סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

עצרו וחישבו לרגע- אם הייתם יכולים להכניס עוד 15% למחזור השנתי שלכם בחודשיים בלבד, האם הייתם עושים את זה? ברוב החברות כן! זה לגמרי אפשרי.

דווקא עכשיו, כשהשנה כמעט מסתיימת, ישנו חלון הזדמנויות נדיר: לקוחות רוצים לסגור תקציבים, מנהלים רוצים להציג תוצאות ועובדים אם מכוונים נכון יכולים להביא את המספרים שייצרו לכם מומנטום חשוב לקראת השנה הבאה. אבל כדי שזה יקרה, חייבים לנהל את התקופה הזו אחרת.

החודשיים האחרונים של השנה מהווים תקופת הזדמנות לסכם בין “עוד שנה שעברה” לבין “השנה שבה שברנו את השיאים שלנו”.

חשוב להבין שעכשיו זה הזמן הכי קריטי,  כל החלטה עכשיו משפיעה על השנה הבאה. עסקה, תהליך או מהלך אסטרטגי שנעשים היום  ישנו את קצב הפתיחה של ינואר.

אז מה עושים? מחליטים שמנצלים את ההזדמנות שניתנה ורותמים את כלל החברה ומחלקת המכירות בפרט:

  1. בנו תכנית “60 יום לביצועי שיא ” – התייחסו לחודשיים הקרובים כאל קמפיין מבצעי:
  • הגדירו יעד ברור (באחוזים, בכסף, בלקוחות).
  • פרטו את התכנית הגדולה לתוכנית שבועית עם מדדים יומיים והתאימו אותה תוך כדי תנועה. 
  • שלבו מכירות, שיווק, שירות ותפעול תחת מטרה אחת – ביצועים עד הסוף.
  • התייחסו בתוך התכנית השבועית (“הקפסולה השבועית”) לכל יום :מדידה, בקרה , תקשורת.
  1. מקדו את הצוותים בשלושה ערוצים והעניקו את התעדוף לכך במשאבים הנדרשים
  • סגירת עסקאות פתוחות – אתרו עסקאות פתוחות במערכת, תייצרו דחיפות, תסגרו אות מוקדם ככל האפשר
  • שימור והחזרת לקוחות רדומים – חזרו לכל לקוח שלא רכש השנה. שלחו פנייה אישית עם ערך אמיתי
  • הגדלת מכירות קיימות (Upsell / Cross-sell).

כן חשוב לייצר עסקאות ומכירות חדשות ועשו זאת רק אחרי שתעדפתם מראש את 3 הערוצים הראשונים.

שתפו את מחלקת השירות שלכם – העניקו להם מענה מהיר ותמריץ במקרים בהם מזהים הזדמנויות מכירה.

זה הזמן להפסיק לרדוף אחרי הכול ולהתמקד רק במה שמכניס תוצאות כאן ועכשיו.

  1. צרו דחיפות אמיתית

לקוחות קונים כשהם מרגישים ערך ודחיפות אמיתית. ייצרו סיבות לסגור עכשיו ושלבו עם הצעות ייחודיות לסוף שנה, הטבות לשדרוג מוקדם, חבילות ערך שמייצרות רווח ותועלת מיידי ללקוח.

  1. רתמו את הצוותים ויצרו מוטיבציה ואמביציה להצליח 

הישורת האחרונה היא מבחן מנהיגות: הכניסו אווירה של מבצע. קיימו ישיבות קצרות, ממוקדות ויומיומיות.

מדדו, חגגו ותנו פידבק מידי. הכל צריך להיות מהיר יותר. מסגרו את התקופה במבצע יעדים לצוות , שלבו בונוסים ותגמולים שוטפים במהלך החודשיים ימים וזאת בכדי לייצר רצף , מוטיבציה ומעורבות גבוהה . כל אלו מרימים את האנרגיה ומעלים את קצב המכירות והסגירות.

  1. נקו “דליפות אנרגיה” ארגוניות

עצרו קמפיינים שלא עובדים או לא מקדמים, קצרו או בטלו פגישות לא אפקטיביות והקפיאו 

משימות שאינן מקדמות את היעדים 

החודשיים האחרונים הם לא הזמן ל”להמשיך כמו תמיד”, אלא הזמן לחדד, לייעל ולמקד.

את האסטרטגיה החליפו בטקטיקה, זה הזמן לפעול!  כוונו למהלכים מהירים המניבים תוצאות מהירות

  1. בנו כבר עכשיו את גשר הכניסה ל-2026

אל תחכו לינואר כדי להתחיל לחשוב קדימה, הכינו  קובץ “לקחים מהשנה”. נתחו הצלחות וכשלונות 

קבעו כבר עכשיו ישיבת הנהלה לניתוח ביצועים ולתכנון מוקדם. כך תיכנסו לשנה הבאה עם יתרון של לפחות חודש על כל המתחרים.

חברות וארגונים המיישמים את תכנית “60 יום לביצועי שיא” מדווחים על גידול של 15–30% במחזור ברבעון האחרון, קפיצה משמעותית במוטיבציה ובמעורבות עובדים, כניסה לשנה הבאה עם מומנטום ואנרגיה עסקית

החודשיים הקרובים הם לא רק בהכרח “סוף השנה”, הם גם הבמה שלכם להראות ניהול אמיתי, מנהיגות עסקית, ובשליטה אמיתית בביצועים.

בהצלחה! 

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
רובם של המנהלים הבכירים במשק מתמקדים במדדים המסורתיים (מכירות, הכנסות, רווחים) ומזניחים גורם אחד שעשוי…
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
המאמר הזה הוא קצת שונה, אנחנו רוצים להציג את אחד הכלים היותר טובים ויעילים עבורכם…
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
העובד המוערך, שהתבלט לאורך השנים בזכות ביצועים גבוהים, קיבל קידום והופך להיות מנהל בפעם הראשונה.…
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
בעידן שבו נתונים ומדידה הם כלים אסטרטגיים להובלת תהליכים, מדדי מכירות מהווים את הלב הפועם…
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!
רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?
שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡
דילוג לתוכן