עשרת השלבים אל הניצחון – הצלחה בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

 

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם להצלחה בעסקים:

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס לעצמכם, אלא גם להרגיש שאתם יכולים לבצע ולהגשים דברים גדולים .יש לכם שליטה על החיים שלכם, הצלחה או כישלון תלוי אך ורק בכם.

בהערכה עצמית צריך לזכות. אתם חייבים להיות ראויים לה. אם שקעתם מאמץ, בתוספת המשמעת שתעניק לו גיבוי, תתחילו להרגיש טוב יותר ביחס לעצמכם. אתם מחליטים באמצעות מוסר העבודה והרצון שלכם, ואין לכם מגבלת זמן, וגם לא מגבלת גיל.

בכדי לגבש הערכה עצמית יש לגלות סבלנות, השינוי הוא לא פתאומי ומואץ. הוא כמו ריצת מרתון, שינוי אפשרי בכל עת הוא גם חיוני!

 

הציבו יעדים תובעניים – יעדים הם האמצעים שתשתמשו בהם להגשמת מטרותיכם. התחילו ביעדים קצרי טווח, קלים להשגה ומציאותיים, כדי לסגל לעצמכם הרגל של שיפורים.  עם ההצלחות העלו מדי פעם את הרף כדי להבטיח שאתם דורשים מעצמכם להתקדם. אל תסתפקו בהצלחות קטנות. נצלו את ההצלחות הקטנות האלה כדי לחולל הצלחות גדולות יותר. המפתח הוא להמשיך ולהציב לעצמכם יעדים תובעניים, שיאפשרו לכם למצות את מלוא הפוטנציאל שלכם.

הצלחות קטנות מולידות הצלחות גדולות יותר. ההצלחות שלכם בטווח הארוך יהיו תוצאה ישירה של מה שאתם עושים מדי יום.

חשוב לזכור: אל תציבו לעצמכם יעדים לא מעשיים, מפני שאם הם יהיו קשים משי, הם יהיו גורם הרסני ומזיק.

 

גבשו גישה חיובית – להיות חיובי זו גישה שניתן לפתח ולטפח. השליטה היא שלכם, אתם חייבים להרחיק מכם את כל השלילי הסובב אתכם. הקיפו את עצמכם באנשים חיובים.

יכול להיות שאתם עובדים קשה מאוד, אבל אם לא תגלו גישה חיובית, תפגעו בסיכוייכם להצליח.

ככל שהזמנים קשים יותר כך עליכם להסתגל לשינויים ולהרגיל את עצמכם לראות בשינוי הזדמנות לשפר את עצמכם.

 

סגלו הרגלים טובים – אם יהיו לכם הרגלים טובים, ההצלחה תהפוך לטבע שני, אל תאפשרו להרגלים רעים להקל עליכם את הכישלון. לכל יום צריכה להיות מטרה המכתיבה לכם את המשמעת ומסייעת לכם להתמקד.

אל תדחו דברים, עשו לכם הרגל לעשות  תחילה בכל יום את הדברים הפחות נעימים וקלים.

הכינו את עצמכם, הכינו שעורי בית, גם המתחרה שלכם מכין. הכינו את המוח ואת הגוף לקראת הצלחה. עשו שעורי בית. אין דבר כזב – “להיות מוכן יותר מיד”. בייחוד במציאות העכשווית של שוק תחרותי. פעלו תמיד לפי הכלל שידע הוא כוח וכל שיהיה לכם יותר ידע בנושא כלשהוא, כך תיטיבו לשלוט במצב. פתחו הרגלים טובים, כאלו המבוססים על טכניקות טובות והתמחות באמנות השינון כדי שההרגלים האלה יהפכו לטבע שני. הדרך היחידה בה ניתן לרכוש הרגלים טובים בשיטתיות היא אם תהיו מאורגנים.

 

היו אמני התקשורת – כישורים טובים הם דבר חיוני והם מתחילים בהקשבה. רובנו יכולים לשפר מדי את כישורי התקשרות שלנו פשוט על ידי יתר הקשבה ופחות דיבור. התמידו במאמציכם להיות מתקשרים טובים יותר, בדיוק כמו בכל הרגל אחר. תקשורת היא עניין של הקשבה יותר מאשר של דיבור, השתדלו לא להיות צודקים תמיד, התמודדו עם בעיות מיד שהן צצות.

 

למדו מאנשי מופת – לימוד מאחרים יכול לחפות על חוסר הניסיון שלכם, גלו נכונות לקלוט וללמוד. בדרך להצלחה אינכם לומדים רק מניסיונכם, נצלו את האנשים שאתם מכירים ועובדים אתם כמשאבים, עלינו ללמוד מאנשים שעשו את המסע הזה לפנינו הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את אנשי המופת המתאימים- אנחנו לא מחפשים אנשים שיתנו לנו הרגשה טובה וגם אין אנו מחפשים
בהכרח אנשים שאנחנו מחבבים או מעריצים מרחוק. החוכמה היא  לזהות את התכונות המסוימות שאנחנו מעריצים, התכונות שיעזרו לנו להשתפר ולחקות אותן.

אנו חייבים ללמוד גם משגיאותיהם של אחרים, הלימוד מה לא לעשות יהיה לפעמים חשוב יתר מהלימוד מה לעשות שימו לב בדר”כ חשוב ללמוד מה לא לעשות לא פחות מאשר ללמוד מה לעשות.

 

פרחו במצבי לחץ – לחץ גורם לנו להיות להיות ממוקדים יותר ולעיתים קרובות הוא מהווה רקע נוח לביצועים טובים. מתח הוא אויב. הוא גוזל מכם את המיקוד ומפריע לביצועים שלכם, לחץ יהיה דבר שלילי רק אם תאפשרו לו. לכל אחד יש נקודות לחץ מסוימות, החכמה היא להתמקד בנקודות הלחץ שלכם ולגבש אסטרטגיות להתמודדות אתן.  עליכם להכין את עצמכם ללחצים, וכך תנטרלו חלק ניכר מהניחושים בדרך להגשמת היעדים שלכם, כלל שתתכוננו יותר כך תהיו מוכנים טוב יותר לטיפול במצבי לחץ.

אם איש אינו מפעיל עליכם לחצים, הפעילו לחצים על עצמכם, אל תמתינו ללחץ ולנסיבות המתאימות  כדי לחלץ מכם אתת המיטב. אם שום דבר ושום אדם אינם תובעים מכם ביצועים מעולים, תבעו אותם מעצמכם.

 

התמידו ללא פשרות – מי יצליח ומי יכשל? הכל מתמצה בסופו של דבר בהתמדה. כל אחד יכול להצטיין ולבצע בשלמות במשך יום, שבוע או חודש אבל אם אתם רוצים להצליח בטווח הארוך, אתם חייבים לרצות להישאר במסלול. התמדה דואגת שנמצה את הפוטנציאל שלנו. מי שיצליח בסופו של דבר יהיה מי שיבין שהצלחה היא מחויבות ארוכת טווח, ריצת מרתון.

היו ער”נים – כלומר עניים, רעבים, נמרצים, יצאו כשידם על העליונה.

מי ששילם את המחיר בעבודה קשה יגלה נכונות מעטה יותר להיכנע, החוכמה היא להמשיך לעבוד קשה, לעולם אל תפסיקו  לחתור אל החלומות שלכם.

אתם חייבים להיות מספיק גמישים כדי להסתגל ולהמשיך, מבלי לסטות לצדדים. הוציאו את צמד המילים “לעזוב”, “להפסיק” מהמילון שלכם, וזני תמציתה של ההתמדה, אנשים שלא ירצו לעזוב, לא יעזבו.

לימדו ממצוקה – צורה ראשונה של מצוקה מתרחשת לאחר כישלון חרוץ, מן הסוג המדכא אתכם עד עפר, עד שאתם מתחילים לפקפק בעצמכם. זה המצב שבו אתם צריכים לעצור לרגע ולהעריך איזה תפקיד מילאתם בתהליך. מדוע נכשלתם? האם היעדים היו שגויים או האמצעים להשגתם? זוהי אבחנה חשובה מאוד.

