שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

"למה דווקא עכשיו? עכשיו זה בכלל לא הזמן, אנחנו מקצצים ומתייעלים…"

ניהול פרויקטים
 

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

המציאות העסקית משתנה ויחד עימה גם הגישה:

  1. דווקא עכשיו בחודשים הקרובים (חצי שנה הקרובה לפחות) זו התקופה הכי משמעותית בכל ארגון. כי המכירות זה הדבר החשוב ביותר, זה הקטר, המנוע והדלק שמייצר חמצן בכל ארגון וחברה ואליו מצטרפים השיווק והניהול – הטריו להצלחה. חייבים להגדיל את יחסי המרה, כמות לקוחות, לנהל תהליכים יעילים ועוד. החשיבות של הגדלת ההכנסות ויצירת תזרים מהיר חשובים מאוד.

  2. כי יש פה איבוד מכר והכנסות מצטבר של חודשיים וחייבים להשלים את הפער.

  3. כי יש לקחת בחשבון שדווקא ובמיוחד בתקופה הקרובה אופי הקניה של לקוחות וצרכנים משתנה, יהיה הרבה יותר קשה למכור – לקוחות/צרכנים לא יעששו לפתוח את הארנק כל כך בקלות, הקושי והמורכבות לשכנע לקוח פוטנציאלי לבצע רכישה יגדל, הצד השני יבקש הרבה יותר, ישאל הרבה יותר וימשוך יותר זמן עד שיקבל החלטה. המכירה הופכת להיות מכירה מבוססת לקוח וארגונים חייבים להתאים את עצמן למכירה חדשה ועדכנית לעשות עבודה הרבה יותר מאומצת, איכותית, טובה וממוקדת, הלקוח הופך להיות הרבה יותר מאתגר. אי אפשר למכור יותר כמו שמכרנו עד כה. אין יותר מקום לפקידי הזמנות או למקדמי מכירות יש מקום רק לאנשי מכירות CLOSERS, אי אפשר להישאר בבינוניות, בשביל להצליח ארגונים חייבים להשתפר בכל תהליך המכירה.

  4. כי במקביל עשויה להיות ירידה בביקוש כמות חומר הגלם – פחות לידים ופניות יזומות של לקוחות פוטנציאלים. מצב זה מחייב למקסם את התוצאות על ידי טיפול מיטבי בכל פניה ומתן התייחסות שונה בכל הקשור ל SLA.

  5. כי עכשיו זה הזמן לבנות במקביל גם תשתית לטווח הארוך, מנהלים חכמים מבינים כיום שמשבר הקורונה הנוכחי הוא כנראה הראשון ולא האחרון בעתיד הקרוב. אסור להיות שאננים. אחרי משבר אף אחד לא ירצה לקחת את הסיכון.

  6. כי דווקא עכשיו כולם מסתכלים קדימה על האתגרים ההזדמנויות: אנשי מכירות השטח חייבים לסגל מציאות בה הם מקבלים ומיישמים כלי מכירה טלפונים, הם חייבים לדעת לנהל פגישות וידאו (Zoom וחבריו) בצורה הטובה ביותר. כי נציגי המכירות והשרות יכולים ומסוגלים לעבוד מרחוק וכן ניתן לנהל אותם בצורה מיטבית עם כלים נכונים.

  7. כי הגישה הרווחת שבעת משבר ויציאה מהמשבר היא לתמוך דווקא בלקוחות קיימים ולתת שם את כל תשומת הלב היא נחלת העבר ובשביל לצלוח חייבים לאמץ גישה עדכנית יותר שמתייחסת גם לגיוס לקוחות חדשים – לפחות 50% מאמץ, משאבים וזמן אמורים להיות מופנים לטובת גיוס לקוחות חדשים.

  8. כי השיווק משתנה בהתאם וגם בתחום זה יש צורך מעשי לבצע שינויים, עדכונים והתאמות.

  9. כי מי שיתאושש יותר מהר יהיה לו יתרון על המתחרים שלו לאורך זמן.

  10. כי השיפור הוא רק עניין של זמן וכל 1 ₪ שתשקיעו עכשיו הוא זול יותר מ 3 ₪ שתשקיעו בעוד מספר חודשים ויותר.

  11. כי כל 1 ₪ השקעה עכשיו ייצר לכם 3 ₪ תפוקה…

  12. כי הגיע הזמן (ובייחוד אחרי אתגר הקורונה) שתשקיעו אמיתי במשאב האנושי שלכם.

  13. כי עכשיו זה הזמן להתכונן ולתקוף במקום להגן.

  14. כי המציאות משתנה תוך כדי תנועה ועכשיו זה הזמן המחייב אותנו לאמץ שינוי גישה של יוזמה ועשייה – יוזמים ומתחילים להטמיע תרבות של שיפור ביצועים (פנים ארגונית) לאורך זמן באופן קבוע, עם התשתיות, הכלים והתהליכים הטובים ביותר.

אז לפני שאתם מתרצים מספרים לעצמכם סיבות תעצרו רגע וחישבו – האם אתם רוצים להוביל את הארגון שלכם קדימה?

אל תתנו לאתגר הקורונה לנהל אותכם, נהלו אותו, קבלו החלטה והתחילו ליזום!

עם ניסיון משנת 2009, בליווי מעל 270 חברות וארגונים
בתהליכי מכירה, שיווק, פיתוח עסקי, מערכות ואוטומציות במגוון רחב של תחומים, מצאנו כי – כל חברה או ארגון עסקי בכל שלב ובכל עת יכולים וחייבים לשפר ביצועים

 

בהצלחה 
כותב המאמר – אסף הדר

 

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן