דף הבית » סקרים טלפונים
סקרי לקוחות קיימים ונוטשים מהווים כלי ארגוני לשיפור הבנת צרכי הלקוח, שביעות רצון, חווית השירות ומתן מענה הולם לציפיות הלקוח מהחברה,
המוצר והשירות.
הסקרים מהווים גם כלי לבניית אמון והתקשרות ארוכת טווח תוך זיהוי נקודות חוזק ותורפה במערכת היחסים עם הלקוחות.
הסקרים הטלפונים מבצועים ע”י צוות סוקרים מיומן באמצעות תסריטי שיחות ייעודיים, קצרים וממוקדים בשילוב של שאלות ותשובות נעזרות ושאלות פתוחות.
הסקרים מותאמים מראש לצרכי הארגון וזאת בהתאם למטרות והתוצרים שהארגון מגדיר מראש. אנו מבצעים התאמה של תסריטי הסקרים והשאלות לכל אחד מקהלי היעד בנפרד.
מחקר באמצעות סקר מובנה– > נתונים אמפיריים – > לקחים /תובנות – > המלצות לביצוע – > יישום – > הטמעה