ברוב המקרים יתברר לכם שהיעדים לא היו מוטעים אלא דווקא הגישה שלכם אליהם. כשאתם נתקלים בהתנגדות או במצוקה ואתם יודעים שתתקלו, התמודדו אתן חזיתית. אי אפשר להימלט מהן, אי אפשר להעמיד פנים שהן אינן קיימות, אי אפשר להתעלם מהן ופשוט לחכות שייעלמו. התייחסו למצוקה כמו שהיא, והתחילו לחפש דרכים להתמודד איתה, נקטו פעולה מיידית. צריך למצוא את הפתרון ולנסות לבצע אותו בכל הכוחות שתוכלו לגייס. חזרו והדגישו את תכנית ההתקפה שלכם,
היו חיובים עוד יותר, מפני שאחד מתוצרי הלוואי הטבעיים של כל מצוקה או התנגדות הוא
השלילה. ככל שתאפשרו להתנהגות השלילית לשלוט בחייכם, כך תאפשרו למצוקה להימשך זמן
רב יותר.

היזהרו משינויים רבים מדי, היצמדו ליסודות שלכם, הם יהיו חיוניים עוד יותר בימי התנגדות ומצוקה.

המשיכו להאמין בחזון שלכם, בדרך. ברוב המקרים לא היעד היה מוטעה  או שגוי  אלא האמצעים להשגתו. השתדלו להפריד בין החזון לבין הדרך המובילה אליו.

 

שרדו אחרי ההצלחה – לחלומות שלכם אין נקודת סיום. לא מספיק שאתם מצליחים, החכמה היא להצליח יותר מדי שנה בשנה. הצלחה היא תהליך שלעולם לא מסתיים.

המסע לעולם לא מסתיים למחרת היום שבו השגתם משהו גדול. אם אתם חשובים שהמסע נגמר, התחלתם כבר לשקוע. השיטות שבהן השתמשתם כדי להצליח יותר חייבות להיות חלק מחייכים אחרת אין ספק שתתחילו להיסחף לעבר ההרגלים הרעים שבעבר הקדשתם זמן ומאמצים רבים כדי להיפטר מהם.

לעולם אל תשכחו את הדברים שעשיתם נכון, חשוב לבחון בקפדנות את הצעדים שנקטתם כדי להצליח יותר. רשמו אותם לפניכם. זה יזכיר לכם שההישגים שלכם לא היו עניין של מזל, אלא פרי עבודה קשה ושיטות נכונות. המשיכו להיות יצירתיים, השתדלו להיות כל הזמן טובים יותר, הבינו שהחתירה למצוינות ולהצלחה היא תהליך שאין לו סוף, משהו שאין לו סיום. פיתחו אסטרטגיה שיווקית, לעולם אל תעמדו בחוסר מעש, אם לא תשתפרו, קרוב לוודאי שתדרדרו.

 

עוד מספר ציטטות חכמות של פיטינו:

“מה שנכון על מגרש הכדורסל נכון גם בעסקים ובחיים. אתם רוצים להצליח? בסדר , תצליחו. היו ראויים לכך, איך? הצטיינו יותר מכל מי שנמצא בשטח. תזיעו על הפרים הקטנים. תזיעו על הדברים הגדולים. לכו את המטר הנוסף. אבל תעשו מה שתשעו – השקיעו את הלב ואת הנשמה בכל מה שתעשו. תנו את כל מה שיש לכם על המגרש. אבל זה לא יקרה אם לא תחליטו שזה יקרה. הצלחה איננה רק מזל מוצלח. היא אינה זכות משמיים ואינה תאונת לידה. הצלחה היא עניין של החלטה”.

 

“משמעת היא קוד התנהגות, תכנית התקפה מאורגנת. משמעת היא התכנית שלנו, המודעות שלנו מנין אנחנו מתחילים ובאיזו דרך נלך כדי להגיע ליעד שלנו ללא תכנית אל נמצא את עצמנו, בסופו של דבר, צועדים בכיוונים רבים, הולכים לאיבוד בסבך אישי, באיזה מבוך המוליך אותנו סחור סחור, גורם
לבזבז זמן ומרץ ומרחיק אותנו  מעדנו. ללא תכנית נמשיך תדשדש במקום כל הזמן”.

 

“המאמץ חייב להיות עם מטרה, עם תחושת כיוון, צריכה להיות לכם מטרה, והמטרה הזאת היא המניע. אם תיצרו את המשמעת הזאת ותשלבו אותה עם ארגון ושיטות תוכלו לנצל את המניע הזה להשגת תוצאות חיוביות, לא יהיה לכם יותר ספקות. מדוע? מפני שיש לכם אסטרטגיה. מפני שהתחייבתם להגשים אותה ומשום ששילמתם את מחיר ההצלחה”.

 

“ההנחה היא שכל אחד מאתנו יכול להגשים דברים משעולם לא חשב שיוכל, מפי שרובנו מערכים את עצמנו בדר”כ בפחות משווינו האמיתי. אנחנו מורגלים לחשוב שאנחנו לא יכולים לבצע דברים. אנחנו מורגלים להתפשר על פחות. אנחנו מורגלים לחשוב שהחלומות שלנו יהיו תמיד מחוץ להישג ידנו. אנחנו מורגלים לחשוב שרק לאנשי אחרים הולך בחיים. אנחנו מורגלים להיכשל. אבל אנחנו לא מוכרחים. אנחנו לא מוכרחים להשיג פחות מיכולתנו. אנחנו לא חייבים לראות את חלומותינו נמוגים במרחק. אנחנו לא חייבים להיכשל. אנחנו יכולים לשפר את הביצועים שלנו ואנחנו יכולים למצות את הפוטנציאל שלנו. אנחנו יכולים לשנות את חיינו”.

 

גישה. פעולה. התמדה. אלה הם היסודות שעליכם לשלוט בהם כדי להרחיק  לכת מעבר למה שאנחנו יודעים”

 

מי אתה ריק פיטינו?

ריצ’רד אנדרו “ריק” פיטינו (באנגלית: Richard Andrew “Rick” Pitino;
נולד ב-18 בספטמבר 1952) הוא מאמן כדורסל אמריקאי המשמש כמאמן קבוצת אוניברסיטת
איונה, וכן כמאמן נבחרת יוון. אימן בעברו את קבוצות ליגת ה-
NBA
ניו יורק ניקס (1987–1989) ובוסטון סלטיקס (1997–2001), את קבוצות ליגת המכללות
אוניברסיטת בוסטון (1978–1983), אוניברסיטת פרובידנס (1985–1987), אוניברסיטת
קנטקי (1989–1997) ואוניברסיטת לואיוויל (2001–2017), ואת קבוצת פנאתינאיקוס מליגת
העל היוונית והיורוליג.[1][2]

בשנת 2013 הוצג בהיכל התהילה של הכדורסל, כמאמן.

מרצה מבוקש בארגונים וחברות ענק בנושאי מוטיבציה, ניהול, הנעת צוותים, לכידות, מצוינות ושיפור ביצועים.

