איך למכור יותר לטובת הגדלת מכירות
הדלק של כל ארגון עסקי הוא המכירות היכולת ובעיקר הצורך להגדיל הכנסות וכמות לקוחות הוא המניע העיקרי של כל חברה.
לרגל כניסת השנה החדשה ריכזנו עבורכם את הנקודות והטיפים החשובים, שיעזרו לכם להגדיל את המכירות. ניתן לאמץ נקודה מסוימת, עדיף ורצוי לאמץ כמה שיותר.
הבסיס וזה כל אחד יודע הוא להגדיל את סל הקניה של הלקוח ותדירות הקניה.
איך למכור להגדיל את המכירות?
1. הניעו את אנשי המכירות שלכם
2. חידוד כלי עזר עבור אנשי המכירות
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
טיפים למכירות חייבים לכלול גם היבטים טכנולוגיים. הקדישו זמן להטמעת כלי CRM מערכת ניהול קשרי לקוחות מתקדמת עם אוטומציות חכמות כולל ניתוח מדידה ובקרה חכם, שימוש בבינה מלאכותית לניתוח התנהגות לקוחות, שילוב ערוצי מכירה אונליין ואופליין. חברות שמיישמות טיפים למכירות דיגיטליים אלו רואות שיפור במכירות ב ממוצע של 25-40%
תמיד נכון למקסם את הערוצים החזקים יחד עם זאת לעיתים חיזוק ושיפור מינורי בערוצים שיווקיים פחות ממירים עשוי להיות הערך המוסף האמיתי במכירות. יש צורך למפות את הערוצים הפחות ממירים, להבין היכן הכשלים – האם במסרים, בקרייאטיב או אפילו בדרך טיפול הליד או בהטייה המאומצת של איש המכירות בבואו לטפל בליד (הוא מראש יודע שהליד ממיר בצורה חלשה יותר מערוצים אחרים).
טיפים למכירות לבניית קשרים ארוכי טווח:
אחד הטיפים למכירות החשובים ביותר הוא המעבר מחשיבה של “מכירה חד פעמית” לחשיבה של “בניית קשר עם הלקוח לאורך זמן”.
יש לפתח תכנית ללקוחות VIP עם ערך מקצועי גם לאחר רכישה , שמרו על קשר רציף עם לקוחות אלו
טיפים למכירות אלו מגדילים לא רק את שביעות הרצון, אלא גם את הלוויאליטי ואת ההפניות הטבעיות מלקוחות מרוצים.
בהצלחה!
הטיפים למכירות המתקדמים ביותר:
בעולם המכירות היום , ההצלחה תלויה לא רק ביכולות האישיות של איש המכירות שלכם, אלא גם ביישום טיפים למכירות מוכחים בשיטות ייחודיות . מניסיון החברות המצליחות ביותר הן אלו שמיישמות באופן עקבי ומתמיד טיפים למכירות שהתעדכנו בהתאם לשינויים בהתאמה מלאה להתנהגות הלקוחות ואימצו טכנולוגיות מכירה
סיכום הטיפים למכירות החשובים ביותר
תתחילו ליישם לפחות 3-4 טיפים למכירות שהכי רלוונטיים לחברה שלכם, תטמיעו לעומק לפני שאתם עוברים לטיפים נוספים. זכרו שטיפים למכירות לא מעניקים תוצאות מיידיות – התוצאות הטובות ביותר מגיעות כאשר מטמיעים אותם כחלק מתרבות הארגון ומהשגרה היומיומית.
החברות המצליחות ביותר שאנחנו מלווים מקפידות לעדכן ולרענן את טיפים למכירות שלהן מידי רבעון, בהתאם לתובנות שמתקבלות מהשטח ולשינויים בשוק. זה מה שמבדיל בין חברות שרק “עושות מכירות” לבין חברות שבונות מנועי צמיחה אמיתיים.
כותב המאמר: אסף הדר