Game Changer

גיוס לקוחות חדשים: הטריו להצלחה

ניהול פרויקטים
 
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

איך לעודד גיוס לקוחות חדשים לארגון

המציאות העסקית משתנה ויחד עימה גם הגישה:

  1. דווקא עכשיו בחודשים הקרובים (חצי שנה הקרובה לפחות) זו התקופה הכי משמעותית בכל ארגון. כי המכירות זה הדבר החשוב ביותר, זה הקטר, המנוע והדלק שמייצר חמצן בכל ארגון וחברה ואליו מצטרפים השיווק והניהול – הטריו להצלחה. חייבים להגדיל את יחסי המרה, כמות לקוחות, לנהל תהליכים יעילים ועוד. החשיבות של הגדלת ההכנסות ויצירת תזרים מהיר חשובים מאוד.

  2. כי יש פה איבוד מכר והכנסות מצטבר של חודשיים וחייבים להשלים את הפער.

  3. כי יש לקחת בחשבון שדווקא ובמיוחד בתקופה הקרובה אופי הקניה של לקוחות וצרכנים משתנה, יהיה הרבה יותר קשה למכור – לקוחות/צרכנים לא יעשו לפתוח את הארנק כל כך בקלות, הקושי והמורכבות לשכנע לקוח פוטנציאלי לבצע רכישה יגדל, הצד השני יבקש הרבה יותר, ישאל הרבה יותר וימשוך יותר זמן עד שיקבל החלטה. המכירה הופכת להיות מכירה מבוססת לקוח וארגונים חייבים להתאים את עצמן למכירה חדשה ועדכנית לעשות עבודה הרבה יותר מאומצת, איכותית, טובה וממוקדת, הלקוח הופך להיות הרבה יותר מאתגר. אי אפשר למכור יותר כמו שמכרנו עד כה. אין יותר מקום לפקידי הזמנות או למקדמי מכירות יש מקום רק לאנשי מכירות CLOSERS, אי אפשר להישאר בבינוניות, בשביל להצליח ארגונים חייבים להשתפר בכל תהליך המכירה.

  4. כי במקביל עשויה להיות ירידה בביקוש כמות חומר הגלם – פחות לידים ופניות יזומות של לקוחות פוטנציאלים. מצב זה מחייב למקסם את התוצאות על ידי טיפול מיטבי בכל פניה ומתן התייחסות שונה בכל הקשור ל SLA.

  5. כי עכשיו זה הזמן לבנות במקביל גם תשתית לטווח הארוך, מנהלים חכמים מבינים כיום שמשבר הקורונה הנוכחי הוא כנראה הראשון ולא האחרון בעתיד הקרוב. אסור להיות שאננים. אחרי משבר אף אחד לא ירצה לקחת את הסיכון.

  6. כי דווקא עכשיו כולם מסתכלים קדימה על האתגרים ההזדמנויות: אנשי מכירות השטח חייבים לסגל מציאות בה הם מקבלים ומיישמים כלי מכירה טלפונים, הם חייבים לדעת לנהל פגישות וידאו (Zoom וחבריו) בצורה הטובה ביותר. כי נציגי המכירות והשרות יכולים ומסוגלים לעבוד מרחוק וכן ניתן לנהל אותם בצורה מיטבית עם כלים נכונים.

  7. כי הגישה הרווחת שבעת משבר ויציאה מהמשבר היא לתמוך דווקא בלקוחות קיימים ולתת שם את כל תשומת הלב היא נחלת העבר ובשביל לצלוח חייבים לאמץ גישה עדכנית יותר שמתייחסת גם לגיוס לקוחות חדשים – לפחות 50% מאמץ, משאבים וזמן אמורים להיות מופנים לטובת גיוס לקוחות חדשים.

  8. כי השיווק משתנה בהתאם וגם בתחום זה יש צורך מעשי לבצע שינויים, עדכונים והתאמות.

  9. כי מי שיתאושש יותר מהר יהיה לו יתרון על המתחרים שלו לאורך זמן.

  10. כי השיפור הוא רק עניין של זמן וכל 1 ₪ שתשקיעו עכשיו הוא זול יותר מ 3 ₪ שתשקיעו בעוד מספר חודשים ויותר.

  11. כי כל 1 ₪ השקעה עכשיו ייצר לכם 3 ₪ תפוקה…

  12. כי הגיע הזמן (ובייחוד אחרי אתגר הקורונה) שתשקיעו אמיתי במשאב האנושי שלכם.

  13. כי עכשיו זה הזמן להתכונן ולתקוף במקום להגן.

  14. כי המציאות משתנה תוך כדי תנועה ועכשיו זה הזמן המחייב אותנו לאמץ שינוי גישה של יוזמה ועשייה – יוזמים ומתחילים להטמיע תרבות של שיפור ביצועים (פנים ארגונית) לאורך זמן באופן קבוע, עם התשתיות, הכלים והתהליכים הטובים ביותר.

אז לפני שאתם מתרצים מספרים לעצמכם סיבות תעצרו רגע וחישבו – האם אתם רוצים להוביל את הארגון שלכם קדימה?

אל תתנו לאתגר הקורונה לנהל אותכם, נהלו אותו, קבלו החלטה והתחילו ליזום!

עם ניסיון משנת 2009, בליווי מעל 270 חברות וארגונים
בתהליכי מכירה, שיווק, פיתוח עסקי, מערכות ואוטומציות במגוון רחב של תחומים, מצאנו כי – כל חברה או ארגון עסקי בכל שלב ובכל עת יכולים וחייבים לשפר ביצועים

 

בהצלחה 
כותב המאמר – אסף הדר

 

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
“אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה….”…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן