Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

שיווק בלינקדאין – כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

linkedin
 

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין?

כל מה שצריך וחשוב לדעת על שיווק ופרסום בלינקדאין בעמוד שלפניכם.

קרוב ל-700 מיליון משתמשים ברחבי העולם ודירוג כאתר ה-30 הנצפה ביותר ברשת, הופכים את Linkedin  (לינקדאין) לרשת החברתית העסקית הגדולה, החשובה והמשפיעה ביותר בעולם, וככזאת, היא מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשרים עסקיים ויצירת לידים איכותיים עבור חברות וארגונים בעיקר בתחום ה-B2B.

מהו שיווק בלינקדאין?

בדומה לכל רשת חברתית אחרת, גם ב-לינקדאין עומדות לרשותכם מספר חלופות לפרסום ושיווק הניתנות ליישום באמצעות מערכת פרסום מובנית והפרופיל האישי שלכם ברשת. יחד עם זאת חשוב לציין שבניגוד למערכות פרסום מובנות ברשתות חברתיות אחרות, המערכת של לינקדאין מאפשרת לכם ל-טרגט את קהלי המטרה הנחוצים לכם על פי מאפיינים מקצועיים כגון: תחום עיסוק בתעשייה, תפקיד מקצועי, וותק מקצועי, השכלה אקדמית ומאפייני פילוח נוספים, לרבות, מאפיינים דמוגרפיים, מגדר (נשים/גברים) קבוצות גיל ועוד.  

בנוסף, מערכת הפרסום המובנית של לינקדאין, מאפשרת לכם לבחור את מטרת הפרסום הנחוצה לכם וזאת באמצעות הגדרה של אחד מיעדי הפרסום הבאים:

  • BRAND AWERENESS – פרסום בלינקדאין שמטרתו מיתוג החברה המשווקת/מפרסמת
  • WEBSITE VISITIS – פרסום שמטרתו ייצור תנועת גולשים לדף החברה בלינקדאין ו/או לאתר האינטרנט של החברה המפרסמת
  • ENGAGEMENT – פרסום בלינקדאין שמטרתו לעורר מעורבות של הקהל אותו הגדרתם בדף החברה
  • VIDEO VIEWS  – פרסום שמטרתו לעודד צפיות בסרטון אותו אתם מעלים לרשת
  • LEAD GENERATION – פרסום שמטרתו ליצור עבורכם לידים איכותיים במערכת המובנית
  • WEBSITE CONVERSIONS – פרסום שמטרתו ליצור עבורכם המרות באתר הבית
  • JOB APPLICANTS – פרסום שמטרתו עידוד מועמדים רלוונטיים להגשת מועמדותם למשרה אותה אתם מפרסמים

בהתאם לבחירת אחד או יותר מיעדי הפרסום, תוכלו לבחור את סוג הפרסום הרלוונטי עבורכם מתוך אפשרויות הפרסום הבאות הממתינות לכם בלינקדאין: תוכן ממומן, מודעה טקסטואלית, הפניית מודעות לתיבת ההודעות של משתמשי לינקדאין, מודעת וידאו, מודעת קרוסלה המורכבת מ-2 תמונות המופיעות בפיד של הגולשים, מודעת FOLLOWERS ומודעת SPOTLIGHT העושות שימוש בפרופיל האישי של הגולשים הנחשפים לפרסום.

חשוב לנו שתדעו: לצד קיומו של קידום ממומן בלינקדאין, קיימת חשיבות רבה לתחזוקתו של עמוד הפרופיל העסקי שלכם באמצעותו ניתן ליצור ולקדם קשרים מקצועיים ועסקיים עם משמשים אחרים.

פרסום ושיווק בלינקדאין – למי הוא מיועד ומדוע הוא מומלץ?

כפי שציינו, שיווק ופרסום ב-לינקדאין מיועד לכל סוגי העסקים בתחום ה-B2B , כאשר יכולות ה-טרגוט הגבוהות המוצעות לכם בלינקדאין, הופכים את הפרסום בו למפולח וממוקד הרבה יותר. כמו כן, שיווק ופרסום בלינקדאין מיועד לחברות הזנק ומיזמי סטארט אפ המעוניינים לבסס את מעמדם או לחשוף את יכולותיהם בפני קהל משקיעים אופציונאלי. כפלטפורמה עסקית המאגדת בתוכה את כל בעלי תפקידי המפתח ומקבלי ההחלטות בקרב חברות וארגונים מובילים מסביב לעולם, לינקדאין מאפשרת לכלל המשווקים לחשוף את שירותיהם/מוצריהם בפני קהל לקוחות איכותי וממוקד.

