דף הבית » דאטה Data – מודל CDP
אחת הדרכים למקסם דאטה ובעיקר דאטה של העבר הוא באמצעות מודל ה CDP
פלטפורמת נתוני לקוחות (CDP) היא תוכנה המאגדת ומארגנת את נתוני הלקוחות על פני מגוון נקודות מגע ומשמשת תוכנות, מערכות ומאמצי שיווק אחרים.
המודל הייחודי שאנו מציגים הוא אינו תוכנה אלא שיטה המאגדת, מארגנת ומנגישה את כלל נתוני הרשומות של הארגון (עבר וקיימים)
על בסיס מגוון מידע ופרמטרים הקיימים במערכות הארגון ומקסום המידע הזה באופן הסתברותי להגדלת פוטנציאל חומר הגלם,
אנו מאמצים רציונל וחוקיות על בסיס עובדות ומספרים ( כולל הצלבת מידע ממחלקות שונות ופרמטרים שונים) לידי שיטת עבודה על הדאטה הקיימת.
אנו ממקסמים את המידע באמצעות המלצות תעדוף וניקוד (SCORING) לקבוצות הדאטה על בסיס חיזוי הסתברות הפוטנציאלי של יחסי המרה
לשם כך אנו בונים גם עצי פעולה לצורך ביסוס התהליך.
תכנית המלצות לעבודה סדורה עם הדאטה הקיימת עפ”י סרגל תיעדופים, מסרים, נגיעות, אינטראקציות ו-SLA
בכל חברה המודל מתאים את עצמו למידע הקיים ובהתאם בונים את הבסיס
בבניית ותעדוף הרשומות יש להתייחס לבשלות ופוטנציאל על פי מפתח בסיסי של פרמטרים (ישנם ארגונים עם מפתח רחב יותר):
בשלב הזה יש לנו את חומר הגלם, מזוקק ומכוון יותר להמשך התהליך.
בכדי לקדם את התהליך ולייעל אותו יש צורך להתייחס גם לגורמים שאינם קשורים באופן ישיר לדאטה:
דוגמאות מחברה בתחום השקעות ופיננסים עם דאטה של 18,000 אנשים, הצלחנו למפות כ 3200 פוטנציאלים (18%) מהם כבעלי סבירות גבוהה להמשך תהליך
מתוכם על פי על פי קבוצות A,B,C :
בקבוצת A שמנתה 350 מתוכם 34 הפכו ללקוחות 6.3% המרה לעומת יחס המרה ממוצע של 7.4% מדאטה קיימת חדשה
בקבוצת B שמנתה 850 מתוכם 25 הפכו ללקוחות 2.9%
בקבוצת C שמנתה 2000 מתוכם 28 הפכו ללקוחות 1.4%
יחס המרה בטיפול בדאטה עבר בשוטף היה 1% , ובמודל שלנו קפץ פי 3 ל 3% יחד עם הוזלת עליות הרכשה שיווקיות ב90%
לחברה בתחום הסרות שיער
יחס המרה בשוטף מלידים נכנסים תקינים לסגירת עסקאות 19%
מתוך דאטה של 100,000 אנשים שהתעניינו בשנת 2019 ולא הבשילו לעסקה, הצלחנו למפות כ 6000 פוטנציאלים (6%)
מתוכם 450 הפכו ללקוחות (7.5% כאשר יחס המרה בטיפול בדאטה בשוטף הוא 1.5% !, פי 5)