Game Changer

CASE STUDY | ניהול מיטבי של תהליכי המכירה, אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית ממירה

חברת היי טק מובילה בתחום הטכנולוגיות

רקע על הארגון

  • חברת היי טק מובילה בתחום הטכנולוגיות
  • עלות שירות בין 10,000 ש"ל ל 1,000,000 ₪ בחודש
  • מספר עובדים – 40
  • משך זמן הליווי – 4 חודשים

מטרה עיקרית

ניהול מיטבי של תהליכי המכירה, אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית ממירה

ה – Game changers שלנו:

  • הגדרת סל תמחור חדש למוצרי הליבה בדגש על העלאת התמחור ב 50%
  • ביסוס מודל "3 למה" בתהליך המכירה – פגישה ראשונית, פגישת המשך ותהליך הפולו אפ
  • בניית קיט עזר מכירות – שדרוג בנק התנגדויות , בניית והטמעת תסריטים טלפוני , בנק תשובות שאלות מקצועי, בניית תפריט פגישה, תועלות וערכים, פרזנטציה ועזרים
  • סיפור מימוניות רכות ל כל הנוגעים במכירה – סדרת הדרכות וסדנאות
  • בניית והטמעת מודל PCDP לדאטה הקיימת
  • בניית תהליך חיזור לקוח מלא מיצר התקשרות ראשונית דרך כל הפאנל השיווקי כולל בניית לתהליך פולו אפ מיטבי
  • הגדרת ובניית צמתי קשר ואינטראקציה עם הלקוח לאורך החלטות בתהליך המכירה
  • סימולציות פגישות מכירה
  • בניית מודל הפניות לידים מלקוחות קיימים ולקוחות עבר
  • עבודה במודל של ליד סקורינג
  • יצירת דטאות חדשות לארגון
  • שדרוג ויישום תכנית הכשרה חדשה חכח מי שבא במגע/אינטראקציה מכרתית וישרותית
  • המלצות ודגשים לחומרים שיווקיים נשלחים ללקוחות פוטנציאלים
  • אפיון ויציאת חווית לקוח Marketing Automation  – מסע לקוח לפני , בתוך ואחרי הרכישה
  • בניית תכנית שיווקית ופרסומית מקיפה

תוצרים:

  • הגדלת כמות הלקוחות הכלל והמכר הכספי
  • גידול משמעותי בגיוס כמות הלקוחות האיכותיים ( לקוחות גדולים, אסטרטגים)
  • חיזוק מערכות היחסים עם לקוחות קיימים
  • הגדר ומיסוד שגרות עבודה ושגרות ניהול
  • יישום מתודולוגיה לניהול מוקד יעדים
  • הטמעת ויישום תפיסה מארגו שרות לאגון מוכר
  • עבודה על פי אסטרטגיה שיווקית מוגדרת וברורה ליצירת חישפה, מועדות ולידים
  • יעול העבודה עם מערכת CRM nuk fk nnahe vjcrv
  • פיתוח, הטמעה ויישום אסטרטגיה ותרות מכירות ייעודית
  • מקצועיות גבוהה לכלל המשתתפים והתומכים בתהליך המכירה

תוצאות:

תוך פרק זמן של 6 חודשים מתחילת יישום התכנית:

  • גידול של 45% ביחס ההמרה לפגישות מתקיימות
  • גידול של 55% במספר הלקוחות
  • גידול של 70% במכר כספי
  • הוזלה של 33% בעלות הרכשה שיווקית
  • גידול של 26% באיכות הלידים הלרוונטים
  • הוזלה של 19% בעלות הרכשה מכירתית
דילוג לתוכן