הכשרות והדרכות
דף הבית » הכשרה והדרכות 2
שיפור ביצועים וההצלחה בארגון הוא פועל יוצא של טיפוח והכשרה מקצועית של המשאב האנושי באופן שוטף לאורך זמן ובתכנון נכון.
הניסיון הרב שלנו במאות סדנאות ואלפי שעות הדרכה וחניכה בעשור האחרון, קובע שההון האנושי הנו הנכס החשוב ביותר בארגון.
לשם כך יסדנו והקמנו את רעיון האקדמיה הפנים ארגונית שכל מטרתו להשקיע, לטפח, להשביח ולפתח את ההון האנושי המקצועי.
מודל האקדמיה הפנים ארגונית מתאים ומותאם לכל ארגון וחברה בכל סדר, גודל ותחום.
הארגון נחשף לידע, כלים ומודלים עדכניים, בו בסיס המודל הוא סרגל ההתפתחות של המשאב האנושי תוך כדי ניטור ומדידה איכותית וכמותית בתחומי המכירות והניהול.
המטרה היא – שיפור ופיתוח מקצועיות, ידע, כישורים ומיומנויות לשני מסלולים עיקריים:
עבור מנהלים זוטרים ומנהלי ביניים – מנהלי צוותים, מנהלי מכירות, מנהלי שירות, שיווק ועוד.
אנו מגדירים יחד את המטרות, יעדים, תכנים ולוחות זמנים לאורך גאנט הפעילות. זה נעשה כמובן יחד עם צוותי ההדרכה/פיתוח ארגוני/מנהלי משאבי אנוש והמנהלים ישירים.
אנו בונים יחד עמכם תכניות עבודה ומערכים סדורים המותאמים לצרכי הארגון העדכניים ולראייה ארוכת טווח.
הכול נעשה תוך תאום ושיתוף פעולה מלא למול מנהלים ישירים בארגון ורק אחרי בירור צרכים יסודי, ניתוח והכרת האתגרים הקיימים, פערים, הבנה מעמיקה של התרבות והשפה הארגונית.
הדרכות, הכשרות, חניכות והעשרה לצוותים (גדולים/קטנים) ומפגשים אישיים. התכנים מועברים באמצעות הרצאות פרונטליות ואון ליין (ZOOM), קורסים, סדנאות, מצגות. חשוב לייצר אינטראקציה ודינמיקה גבוהה עם המשתתפים וזאת אנו עושים באמצעות – תרגולים, מבחנים, סימולציות, למידת עמיתים, למידת הצלחות, סיעור מוחות, משובים, ניתוח מצבים, דילמות ועוד. חלק בלתי נפרד הוא יישום והטמעה של התכנים באמצעות מודל OJT ליווי וחניכה שוטפת ובאמצעות המנהלים הישירים.