- התייחסות לכלל מערכות החברה – CRM, טלפוניה, דוורים, כלים טכנולוגיים, מלאי, כספים ולוגיסטיקה
- שדרוג מערכות ודרישות/חלופות מהמערכות הקיימות/חדשות
- בריף אפיון ראשוני הכולל את רשימת הצרכים בכל מחלקה ,השלבים בחיי ליד/לקוח פוטנציאלי /לקוח קיים, התממשקויות עם מערכות קיימות נוספות בארגון ומערכות שיווקיות חיצוניות
- ריכוז רשימת דרישות ואפיונים עם מערכת מקבילות כגון: טלפוניה, ERP ,אוטומאציות שיווקיות, דואר אלקטרוני ומערכות נוספות
- בריף אפיון על פי סדר חשיבות יורד בדרישות החברה ופנייה לכלל ספקי המערכות הקיימות/חדשות לבחינת רשימת הצרכים הראשונית
- פגישות מקדימות עם כלל מערכות מובילות התואמות את צרכי החברה
- השוואת פרמטרים (שהוגדרו באפיון) בין המערכות השונות תוך התייחסות מלאה להתממשקויות טכניות נדרשות ממערכות קיימות הכוללים מעבר דאטה, מסמכים וחומרים
- ריכוז כלל הצעות מחיר ליצירת אינטגרציה בין מערכות קיימות – חדשות
- בחינת ההתממשקות הטכנית בין המערכות הקיימות למערכות שנבחנות והבנת האפיון הנדרש לטובת פיתוח
- אפיון מלא עם כלל הגורמים והמערכות ומצגת מפת כלל המערכות והפתרונות אל מול האפיון שהוגדר
- אפיון ראשוני (בשיטת מאקרו – מיקרו) עם המערכת שנבחרה, תוך סקירת כלל השלבים והתהליכים:, המסכים, פונקציות, אוטומציות , התממשקויות, ניסוחים קבועים, טפסים דיגיטליים
- ביצוע מיגרציה (ייצוא נתונים ממערכת ישנה + ייבוא נתונים למערכת חדשה) לכלל הלקוחות ופרטיהם
- סביבת עבודה ראשונית של מס’ משתמשים לקבלת משוב ומענה לצרכים מלא מכל מחלקה
- סגירת כלל הקצוות הפתוחות כולל מערכות נוספות, המתממשקות דו כיווני/חד כיווני עם המערכת הנבחרת
- הטמעה – הדרכות מקצועיות לכלל הפונקציות בחברה עפ”י מחלקות שונות
- יצירת סביבת עבודה ראשונית מתוקנת
- מעבר כלל החברה לשימוש במערכת החדשה – בקרה בתנועה של משתמשי קצה אל מול ספקי המערכות
תוצאות
- מתן מענה מקיף ושלם לצורכי הארגון (שירות, מכירות, שיווק, תפעול)
- שיפור תקשורת ממשקים וסנכרון מיטבי בין מערכות ומחלקות בארגון
- שיפור ומקסום תהליכי המכירות, השרות ויחסי ההמרה
- בניית דיגיטציה שיווקית באמצעות תהליכים דיגיטליים ממירים
- יצירת תהליכים אוטומטיים ממירים -בניית אוטומאציה שיווקית חכמה מול כלל המערכות והכלים
- ניהול לקוחות בצורה מיטבית
- ניהול CAP מיטבי – תעדוף חכם בניהול לידים ורשומות
- שיפור במדדי KPI ו SLA
- הנגשת מידע בכל מחלקה- שליפת נתונים מהירה ויעילה יותר
- הנגשת דוחות ניהול חכמים דשבורד למנהלים
- שליטה מלאה מרחוק ומכל מקום
- עצמאות בלתי תלויה בצד שני –דינמיות
- שיפור תהליכי הכשרה בכניסה לתפקיד
- ניהול ידע מקצועי
- ארגון לומד ומגיב מהר יותר
- שימור היסטוריה וביצועים
- שיפור חווית הלקוח – חימום מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים/קיימים
- משאבים – ניצול זמן יעיל, קיצור והפחתת שעות עבודה על המערכות
- ניהול הדאטה בצורה חכמה וממוקדת יותר
- אפיון מערכות מאפשר ניצול זמן יעיל, קיצור והפחתת שעות עבודה על המערכות
מה אומרים עלינו...
“אנו באגד פנינו לחברת Game Changer על מנת לשפר את הליך הטיפול בלידים המגיעים למכללות אגד ולהעלות את יחס ההמרה מליד לתלמיד אנשי MS הפגינו מקצועיות גבוהה ותרמו לשיפור משמעותי בהליך הטיפול בלידים. מעבר למקצועיות חווינו אוזן קשבת ותמיכה 24/7 ”
צביקה דגן
מנהל מכללות , אגד
“לקחנו את חברת Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס לפרויקט טיוב תהליכי מכירה ושירות לסגמנט הB2C הצומח של היקב. מצאתי את מיטל ואסף – מקצועניים, קשובים, מעמיקים, ממוקדי מטרה ותוצאות, וכל הזמן אקטיביים, עם אצבע על הדופק ללו”ז שסוכם. ממליץ בחום”
אלעד כץ
מנכ"ל יקב קסטל Domaine du castel
“מעריך מאוד את שיפור הביצועים המתמיד אשר Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס עושים בחברתנו, נחישות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לאורך זמן”
קובי גילון
סמנכ"ל מכירות ושיווק עופר אבניר
“היתרון הכי גדול של צירוף צוות מנצח כמו Game Changer זה שהמשוואה המתמטית נותנת 1+1 =3. האנרגיה שאסף מכניס בתוספת למקצועיות והדחיפה של מיטל מוספים המון לכל תהליך המכירות והשיווק של חברה לאורך זמן”
יניב שובל
מנכ"ל שובל יזמות
“מיטל ואסף הגיעו אלינו לעשות שינוי ולחשוב אחרת ובהחלט הצליחו בכך. כל ארגון שרוצה לעשות שינוי ולקבל פרספקטיבה אחרת לתהליכי עבודה בארגון שלו כדאי שייפגש עם מיטל ואסף…”
רונן הלפרין
משנה למנכ"ל טנדם קפיטל
“בחרנו בחברת Game Changer לבצע לנו תהליך אבחון ניתוח ומיפוי מערכתי. הם ביצעו לנו עבודה מקיפה ומקצועית לכלל המערכות בחברה. אנו ממליצים בחום”
סיגל הלוי
סמנכ"לית לקוחות
“הצוות המיומן של Game Changer הצליח לשנות את התמונה עבורנו ולשפר ביצועים במהירות, דרך ליווי צמוד הם הצליחו להכווין ולבנות מערכת שהכפילה פי 4 את כמות הלידים , את התהליך ואת יחס ההמרה. שכל אחד יעשה את מה שהוא טוב, בזה הם הכי טובים”
אייל בירם
מנכ"ל ישראליס
“Game Changer ביצעו עבודת אבחון בחברתנו. כבר בהתחלה הם זיהו חולשות מהותיות, מה שהוביל להתמקדות בנושאים אלו ומציאת פתרונות. אין ספק שהאבחון והליווי מביאים רוח חדשה ” .
זיו בן חיים
מנכ"ל טאלנט חברת השקעות
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות למיצוי הפוטנציאל שלהן עבורכם. מערכות…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM
איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים מתחבטים מי יהיה אמון על…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה
כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם מדובר על תהליכים פנים ארגונים…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?
מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות המציעים טווח רחב של…