פיתוח מיומנויות ניהול

ניהול

המיקוד שלנו ב:

אנו משפרים את שירות וחווית הלקוח במוקדים טלפונים, בשיח והנגיעה הפרונטלית, און ליין ובמסגרת רב ערוציות (Omni Chanel)

דיוק, שיפור והשבחה של מיומנויות ניהול:

  • SWOT מערך המכירות
  • הגדרות ואחריות תפקידים
  • שגרות עבודה
  • שגרות ניהול
  • תקנונים והטמעתם
  • ממשקים ושת”פ בין מחלקות
  • ניהול ממוקד יעדים כמותיים ואיכותיים (תוצאה, תהליך, ביצוע)
  • ניהול ממוקד עובדים
  • הנעת משאב אנושי – תמרוץ ואמצעי הנעה
  • תפוקת המשאב האנושי, יעילות עבודה, אפיון ודירוג המשאב האנושי
  • ניהול סרגל התפתחות אישי – נציג/איש מכירות
  • תהליכי מישוב (און ליין/אוף ליין), הכשרת מנהלים וחניכה
  • מודל שימור עובדים (מכירות, שירות)
  • מיפוי מימנuיות צוות
  • תהליכי מישוב (און ליין/אוף ליין), הכשרה וחניכה
  • מודל “מנכ”ל מלווה”
  • עבודה עם מגוון דוחות ניתוח ובקרה
  • ניתוח מדדים ואנליזה שוטפת
  • ביצוע בקרות והפקת לקחים
  • מדדי SLA, KPI
  • כלים ומנגנוני מעקב, ניטור ובקרה שוטפת
  • סינון משאבים מעכבי השגת מטרות
  • ניהול אסטרטגי
  • סינרגיה בין התהליך השיווקי הקיים לתהליך המכירה
  • עלויות הרכשה (שיווקיות ומכירתיות)
  • ניהול לידים רדומים/ישנים (מאגרי דאטה קיימים)
  • מודלי תגמול ושכר
  • פיתוח, אימון, ליווי מנהלים – פיתוח מיומנויות ניהול (כולל מיומנויות רכות), סרגל התפתחות ניהולי
  • אקדמיה פנית ארגונית (שיפור ביצועים, מכירות, ניהול)

תוצרים של פיתוח מיומנויות ניהול

תוצאות

  • שיפור ומקסום ניהול בקרות ומדדי ביצוע
  • הגדרה ומיסוד של שגרות ניהוליות ושגרות עבודה
  • תהליכי ניהול ממוקדים
  • מקסום תהליכי מכירה, שיווק, שירות
  • יישום מתודולוגית לניהול ממוקד יעדים
  • יישום מתודולוגיית ניהול ממוקד עובדים – ניהול והנעה אפקטיבית של עובדים
  • הגדלה ומקסום תפוקת ופריון המשאב האנושי
  • פיתוח מיומנויות ניהול, קבלת החלטות ויכולת להתמודד מול אתגרים
  • פתיחת ערוצי תקשורת בצוות, יצירת שפה משותפת, פיתוח יכולות ומתן כלים לתקשורת בינאישית אפקטיבית.
  • משוב והערכה באופן בונה ומקדם

אז פיתוח מיומנויות ניהול נעשה?

אנו מגדירים יחד את המטרות, יעדים, תכנים ולוחות זמנים לאורך גאנט הפעילות. זה נעשה כמובן יחד עם צוותי ההדרכה/פיתוח ארגוני/מנהלי משאבי אנוש והמנהלים ישירים.

אנו בונים יחד עמכם תכניות עבודה ומערכים סדורים המותאמים לצרכי הארגון העדכניים ולראייה ארוכת טווח.
הכול נעשה תוך תאום ושיתוף פעולה מלא למול מנהלים ישירים בארגון ורק אחרי בירור צרכים יסודי, ניתוח והכרת האתגרים הקיימים, פערים, הבנה מעמיקה של התרבות והשפה הארגונית.

שאלות נפוצות:

כמה דוגמאות של מיומנויות ניהול חשובות במיוחד הן חשיבה אסטרטגית, תקשורת יעילה, יכולת קבלת החלטות, מנהיגות Uאינטליגנציה רגשית. מנהל טוב חייב להיות מיומן גם בפתרון קונפליקטים, ניהול זמן וטכניקות מוטיבציה כדי לדרבן את חברי הצוות להשיג את הביצועים הטובים ביותר.

מנהלים יכולים לשפר את מיומנויות התקשורת שלהם על ידי הקשבה אקטיבית לחברי הצוות שלהם, תרגול מסרים ברורים ותמציתיים ופתיחות לקבלת משוב. חשוב גם להתאים את סגנון התקשורת למצבים שונים ולצרכים של חבר צוות ספציפי בעת ההתקשרות אתו.

פיתוח מיומנויות קבלת החלטות אפקטיביות כרוך בניתוח נתונים ותוצאות, בחינת פתרונות חלופיים ולמידה מהחלטות העבר. חשוב לטפח גישה מאוזנת לנטילת סיכונים, להבטיח שהם מקבלים החלטות נבונות שיועילו לצוות ולארגון שלהם.

פתרון סכסוכים חשוב לשמירה על סביבת עבודה בריאה ושמירה על לכידות הצוות. מנהלים חייבים להיות מיומנים בזיהוי הסיבות לקונפליקט ולהנחות דיונים בונים כדי לפתור בעיות בצורה ידידותית ופרודוקטיבית.

