ניהול
המיקוד שלנו ב:
- – מקסום תהליכי ניהול
- – פיתוח המשאב הניהולי
- – מנטורינג ניהולי
- – ניהול מרחוק/היברידי
אנו משפרים את שירות וחווית הלקוח במוקדים טלפונים, בשיח והנגיעה הפרונטלית, און ליין ובמסגרת רב ערוציות (Omni Chanel)
דיוק, שיפור והשבחה של מיומנויות ניהול:
- SWOT מערך המכירות
- הגדרות ואחריות תפקידים
- שגרות עבודה
- שגרות ניהול
- תקנונים והטמעתם
- ממשקים ושת”פ בין מחלקות
- ניהול ממוקד יעדים כמותיים ואיכותיים (תוצאה, תהליך, ביצוע)
- ניהול ממוקד עובדים
- הנעת משאב אנושי – תמרוץ ואמצעי הנעה
- תפוקת המשאב האנושי, יעילות עבודה, אפיון ודירוג המשאב האנושי
- ניהול סרגל התפתחות אישי – נציג/איש מכירות
- תהליכי מישוב (און ליין/אוף ליין), הכשרת מנהלים וחניכה
- מודל שימור עובדים (מכירות, שירות)
- מיפוי מימנuיות צוות
- תהליכי מישוב (און ליין/אוף ליין), הכשרה וחניכה
- מודל “מנכ”ל מלווה”
- עבודה עם מגוון דוחות ניתוח ובקרה
- ניתוח מדדים ואנליזה שוטפת
- ביצוע בקרות והפקת לקחים
- מדדי SLA, KPI
- כלים ומנגנוני מעקב, ניטור ובקרה שוטפת
- סינון משאבים מעכבי השגת מטרות
- ניהול אסטרטגי
- סינרגיה בין התהליך השיווקי הקיים לתהליך המכירה
- עלויות הרכשה (שיווקיות ומכירתיות)
- ניהול לידים רדומים/ישנים (מאגרי דאטה קיימים)
- מודלי תגמול ושכר
- פיתוח, אימון, ליווי מנהלים – פיתוח מיומנויות ניהול (כולל מיומנויות רכות), סרגל התפתחות ניהולי
- אקדמיה פנית ארגונית (שיפור ביצועים, מכירות, ניהול)
תוצרים של פיתוח מיומנויות ניהול
תוצאות
- שיפור ומקסום ניהול בקרות ומדדי ביצוע
- הגדרה ומיסוד של שגרות ניהוליות ושגרות עבודה
- תהליכי ניהול ממוקדים
- מקסום תהליכי מכירה, שיווק, שירות
- יישום מתודולוגית לניהול ממוקד יעדים
- יישום מתודולוגיית ניהול ממוקד עובדים – ניהול והנעה אפקטיבית של עובדים
- הגדלה ומקסום תפוקת ופריון המשאב האנושי
- פיתוח מיומנויות ניהול, קבלת החלטות ויכולת להתמודד מול אתגרים
- פתיחת ערוצי תקשורת בצוות, יצירת שפה משותפת, פיתוח יכולות ומתן כלים לתקשורת בינאישית אפקטיבית.
- משוב והערכה באופן בונה ומקדם
אז פיתוח מיומנויות ניהול נעשה?
אנו מגדירים יחד את המטרות, יעדים, תכנים ולוחות זמנים לאורך גאנט הפעילות. זה נעשה כמובן יחד עם צוותי ההדרכה/פיתוח ארגוני/מנהלי משאבי אנוש והמנהלים ישירים.
אנו בונים יחד עמכם תכניות עבודה ומערכים סדורים המותאמים לצרכי הארגון העדכניים ולראייה ארוכת טווח.
הכול נעשה תוך תאום ושיתוף פעולה מלא למול מנהלים ישירים בארגון ורק אחרי בירור צרכים יסודי, ניתוח והכרת האתגרים הקיימים, פערים, הבנה מעמיקה של התרבות והשפה הארגונית.
שאלות נפוצות:
כמה דוגמאות של מיומנויות ניהול חשובות במיוחד הן חשיבה אסטרטגית, תקשורת יעילה, יכולת קבלת החלטות, מנהיגות Uאינטליגנציה רגשית. מנהל טוב חייב להיות מיומן גם בפתרון קונפליקטים, ניהול זמן וטכניקות מוטיבציה כדי לדרבן את חברי הצוות להשיג את הביצועים הטובים ביותר.
מנהלים יכולים לשפר את מיומנויות התקשורת שלהם על ידי הקשבה אקטיבית לחברי הצוות שלהם, תרגול מסרים ברורים ותמציתיים ופתיחות לקבלת משוב. חשוב גם להתאים את סגנון התקשורת למצבים שונים ולצרכים של חבר צוות ספציפי בעת ההתקשרות אתו.
פיתוח מיומנויות קבלת החלטות אפקטיביות כרוך בניתוח נתונים ותוצאות, בחינת פתרונות חלופיים ולמידה מהחלטות העבר. חשוב לטפח גישה מאוזנת לנטילת סיכונים, להבטיח שהם מקבלים החלטות נבונות שיועילו לצוות ולארגון שלהם.
פתרון סכסוכים חשוב לשמירה על סביבת עבודה בריאה ושמירה על לכידות הצוות. מנהלים חייבים להיות מיומנים בזיהוי הסיבות לקונפליקט ולהנחות דיונים בונים כדי לפתור בעיות בצורה ידידותית ופרודוקטיבית.
ניתן לשפר את מיומנויות ניהול הזמן על ידי תעדוף משימות, קביעת מועדים מציאותיים, האצלת אחריות ושימוש בכלים שעוזרים לייעל את זרימות העבודה. מיומנויות ניהול זמן אפקטיביות מסייעות באיזון הדרישות של פרויקטים שונים, הפחתת מתח והשגת תוצאות טובות יותר.
מה אומרים עלינו...
שלמה בן גל
מנכ"ל המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט
אופירה
סמנכ"לית שיווק
צביקה דגן
מנהל מכללות , אגד
נאווה מלכה
מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.
ליבי נניקשווילי
סמנכ"לית מכירות ג'ובמאסטר
יואב סוכרי
מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי
כפיר סהר
סמנכ"ל אקרשטיין
מיכל שנל
מנכ"לית אפוסטרפיה
יגאל בראון
מנכ"ל -הבצפר
אסי צור
מנכ"ל דיגיטל פרופרטי
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך