Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

המנהלים שלכם בשנת 2022

 

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק האם אתם מרוצים מהשדרה הניהולית שלכם? האם ציבור המנהלים שלכם בארגון ממקסם את היכולות והפוטנציאל שלו?

בשנים האחרונות מחקרים לא מעטים בארגונים וחברות מצביעים על הקשר הישיר בין ניהול בינוני לבין – ירידה ניכרת בתפוקות בעיקר של מערכי מכירות ושיווק.

הניסיון הרב שלנו  עם חברות וארגונים בעשור האחרון מחזק את הקשר ומחדד עוד יותר את הצורך בפיתוח עקבי של מנהלים בכל הדרגים. 

מנהל איכותי מסוגל להניע, לרתום, לתכנן נכון, לעבוד בהספקים גבוהים ולייצר תפוקות גבוהות לאורך זמן. התרומה שלו לארגון עשויה לגדול בעשרות אחוזים ויותר.

האחריות שלכם (מעבר לתפקיד) היא לגרום למנהלים הכפופים לכם להיות טובים יותר, ממוקדים בדרך, ביעדים ובמטרות של השנה הקרובה.

זו הזדמנות להפסיק להתפשר ולהיות מקובעים ולמדוד את המנהלים רק על היעדים הכמותיים שלהם. דרשו מהם יותר, מדדו והעריכו אותם גם על מטרות ויעדים איכותיים – איך וכמה הם מקדמים את החזון הארגוני, שימור עובדים, מוטיבציה ועוד….

שאלו את עצמכם וגם אותם – האם הם באמת ממשים את תפקידים הניהולי בצורה הטובה ביותר.

לצורך כך, ריכזנו ומיפנו את תחומי האחריות והתפקיד של המנהל – ניהול כמקצוע, ניהול כפופים, ניהול עצמי, מודלי עבודה וניהול, מיומנויות ניהול, שיטות ניהול ועוד.

  1. ניהול כמקצוע
    • תפקידי המנהל – עקרונות בחשיבה ניהול ותפיסת תפקיד
    • סגנונות ניהול
    • תחומי אחריותו של המנהל
    • הרגלים מעכבים בניהול -> הרגלים מקדמים
    • תקשורת בינאישית למנהלים – טיפוסים, סגנונות תקשורת והתאמה לצד השני
    • העברת מסרים אפקטיבית
    • המנהל כמאמן
    • מנהיג מול מנהל
  1. ניהול עובדים כפיפים
    • שימור, הנעה ויצירת מוטיבציה
    • (שיחות) משוב והערכת עובדים
    • חניכה ואימון ככלים ניהוליים – OJT
    • דיאלוג וקשר שוטף
    • רתימת העובד
  1. ניהול מנהלים

רתימה והנעת השדרה ניהולית

  1. ניהול עצמי
    • מיפוי המיומנויות המנהל – פער בין רצוי למצוי
    • מודעות עצמית ואינטליגנציה רגשית בניהול
    • אפקטיביות ניהולית – ניהול זמן ו(תיעדוף) משימות
    • תכנון והצבת יעדים ומטרות
  1. מודלי עבודה וניהול והשימוש בהם בתכנון ובפועל
    • מודל יתם
    • מודל אמונה
    • מודל אשמה
    • מודל (מנכ"ל מלווה)
    • מודל APUSE
    • מודל הרסמת
    • מודל גיע
    • AIDA
    • SMART
    • פאראטו
    • SWOT – ארגוני, צוותי, אישי
    • עלות – תועלת , סיכוי- סיכון
  1. מיומנויות ניהול מרכזיות
    • ניהול ישיבות ודיונים, ניהול פגישות, תדריכים
    • קבלת החלטות (ובתנאי אי ודאות)
    • הצגה אפקטיבית של נושא
    • ניהול חדשנות וחשיבה יצירתית
    • איך לצלוח שיחות קשות
    • ניתוח נתונים
    • מאקרו – מיקרו
    • שאילת שאלות
    • העברת מסרים ושפה ניהולית
    • האצלת סמכויות
    • ניתוח תמונת שוק, ניתוח נתונים (עובדות ולא תחושות)
    • מיומנויות רכות
  1. שיטות ניהול
    • ניהול ממוקד עובדים
    • ניהול ממוקד יעדים
    • תכניות עבודה
    • מדידה ובקרה
    • תחקירים – למידת הצלחות /כישלונות, למידת עמיתים, סיעור מוחות, שולחן עגול
    • תכנון קצר טווח וארוך טווח
    • דיווחים, דוחות ניהוליים
    • אסטרטגיה למול טקטיקה בעולמות הניהול
    • יישום והטמעת שגרות ונהלי עבודה
    • שימוש בכלים לניהול מרחוק – תקשורת בסביבת עבודה מרחוק
    • עבודה וניהול בממשקים ובצוותים סינרגיים
    • ניהול בעידן הידע – שימוש בכלים אינטרנטיים, למידה וניהול נוכחות ברשת
    • ניהול בעידן החדש – כלים לניהול בתנאי אי וודאות
    • מחוברות ושימור -מחוברות ארגונית וחשיבותה לחוסן של העובד והארגון
    • פתרון ניהול קונפליקטים ודילמות ניהוליות

    ועוד:

    • קידום שיתופי פעולה
    • ממשקים ופוליטיקה ארגונית


זכרו – אסור לכם להתפשר, תשאפו למקסם את איכות יכולות הניהול של המנהלים שלכם וגרמו להם לרצות גם!

בהצלחה!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
תפיסת הלקוח את חווית השירות

תפיסת הלקוח את חווית השירות

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה מהיר מאוד, בייחוד הלקוחות הצעירים יותר, דור…
האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון – צעד,…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
דילוג לתוכן