ניתן לשפר את מיומנויות ניהול הזמן על ידי תעדוף משימות, קביעת מועדים מציאותיים, האצלת אחריות ושימוש בכלים שעוזרים לייעל את זרימות העבודה. מיומנויות ניהול זמן אפקטיביות מסייעות באיזון הדרישות של פרויקטים שונים, הפחתת מתח והשגת תוצאות טובות יותר.

מה אומרים עלינו...

“נמשיך ברוח Game Changer מקבוצת marketing solutions עשיתם עבודה מצוינת, בוצעו תהליכים מקצועיים שתרמו למקצועיות של הצוות :אוגדן המכירות, תהליכי עבודה מסודרים , מדידה ובקרה מדויקים, ההנחיה הצמודה, מעריך מאוד את עבודתכם ותרומתכם ועל כך מגיע לכם יישר כוח “.

שלמה בן גל

מנכ"ל המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט

“תהליך עבודה מובנה ויסודי, מעורבות מעמיקה, הבנה מהירה של דרישות וצרכים, פתרונות יצירתיים, ליווי צמוד מותאם לכל תפקיד, הכול באנרגיות טובות בחיוך, מכל הלב, רותמים את העובדים לשינויים הנדרשים. Game Changer מקצוענים”

אופירה

סמנכ"לית שיווק

“אנו באגד פנינו לחברת Game Changer על מנת לשפר את הליך הטיפול בלידים המגיעים למכללות אגד ולהעלות את יחס ההמרה מליד לתלמיד אנשי MS הפגינו מקצועיות גבוהה ותרמו לשיפור משמעותי בהליך הטיפול בלידים. מעבר למקצועיות חווינו אוזן קשבת ותמיכה 24/7 ”

צביקה דגן

מנהל מכללות , אגד

“Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס אתם אלופים ,אין מילים . ממליצה בחום! אור: מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר! גם אסף וגם מיטל זמינים בכל שלב לייעוץ ובעיות, וכבר בשלב מוקדם מאוד הצליחו לייעל הרבה מאוד תהליכים אצלנו, תודה

נאווה מלכה

מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.

המקצוענות והשירותיות הם אבן דרך עיקרית בעבודה מול Game Changer. כמי שבוחנת בדקדקנות כל ספק אני חייבת להמליץ על מיטל ואסף, לא מפספסים שום פרט, מצויינים ומצטיינים בתחום שלהם וזמינים בכל שלב ובכל שעה גם שהחוזה מסתיים. תודה!”

ליבי נניקשווילי

סמנכ"לית מכירות ג'ובמאסטר

“מבקש להמליץ בחום רב על חברת גיים צ’יינג’ר מקבוצת מרקטינג סולושנס ,למרות נסיוננו הרב בשיווק ומכירות (אנו קיימים מאז 1989) חברת גיים צ’יינג’ר מקבוצת מרקטינג סולושנס (בעזרת אנשיה היקרים ) הצליחו להאיר את עיננו בתחומים רבים – מאקרו, ניהול מוקד, דטאות וכו וליצור חשיבה מרעננת ששיפרה את השיווק והמכירות שלנו .אנו ממליצים על גיים צ’יינג’ר מקבוצת מרקטינג סולושנס לכל חברה שרוצה לשפר את השיווק והמכירות”.

יואב סוכרי

מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי

“חברת Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס ביצעו עבורנו תהליך דיאגנוסטי מקצועי ומאוד יסודי . ירדנו לפרטים הקטנים בתהליכי עבודה ושיטות עם תוכנית המלצות ועבודה אופרטיבית ביישום -ממליץ בחום!”
שיפור תהליכים ומקצוע המשאב האנושי והמערכות בחברת אקרשטיין

כפיר סהר

סמנכ"ל אקרשטיין

“Game Changer לא רק מייעצים – הם מייצרים שינוי! שילוב של מקצוענות, הבנה מעמיקה של הארגון ועשייה אמיתית עם כל הלב והנשמה”
שיפור ביצועים בחברת אפוסתרפיה לשיפור אחוז ההמרה

מיכל שנל

מנכ"לית אפוסטרפיה

“כבר מהפגישות הראשונות עם מיטל ואסף היה נראה שמדובר בחברה רצינית ובעלת ניסיון. התהליך התבצע באופן מאוד מסודר ומעמיק.. הקליטה המהירה של אופי העסק וההתאמה האישית אלינו הביאו לתהליך שהתבצע בשלבים מושכלים (החל מאיסוף מידע, ניתוח והפקת תוצרים ממשיים) שסייעו בהטמעה של הנהלים החדשים כבר בעיצומו של התהליך. הליווי, הירידה לפרטים הקטנים, השירות מהמעלה הראשונה, האדיבות והאכפתיות הם רק חלק מהפרמטרים שהפכו את התהליך מול מרקטינג סולושן לאפקטיבי , מקצועי ויעיל. כמו כן, שיתוף הפעולה מצד הלקוח הינו פרמטר חשוב להצלחה ויש לרתום את כל הגורמים המעורבים בעניין על מנת לראות תוצאות ויישום בפועל של כל התוצרים בסופו של התהליך”
הבצפר - בניית מתודולוגיה מכירות ושיווק לגיוס סטודנטים

יגאל בראון

מנכ"ל -הבצפר

“Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס מקצוענים! הם בנו לנו אסטרטגיה בתחומי ליבה עם cook book מעשי ופרקטי לחברה, שיפרו לנו תהליכים והגדילו המרות. וגם כיף לעבוד איתם. ממש חוויה טובה, תודה לכם על העשייה והמקצועיות!”

אסי צור

מנכ"ל דיגיטל פרופרטי

מומלץ לקרוא מאגר ידע

מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך

דילוג לתוכן