Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

חלק 1: ארגז כלים למנהל – שגרות ניהול

krakenimages-Y5bvRlcCx8k-unsplash (1)
 

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.
מומלץ ורצוי לקרוא את 2 החלקים באופן מלא.
ניהול כולל בתוכו הרבה אחריות, משימות, מחוייבות לעיתים מאתגר ואף מורכב.

אז איך אפשר לנהל באופן מיטבי? כל זאת בכתבה שלפניכם:

  • באמצעות סדר וארגון 
  • באמצעות יעילות ואפקטיביות בביצוע משימות, 
  • באמצעות תקשורת 
  • באמצעות ארגז הכלים הטוב ביותר – שגרות ניהול 

דוגמאות לשגרות ניהול:

  1. דוח סוף יום
  2. פגישת עבודה עם רפרנט
  3. הקצאות משימות
  4. דוח מדדים
  5. דוח שבועי
  6. ישיבת צוות
  7. האזנה לשיחות
  8. פורום מנהלים
  9. מעקב אחר ביצועים שוטף
  10. סיכום חודש
  11. פ.ע עם ממשק מקביל
  12. ניהול משימות שבוע קדימה
  13. משוב תקופתי
  14. דיווח סוף יום
  15. הכשרת עובד חדש
  16. בדיקת מעבר לקוחות בין סגמנטים
  17. ישיבת מנהלים שבועית

הקשר בין ניהול מיטבי להצלחה העסקית שלכם:

הצלחה של חברה עסקית נמדדת בדבר אחד – בשורת ההכנסות (והרווח).

בשביל להצליח חייבים לנהל באופן מיטבי –  וזה באמצעות הכלי הטוב ביותר – שגרות ניהול.

עבודה והטמעת שגרות ניהול = הצלחה מובטחת.

שגרה היא פעולה, התנהגות, הנחיה, התרחשות החוזרת על עצמה בדרך ובזמן פעולה מוטמעת יוצרת הרגל.

הרגל ניהולי = שגרה ניהולית 

שגרות הניהול מתחלקות ל-4 זירות עיקריות:

  • איך אני מנהל את השוטף שלי
  • איך אני מנהל את האנשים שלי (הצוות)
  • איך אני מנהל תהליכים
  • איך אני מנהל מול ממשקים בתוך הארגון ומחוץ לארגון

 איך אני מנהל את האנשים שלי (הצוות) –

  • איך אני מנהל את השוטף שלי
  • איך אני מנהל את האנשים שלי (הצוות)
  • איך אני מנהל תהליכים
  • איך אני מנהל מול ממשקים בתוך הארגון ומחוץ לארגון
  • מקצועיות – חניכה והכשרה שוטפת
  • משימות ופעולות בשוטף
  • מדדים
  • יעדים ומטרות
  • בקרה על התמקצעות, ביצוע משימות, מדדים, יעדים

שגרות ניהול מוודאות שכל אחד מעובדים עובד לפי שגרות העבודה שלו

זה מסתכם למעשה ב 4 פעולות /משימות:

  • משימות ופעולות
  • מדידה
  • בקרות
  • תקשורת

היסודות לעבודה נכונה עם שגרות ניהול

  1. ברורות ומוגדרות
  2. על פי תחום
  3. חזרתיות – עקביות והתמדה
  4. מימד זמן
  5. מובנה וידוע מראש (חלונות סגורים ביומן)
  6. עקביות והתמדה

היסודות לעבודה נכונה עם שגרות ניהול

  • הגדירו לעצמכם את השגרות באופן מדויק בכל אחת מהזירות 
  • הכינסו אותם ללו"ז שלכם באופן קבוע – ליומנים  (חלונות סגורים) 
  • התחילו ונהלו את הלו"ז היום שלכם בהתאם לשגרות הניהול שלכם 
  • בקרו את ביצוע השגרות למול התכנון ברמה יומית וברמה שבועית 
  • אל תפספסו ואל תמסמסו  
  • שגרות ניהול בפועל דה פקטו: 
  • פ.ע עם מנהל ישיר 
  • פ.ע עם מנהל תחום 
  • הצטרפות לפגישה משותפת עם מנהל תחום ולקוח 
  • פגישה אחד על אחד עם לקוחות גדולים? 
  • בניית תכנית עבודה 
  • בקרת תכנית עבודה שוטפת 
  • משימות  ופעולות שוטפות – של יצירת הזדמנויות, הצעות, פולו אפים 
  • דוחות ודיווחים שוטפים  
  • מיפוי עצמי  
  • התמקצעות והעשרה עצמית


בינתיים ועד לחלק השני :תתחילו להגדיר וליישם שגרות ניהול בקרב כלל השדרה הניהולית.
בחלק השני של כתבה זו נסקור את כל המשך הדגשים החשובים בניהול מיטבי.

המשיכו לעקוב אחרינו, בהצלחה! 

רוצים להתייעץ ולקבל עוד תובנות שיעזרו לכם לשפר ביצועים?
אנו מעניקים חצי שעה ייעוץ בפגישת זום עמנו ללא עלות בנושא שיפור ביצועים אצלכם.
הבחירה שלכם 🙂

להלן לינק לתאום פגישה http://www.bit.ly/3Y30Az4

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

אחד האתגרים הגדולים של חברות וארגונים הוא לעמוד ואף לעבור את היעד המכירות/הכנסות השנתי שהוגדר…
דילוג לתוכן