Game Changer

מודל המכירות לתוצאות שיא

הניסיון שלנו בעשור האחרון מצביע ומוכיח שאין זבנג וגמרנו בשיפור מכירות,

שיפור מיומנויות מכירה הוא נכון אך יש לו תרומה קטנה ואפקט קצר מועד, ובנוסף – שיפור מיומנויות מכירה חייב להתבצע בתהליך רצוף של הכשרה ובעיקר ליווי אחד על אחד בדגש על יישום והטמעה, משוב , פידבקים, תיקון תוך כדי תנועה.

אנו משפרים מכירות בארגונים ובחברות באמצעות המודל הייחודי והבלעדי שלנו –

מודל לשיפור שיא בתוצאות המכירההמורכב מ 12 פרמטרים :


יישום והטמעת המודל בקרב קהל הלקוחות שלנו

הגדיל להם את תוצאות המכירות בעשרות אחוזים!

  1. תכנית מכירות – אסטרטגיה וטקטיקה, יעדים, תקציב, לו"ז, משימות ואחריות, מדידה ובקרה
  2. ניהול מכירות – בכל אחת מהמחלקות, ניהול ממוקד יעדים (יעד פרטני/מחלקות/מוצרים), ניהול ממוקד עובדים (הנעה ומוטיבציה)
  3. יעדים איכותיים – הגדרה, מדידה ובקרה: פניות טלפוניות, מיילים, הודעות, פגישות בבועל…
  4. שגרות ונהלי עבודה – פתיחה/סוף יום, פ.ע, ישיבות צוות, משובים, עבודה עם תיק לקוחות, עבודה עם לידים, CRM, תיעוד
  5. ידע ומקצועיות מוצר/שירותים – פערים מקצועיים של מוצר/שרות,  השוק, המתחרים, הקהל הפוטנציאלי, תועלות וערכים עבור הלקוח 
  6. קיט מכירתי – תסריט / תפריט שיחה ,בנק שאלות ברור ,בנק טיפול בהתלבטויות (מקצועי וטכני, שליפה), שפה מקדמת מסר ותועלתית
  7. מקצועי אנשי המכירות – מיומנויות מכירה : עבודה על פי מודל ההשפעה – מקרב, מברר, מכוון, מסכם, סגנונות תקשורת, הדרכה מרוכזת, אימון והכשרה אחד על אחד –  OJTחידוד ודיוק הקיט המכירתי, יישום והטמעה שוטפת
  8. תהליך פולו אפ מיטבי – 80% ומעלה מהעסקאות נסגרות רק אחרי ביצוע תהליך הפולו אפ
  9. תוספות מכירה – הגדלת תדירות הרכישה,  סל רכישה (אפסל) ,מוצרים משלימים (קרוסל) ,הפניות
  10. ייעול זמן במכירות – גזלני זמן של הארגון, גזלני זמן אישיים
  11. שרות וחווית לקוח – מעבר לשרות יוזם על חשבון מגיב, חיזוק מערכת היחסים עם הלקוחות, הענקת ערך מוסף ללקוח בכל אינטראקציה עמו
  12. דאטה –" לקוח שפנה בעבר תמיד יהיה  רלוונטי בהווה או בעתיד", מודל PCDP

התהליך שלנו מורכב מ 3 שלבים:

  1. אבחון המצב הקיים על פי המודל שלנו ב 3 המחלקות שלכם (בהבחנה בין מכירה טלפונית למכירה פרונטלית)
  2. ריכוז המלצות לכל מחלקה בנפרד ובניית תכנית עבודה על פי גאנט, לוז, משימות, קביעת תוצרים, מדידה ובקרה
  3. ניהול, ליווי יישום והטמעת תכנית העבודה בקרב מחלקות ואנשי המכירות

 

לו"ז : בין 4 ל – 6 חודשים

 

חשוב  לציין – אנו לא מאמינים בגישה גנרית, אנו מתאימים את עצמנו ל- DNA ולתרבות הארגונית בכל ארגון,

אחד הדברים החשובים הוא בגיוס מנהלי המחלקות להטמעת המודל כשיטת עבודה סדורה בשוטף ומתן כלים אימוניים עבור אימון אנשי המכירות.

אם אתם רוצים וחייבים לשפר את תוצאות המכירות ולהטמיע דרך ושיטה שתשרת אותכם לאורך זמן זו ההזדמנות שלכם ונשמח לסייע!

מודל שיפור תוצאות בשיווק

  1. אסטרטגיה שיווקית
  2. תקציב שיווק ופעילות שיווק ( כולל פריסת מדיה), ממומן ואורגני
  3. חומרים שיווקיים
  4. ממשק שיווק – מכירות, יחסי המרה , מודל תגמול ומדידה
  5. KPI ויעדים בשיווק, עלות הרכשה שיווקית
  6. מסע לקוח – אוטומציות, מסרים
  7. מועדון לקוחות/קהילה/תכנית נאמנות
  8. לידים – איכות וספקים
  9. נכסים דיגיטליים: אתר, בלוג, עמודי נחיתה, קורגים, רשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין), ווטס אפ, SMS
  10. דיוורים/ניוזלטר
  11. תוכן
  12. יו טיוב, סרטונים
  13. עדויות והמלצות ( וידאו, בכתב)
  14. מסרים שיווקיים (בתהליך המכירה)
  15. סקרים, לקוח סמוי
חץ למטה

תוצרים:

  • בניית והטמעת תהליכי ושגרות עבודה מקדמי תפוקות
  • הגדלה בעשרות % :  חווית לקוח , שביעות רצון לקוחות, גובה ההכנסות, כמות לקוחות , יחסי המרה , תפוקות מנהלים ועובדים , ועוד…..
  • הורדה בעשרות % :   אי שביעות רצון לקוחות ועובדים, עלות הרכשה שיווקית , תקציבי שיווק, אחוז נטישה של לקוחות, אחוז נטישה של עובדים , ועוד…..
  • שיווק מוביל תוצאה מדידה
  • הגדלת יחסי ההמרה
  • הוזלת עלות ההרכשה השיווקית
  • מקסום, מיקוד ואופטימיזציה לערוצי שיווק קיימים וחדשים
  • תהליכי שיווקי דיגיטליים מיטביים תומכי מכירה דיגיטליים
  • תהליכים אוטומטיים משפרי יחסי המרה (כלים טכנולוגיים)
  • ניהול מיטבי של תקציבי שיווק ומדיה
  • נכסים דיגיטליים ממותגים וממירים
  • מקסום חומר גלם- הקטנת אחוז לידים לא רלוונטיים
  • יצירת סינרגיה ושפה משותפת אחת בין השיווק למכירות
  • יעילות כלל ממשקי השיווק כולל ספקים וחסכון במשאבי השיווק לאורך זמן
דילוג לתוכן