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
AI בתהליכים עסקיים: כך מתחילים נכון ובשלבים
AI בתהליכים עסקיים: כך מתחילים נכון ובשלבים
AI הוא כבר לא טרנד—הוא סטנדרט תחרותי. במאמר תגלו איך לשלב AI בתוך תהליכי ליבה…
שירות פנים ארגוני
שירות פנים ארגוני
שירות פנים-ארגוני הוא הדרך שבה מחלקות ועובדים מאפשרים לעבודה להתקדם מהר, ברור ובלי מלחמות. המאמר…
העצמת עובדים
העצמת עובדים
בארגונים רבים “השליטה חוזרת למעלה”: העובד מציף בעיה, המנהל פותר, והאחריות נתקעת אצל המנהל. המאמר…
גם מנכ"לים ומנהלים חייבים לנהל את הזמן ואת המשימות שלהם....
גם מנכ"לים ומנהלים חייבים לנהל את הזמן ואת המשימות שלהם....
אם היומן שלך מלא אבל הדברים החשובים לא זזים—זו לא בעיית “ניהול זמן”, זו בעיית…
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו? האם אתם נופלים למלכודות של חוסר סבלנות…
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים. כשלא לוקחים בחשבון את המשאב האנושי,…
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית. האם אתם מוכנים לסיים את…
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
ארגונים רבים מכתירים מנהלים מוקדם מדי - ואז משלמים ביוקר בהחלטות שנתקעות, היררכיה לא ברורה…
סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא
סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא
אם הייתם יכולים להוסיף עוד 15% למחזור השנתי בתוך חודשיים-הייתם עושים את זה. המאמר מציע…
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
אבטלה סמויה פוגעת ישירות ברווחיות, במורל ובתרבות הארגונית-כי משלמים שכר מלא על תרומה חלקית, והמצטיינים…
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
כשאין ניהול משאבי אנוש מקצועי, הארגון משלם על זה ביוקר: תחלופה גבוהה, ירידה במורל, קונפליקטים…
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
ברוב הארגונים “זורקים למים” אנשי מכירות חדשים ואז מתפלאים למה התוצאות מתעכבות. במאמר תקבלו מסגרת…
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
רוב הארגונים נופלים בגיוס איש מכירות כי מדלגים על בסיס: הגדרת סוג המכירה, מודל העבודה,…
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום הוא המהלך שמייצר ללקוח תחושת “הם איתי” עוד לפני שנוצרה בעיה—ולכן הוא מעלה…
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
מנכ״לים רבים נופלים על אותם מוקשים: אין תכנית עבודה שנתית, מתעלמים מהמשאב האנושי בזמן אמת,…
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
אם אתם רוצים לצמוח מהר יותר-אתם חייבים לעבור מניהול אינטואיטיבי לניהול מבוסס נתונים. במאמר תקבלו…
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי -אנחנו לוחצים שוב ושוב על כפתור שכבר דולק - לא כי אנחנו לא…
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
השקעתם באוטומציה כדי לחסוך זמן ולשפר ביצועים-אבל עדיין קורים “נפילות” שמבזבזות כסף, זמן ומוניטין. המאמר…
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
המציאות בישראל מחייבת כל מנכ״ל/ית ומנהל/ת בכיר/ה להיערך לתרחיש של “ניהול תחת אש”: עובדים נעדרים,…
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
המאמר מסביר למה ולמי נכון לפתח פעילות B2B בנוסף ל-B2C: כשהמוצר כבר מבוסס, יש תשתיות…
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
המעבר שיקפיץ את ביצועי מחלקת המכירות הוא מעבר ממנהל “תפעול מכירות” למנהל מכירות שמוביל אנשים,…
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
ברוב הארגונים הגבייה נופלת בין הכיסאות: המכירות לא רוצות “לקלקל” יחסים, הבק-אופיס מטפל כשיש זמן,…
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
מחקר על שיחות מכירה מגלה שכמעט **4 מתוך 10 לידים “לא רלוונטיים” שהוגדרו על ידי…
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
רובם של המנהלים הבכירים במשק מתמקדים במדדים המסורתיים (מכירות, הכנסות, רווחים) ומזניחים גורם אחד שעשוי…
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
המאמר הזה הוא קצת שונה, אנחנו רוצים להציג את אחד הכלים היותר טובים ויעילים עבורכם…
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
העובד המוערך, שהתבלט לאורך השנים בזכות ביצועים גבוהים, קיבל קידום והופך להיות מנהל בפעם הראשונה.…
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
בעידן שבו נתונים ומדידה הם כלים אסטרטגיים להובלת תהליכים, מדדי מכירות מהווים את הלב הפועם…
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!
רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?
שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡
דילוג לתוכן