקיים בלי סוף. שיחה שהתארכה מעבר לרצוי? ניסוח לא מדויק? איתור צרכים לקוי? טיפול בהתנגדות לקוח? הפנייה לגורם הלא נכון? כל רגע כזה הוא פתח להסקת מסקנות ולהפקת לקחים שישפרו את עבודת הארגון כולו בעתיד הקרוב והרחוק
  • טבלת שליטת מיומנויות כלי ניהולי ייחודי בסרגל התפתחות המקצועי של כל נציג הממפה ומרכז את כלל היכולות והמיומנויות הנדרשות .בכך ניתן לאתר מגמות, נקודות הדורשות שיפור, לגבש הוראות עשה ואל תעשה, לבסס הדרכות, לבצע סימולציות, להעניק משוב און ליין, לגבש בנק שאלות והתנגדויות ועוד. כל זה מאפשר חסכון עצום בזמן עבור המנהלים, לטובת עבודה שוטפת ומעודדת מכירה.
  • סקרים טלפוניים בקרב לקוחות: סקרי שביעות רצון ודעת קהל בקרב שלושה קהלים מרכזיים – לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים (לקוחות מן העבר) ולקוחות נוטשים. הסקרים הללו מגובשים ומותאמים לצורכי הארגון, ומאפשרים לו להבין יותר על הלקוח: מה היה חסר לו? איך הייתה חווית המכירה? מה בתהליך המכירה לא היה מיטבי? ומה הוא רוצה באמת?סקרים אלו תורמים רבות לשביעות הרצון של הלקוחות ולשיפור חווית הלקוח, לשיפור מתמיד בעבודת הצוות ומעל לכול – להקטנת אחוז הנטישה ולהחזרת לקוחות שעזבו. הסקרים נעשים בידי צוות סוקרים מקצועי, לאחר אפיון המטרות וקהל היעד.

כשבידיו של ראש הצוות כלים מדויקים ואפקטיביים כל כך, הוא יכול להמשיך ולהתמקד בעבודה השוטפת, ולעמוד לצד הצוות בכל עניין – בזמן שהבקרה ובחינת הביצועים נעשים דרך קבע, לשיפור מתמיד וארוך טווח בכל המישורים הנוגעים לעבודת צוות המכירות.

כלי הניתוח והבקרה המוזכרים לעיל הם בגדר חובה בכל ארגון, קל וחומר כשניתן להשתמש בהם בהתבסס על הטכנולוגיה הקיימת בארגון . כל גוף ששואף להשתפר ולהתמקצע – בעבודת הצוות השוטפת, בעבודה הפרטנית של הנציגים והן מבחינת שביעות רצון הלקוחות ,יוכל להפיק רבות משימוש קבוע ומתמשך בכלים אלו, שיספקו לו תמונת מצב מדויקת ועדכנית בכל רגע נתון.

בהצלחה!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן