Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

גיוס לקוחות חדשים: הטריו להצלחה

ניהול פרויקטים
 
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

איך לעודד גיוס לקוחות חדשים לארגון

המציאות העסקית משתנה ויחד עימה גם הגישה:

  1. דווקא עכשיו בחודשים הקרובים (חצי שנה הקרובה לפחות) זו התקופה הכי משמעותית בכל ארגון. כי המכירות זה הדבר החשוב ביותר, זה הקטר, המנוע והדלק שמייצר חמצן בכל ארגון וחברה ואליו מצטרפים השיווק והניהול – הטריו להצלחה. חייבים להגדיל את יחסי המרה, כמות לקוחות, לנהל תהליכים יעילים ועוד. החשיבות של הגדלת ההכנסות ויצירת תזרים מהיר חשובים מאוד.

  2. כי יש פה איבוד מכר והכנסות מצטבר של חודשיים וחייבים להשלים את הפער.

  3. כי יש לקחת בחשבון שדווקא ובמיוחד בתקופה הקרובה אופי הקניה של לקוחות וצרכנים משתנה, יהיה הרבה יותר קשה למכור – לקוחות/צרכנים לא יעשו לפתוח את הארנק כל כך בקלות, הקושי והמורכבות לשכנע לקוח פוטנציאלי לבצע רכישה יגדל, הצד השני יבקש הרבה יותר, ישאל הרבה יותר וימשוך יותר זמן עד שיקבל החלטה. המכירה הופכת להיות מכירה מבוססת לקוח וארגונים חייבים להתאים את עצמן למכירה חדשה ועדכנית לעשות עבודה הרבה יותר מאומצת, איכותית, טובה וממוקדת, הלקוח הופך להיות הרבה יותר מאתגר. אי אפשר למכור יותר כמו שמכרנו עד כה. אין יותר מקום לפקידי הזמנות או למקדמי מכירות יש מקום רק לאנשי מכירות CLOSERS, אי אפשר להישאר בבינוניות, בשביל להצליח ארגונים חייבים להשתפר בכל תהליך המכירה.

  4. כי במקביל עשויה להיות ירידה בביקוש כמות חומר הגלם – פחות לידים ופניות יזומות של לקוחות פוטנציאלים. מצב זה מחייב למקסם את התוצאות על ידי טיפול מיטבי בכל פניה ומתן התייחסות שונה בכל הקשור ל SLA.

  5. כי עכשיו זה הזמן לבנות במקביל גם תשתית לטווח הארוך, מנהלים חכמים מבינים כיום שמשבר הקורונה הנוכחי הוא כנראה הראשון ולא האחרון בעתיד הקרוב. אסור להיות שאננים. אחרי משבר אף אחד לא ירצה לקחת את הסיכון.

  6. כי דווקא עכשיו כולם מסתכלים קדימה על האתגרים ההזדמנויות: אנשי מכירות השטח חייבים לסגל מציאות בה הם מקבלים ומיישמים כלי מכירה טלפונים, הם חייבים לדעת לנהל פגישות וידאו (Zoom וחבריו) בצורה הטובה ביותר. כי נציגי המכירות והשרות יכולים ומסוגלים לעבוד מרחוק וכן ניתן לנהל אותם בצורה מיטבית עם כלים נכונים.

  7. כי הגישה הרווחת שבעת משבר ויציאה מהמשבר היא לתמוך דווקא בלקוחות קיימים ולתת שם את כל תשומת הלב היא נחלת העבר ובשביל לצלוח חייבים לאמץ גישה עדכנית יותר שמתייחסת גם לגיוס לקוחות חדשים – לפחות 50% מאמץ, משאבים וזמן אמורים להיות מופנים לטובת גיוס לקוחות חדשים.

  8. כי השיווק משתנה בהתאם וגם בתחום זה יש צורך מעשי לבצע שינויים, עדכונים והתאמות.

  9. כי מי שיתאושש יותר מהר יהיה לו יתרון על המתחרים שלו לאורך זמן.

  10. כי השיפור הוא רק עניין של זמן וכל 1 ₪ שתשקיעו עכשיו הוא זול יותר מ 3 ₪ שתשקיעו בעוד מספר חודשים ויותר.

  11. כי כל 1 ₪ השקעה עכשיו ייצר לכם 3 ₪ תפוקה…

  12. כי הגיע הזמן (ובייחוד אחרי אתגר הקורונה) שתשקיעו אמיתי במשאב האנושי שלכם.

  13. כי עכשיו זה הזמן להתכונן ולתקוף במקום להגן.

  14. כי המציאות משתנה תוך כדי תנועה ועכשיו זה הזמן המחייב אותנו לאמץ שינוי גישה של יוזמה ועשייה – יוזמים ומתחילים להטמיע תרבות של שיפור ביצועים (פנים ארגונית) לאורך זמן באופן קבוע, עם התשתיות, הכלים והתהליכים הטובים ביותר.

אז לפני שאתם מתרצים מספרים לעצמכם סיבות תעצרו רגע וחישבו – האם אתם רוצים להוביל את הארגון שלכם קדימה?

אל תתנו לאתגר הקורונה לנהל אותכם, נהלו אותו, קבלו החלטה והתחילו ליזום!

עם ניסיון משנת 2009, בליווי מעל 270 חברות וארגונים
בתהליכי מכירה, שיווק, פיתוח עסקי, מערכות ואוטומציות במגוון רחב של תחומים, מצאנו כי – כל חברה או ארגון עסקי בכל שלב ובכל עת יכולים וחייבים לשפר ביצועים

 

בהצלחה 
כותב המאמר – אסף הדר

 

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
דילוג לתוכן