יחס המרה

כתוב את הכותרת כאן

פודקאסטים בשיפור ביצועים: שיווק, מכירות, קשרי לקוחות, חווית לקוח, שימור לקוחות, טכנולוגיות ,
דאטה,אוטומאציה שיווקית. חברת Game Changer מקבוצת marketing solutions מומחית שיפור ביצועים בחברות מעל עשור,
בכל חברה שליווינו מצאנו שיש מקום לשיפור ביצועים,

בפודקאסט יחס המרה נתמקד איך ניתן לשפר את יחס ההמרה מליד למכירה.
חברות וארגונים משקיעים תקציבים משמעותיים בקמפיינים שיווקיים במדיומים השונים בכדי לייצר המרה למכירה,
מדד יחס המרה,  הנמדד לאורך כל המשפך השיווקי, חשוב מאוד עבור המנהלים ,
מסמן אינדיקציות לרווחיות, הכנסה, עלות הרכשה.
חברות משתמשות בנתוני יחס ההמרה כדי להסיק מסקנות לגבי אסטרטגיית השיווק והמכירות שלהן,
יחס המרה נמוך מחייב לעצור ולבחון תהליכים מחדש.

בתוך המשפך השיווקי מליד למכירה קיימים סוגי יחס המרה שונים:, מליד נכנס לשיחה שבוצעה,
משיחה שבוצע בפועל למתן הצעה, מניסיון התקשרות להיענות ראשוני, מהענות ראשונית למתן הצעה /
שליחת פולו אפ וכלה עד הסגירה.
יחס ההמרה מושפע מלא מעט גורמים, גורמים פנים ארגוניים וגורמים חיצונים
קיימים לא מעט מדדים ופרמטרים אשר משפיעים על יחס המרה כגון :  כמות לידים תקינים,
כמות שיחות יוצאות , כמות שיחות פתחת סגרת, שיחות פולו אפ, פר נציג, ערוצים, הצלבות,
זה לא נגמר יש עשרות רבות של מדדים לאורך כל פאנל השיווק.
בפודקאסט נדבר ונחדד כיצד ניתן לשפר את יחס ההמרה , עד כמה הוא חשוב .
מניסיון רב שלנו, הנחת היסוד היא,  שאין שום חברה או ארגון לא משנה
באיזה תחום וגודל שלא יכולים לשפר ביצועים בכל זמן נתון

דילוג לתוכן