מעבר לאפשרויות ה-טרגוט הגבוהות הממתינות לכם בלינקדאין, שיווק ופרסום בלינקדאין מאפשר לארגונים בתחום ה-B2B  , ליצור רשת של קשרים מקצועיים עם קהל יעד רלוונטי עבורם, כאשר שם המשחק בלינקדאין הוא מעורבות ואינטראקציה אל מול מקבלי החלטות וקהל לקוחות איכותי. בנוסף, אפשרויות הפרסום בלינקדאין הן רבות ומגוונות והן יכולות להתאים לכל משווק המעוניין לחשוף את שירותיו ו/או מוצריו ברשת החברתית לעסקים.

טיפים מעשיים לשיווק נכון ופרסום ממוקד בלינקדאין

לצד אפשרויות הקידום הממומן בלינקדאין המוצעות לכם באמצעות מערכת הפרסום המובנית של הרשת, תוכלו לפעול בצורה אורגנית באמצעות תחזוקה נכונה של העמוד העסקי שלכם בלינקדאין והפיכתו לעמוד המרחיב את מעגל המקושרים אליו בכל רגע נתון. גם במקרים בהם פעולות השיווק בלינקדאין מסתכמות בתחזוקה שוטפת של העמוד העסקי וגם במקרים בהם אתם פועלים ברשת החברתית לעסקים באמצעות הקידום הממומן, קיימת חשיבות לשמירה על מספר כללי מפתח וביניהם:

  • התייחסו לפעילות השיווקית שלכם בלינקדאין כאמצעי ליצירת קשרים ומערכות יחסים עם חברות עסקיות ואנשי מפתח בתחומים הרלוונטיים לגביכם
  • הרחיבו את מעגל המקושרים לעמוד העסקי שלכם בכל רגע נתון ועשו זאת באופן עקבי, כאשר רשימת המקושרים מבוססת על גולשים עימם יש לכם תחומי עניין משותפים
  • עשו שימוש מושכל במערכת ההודעות של לינקדאין ודוורו מסרים ממוקדים לקהל יעד מפולח לאחר שלמדתם על קהל הנמענים הרלוונטי באמצעות הפרופילים האישיים של כל אחד ואחת מהם
  • הקפידו לפרסם פוסטים ותכנים מקצועיים (טקסטואליים ו-ויזואליים כאחד) בקבוצות השונות אליהן הצטרפתן
  • צרו ערך ממשי לכל פוסט ותוכן כזה או אחר אותו אתם מעלים לעמוד העסקי שלכם

ומעבר לכל אלו אנו ממליצים לכם לזכור ששיווק ופרסום בלינקדאין מיועד מלכתחילה לייצר עבורכם קשרי עבודה איכותיים ולכן איכות הקשרים שלכם חשובה הרבה יותר מכמות הקשרים.

חשיבותו של פרופיל אישי בלינקדאין

כאשר אתם מעוניינים לפרסם ולשווק בלינקדאין, ישנה חשיבות עילאית ליצירת פרופיל אישי. למעשה, בלעדי פרופיל אישי, לא תוכלו לראות ולהציג נתונים שונים כדוגמת כתובת מייל אך לא זו החשיבות הגבוהה והגדולה ביותר שכן פרופיל אישי תורם גם לאמינות ולחשיבות מה שאתם משווקים והאופן בו תתפסו. נסו לחשוב על פרסומות או מסרים שיווקיים שתראו בפייסבוק למשל אשר אינם מגיעים מתוך פרופיל אישי, האם תרגישו ותחושו באמינות מצד אותו פרופיל שאינו אישי? כמו כן, האם תתאמצו לחפש אחר נתונים באמצעים אחרים או שפשוט תמשיכו הלאה?.. טיפ חשוב הוא יצירת פרופיל אישי ואם אין לכם עדיין, עצרו הכל והקימו אחד.

Marketing Solutions מציגה: פתרונות שיווק ופרסום בלינקדאין

כחברת ייעוץ המתמחה בהטמעת תהליכים לשיפור ביצועים עסקיים, אצלנו ב- Marketing Solutions תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות באמצעותן ניתן לפתח פלטפורמות וערוצים שיווקיים, לרבות, פלטפורמות דיגיטליות המבוססות בין היתר על פעילות שיווקית – פרסומית ממוקדת בלינקדאין. הפתרונות המעשיים המוצעים לכם על ידינו לצרכי פרסום ושיווק בלינקדאין כוללים היוועצות מקצועית עם יועץ עסקי, מומחה לרשתות חברתיות וניהול שוטף של העמוד העסקי שלכם ברשת.

למידע נוסף בנושא ולהיכרות עם המודל הייחודי שלנו לפיתוח עסקי בלינקדאין אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום ולבחון יחד איתנו את כל האפשרויות העומדות לרשותכם לצרכי שיפור ביצועיים עסקיים בכל רגע נתון וכל פלטפורמה אפשרית.

רוצים לדעת יותר על שיווק בלינקדאין? 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
דילוג לתוכן