דף הבית » חווית לקוח תרשים
רשת הנעלים הכי גדולה באוסטרליה 180 סניפים Wittner לאחר רכישה בחנות על החוויה בחנות לצפייה לחץ
חברת יאנגה (לאחר רכישה בסניף) – לחץ לצפייה
דומינוס לאחר בזמנה או איסוף עצמי –לחצ/י לצפייה בדמו
איסתא ספורט ומיוזיק – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט לאחר שחרור ממחלקת יולדות לאחר לידה איכילוב – לחצ/י לצפייה בדמו
בוקסיט לאחר איסוף חבילה – לחצי לצפייה בדמו
שטראוס לאחר שיחה למוקד שירות – לחצי לצפייה בדמו
בנק מזרחי טפחות – לחצ/י לצפייה בדמו
שטראוס לאחר קבלת משלוח הקפה הביתה – לחצי לצפייה בדמו
לאחר פגישה עם נציג מהבנק לפתיחת חשבון עסקי ראשון CBA Bank – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר ביקור באולם מכירה מרצדס – (לחצ/י לצפייה בדמו
לאחר טיסה סינגפור איירליינס – לחצ/י לצפייה בדמו
מיני סייט בייבי ליס – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר שיחה למוקד שירות בנק מזרחי טפחות – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר שיחה למוקד שירות מכבי דנט – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר שיחה למוקד שירות סופר פארם – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר שיחה למוקד שירות אפוסטרפיה – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר שיחה למוקד מכירות ארצי יונדאי – לחצ/י לצפייה בדמו
בוט – לאחר שיחה למוקד שירות ארצי כלמוביל – לחצ/י לצפייה בדמו
חברת Howazit , אשר הוקמה ב-2013 ובין לקוחותיה נמנים יותר מ-2,000 ארגונים ב-24 מדינות – ממגוון ענפים, בהם: רשתות שיווק, אתרי eCommerce , חברות תעופה, בתי מלון, ועוד. פלטפורמת התקשורת של Howazit מאפשרת לחברות לפתור מידית בעיות ספציפיות של לקוחות, להפיק תובנה לגבי העדפותיהם ולמנף נתונים אלה לצורך צמיחה עסקית. באמצעות הפלטפורמה, יכולות חברות להעמיק את הקשר עם הלקוחות באמצעים דיגיטליים, כגון דו שיח בסגנון אפליקציה להעברת מסרים, צ’טים ומיני אתרים ייעודיים.
הפלטפורמה של Howazit מאפשרת למדוד את חוויית הלקוח בזמן אמת ולבצע שיפורים מידיים. הפלטפורמה מוסיפה שכבה טכנולוגית מתוחכמת לקשר עם הלקוח, גם בעסקים שאינם מקוונים. היא אוספת משובים מהלקוחות בזמן אמת ומאפשרת לזהות בעיות, תוך יצירת דו שיח בינם לבין הארגון. בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה ללקוחות להגיע לאנשים הנכונים בארגון בזמן הנכון
כתובתנו: הנופר 1, קומה 1 רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: [email protected]