Game Changer

חלק 1: ארגז כלים למנהל – שגרות ניהול

krakenimages-Y5bvRlcCx8k-unsplash (1)
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.
מומלץ ורצוי לקרוא את 2 החלקים באופן מלא.
ניהול כולל בתוכו הרבה אחריות, משימות, מחוייבות לעיתים מאתגר ואף מורכב.

אז איך אפשר לנהל באופן מיטבי? כל זאת בכתבה שלפניכם:

  • באמצעות סדר וארגון 
  • באמצעות יעילות ואפקטיביות בביצוע משימות, 
  • באמצעות תקשורת 
  • באמצעות ארגז הכלים הטוב ביותר – שגרות ניהול תהליכים בארגון

דוגמאות לשגרות ניהול:

  1. דוח סוף יום
  2. פגישת עבודה עם רפרנט
  3. הקצאות משימות
  4. דוח מדדים
  5. דוח שבועי
  6. ישיבת צוות
  7. האזנה לשיחות
  8. פורום מנהלים
  9. מעקב אחר ביצועים שוטף
  10. סיכום חודש
  11. פ.ע עם ממשק מקביל
  12. ניהול משימות שבוע קדימה
  13. משוב תקופתי
  14. דיווח סוף יום
  15. הכשרת עובד חדש
  16. בדיקת מעבר לקוחות בין סגמנטים
  17. ישיבת מנהלים שבועית

הקשר בין ניהול מיטבי להצלחה העסקית שלכם:

הצלחה של חברה עסקית נמדדת בדבר אחד – בשורת ההכנסות (והרווח).

בשביל להצליח חייבים לנהל באופן מיטבי –  וזה באמצעות הכלי הטוב ביותר – שגרות ניהול.

עבודה והטמעת שגרות ניהול = הצלחה מובטחת.

שגרה היא פעולה, התנהגות, הנחיה, התרחשות החוזרת על עצמה בדרך ובזמן פעולה מוטמעת יוצרת הרגל.

הרגל ניהולי = שגרה ניהולית 

שגרות הניהול מתחלקות ל-4 זירות עיקריות:

  • איך אני מנהל את השוטף שלי
  • איך אני מנהל את האנשים שלי (הצוות)
  • איך אני מנהל תהליכים
  • איך אני מנהל מול ממשקים בתוך הארגון ומחוץ לארגון

 איך אני מנהל את האנשים שלי (הצוות) –

  • איך אני מנהל את השוטף שלי
  • איך אני מנהל את האנשים שלי (הצוות)
  • איך אני מנהל תהליכים
  • איך אני מנהל מול ממשקים בתוך הארגון ומחוץ לארגון
  • מקצועיות – חניכה והכשרה שוטפת
  • משימות ופעולות בשוטף
  • מדדים
  • יעדים ומטרות
  • בקרה על התמקצעות, ביצוע משימות, מדדים, יעדים

שגרות ניהול מוודאות שכל אחד מעובדים עובד לפי שגרות העבודה שלו

זה מסתכם למעשה ב 4 פעולות /משימות:

  • משימות ופעולות
  • מדידה
  • בקרות
  • תקשורת

היסודות לעבודה נכונה עם שגרות ניהול

  1. ברורות ומוגדרות
  2. על פי תחום
  3. חזרתיות – עקביות והתמדה
  4. מימד זמן
  5. מובנה וידוע מראש (חלונות סגורים ביומן)
  6. עקביות והתמדה

היסודות לעבודה נכונה עם שגרות ניהול

  • הגדירו לעצמכם את השגרות באופן מדויק בכל אחת מהזירות 
  • הכינסו אותם ללו"ז שלכם באופן קבוע – ליומנים  (חלונות סגורים) 
  • התחילו ונהלו את הלו"ז היום שלכם בהתאם לשגרות הניהול שלכם 
  • בקרו את ביצוע השגרות למול התכנון ברמה יומית וברמה שבועית 
  • אל תפספסו ואל תמסמסו  
  • שגרות ניהול בפועל דה פקטו: 
  • פ.ע עם מנהל ישיר 
  • פ.ע עם מנהל תחום 
  • הצטרפות לפגישה משותפת עם מנהל תחום ולקוח 
  • פגישה אחד על אחד עם לקוחות גדולים? 
  • בניית תכנית עבודה 
  • בקרת תכנית עבודה שוטפת 
  • משימות  ופעולות שוטפות – של יצירת הזדמנויות, הצעות, פולו אפים 
  • דוחות ודיווחים שוטפים  
  • מיפוי עצמי  
  • התמקצעות והעשרה עצמית

בינתיים ועד לחלק השני :תתחילו להגדיר וליישם שגרות ניהול בקרב כלל השדרה הניהולית.
בחלק השני של כתבה זו נסקור את כל המשך הדגשים החשובים בניהול מיטבי.

המשיכו לעקוב אחרינו, בהצלחה! 

רוצים להתייעץ ולקבל עוד תובנות שיעזרו לכם לשפר ביצועים?

אם אתם רוצים לקבל הכוונה של יועץ אסטרטגי, אנו מעניקים חצי שעה ייעוץ בפגישת זום עמנו ללא עלות בנושא שיפור ביצועים אצלכם.
הבחירה שלכם 🙂

להלן לינק לתאום פגישה http://www.bit.ly/3Y30Az4

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחת קיימים
אסטרטגית לקוחת קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?
איך להגדיל את המכירות בעסק?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים
תהליכים פנים ארגונים מקדמים
אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן