Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

שיפור תהליכים פנים ארגוניים – כיצד יוצרים הצלחות בארגון

ילד חולם לעוף
 

שיפור תהליכים פנים ארגוניים – כדי להגיע למטרה הסופית

בעת שיפור ביצועים ישנו הצורך לבצע שינוים ושיפור תהליכים פנים ארגוניים.
יכולת ההתמדה של ארגונים ובייחוד של מנהלים המובילים תהליכים פנים ארגונים בונים הנו חשוב מאוד. לא פעם אנו נתקלים בלא מעט מנהלים וכפופים שחווים חוסר הצלחות. לעיתים זה מתכנון ראשוני שגוי של התהליכים, לעיתים זה חוסר היכולת לבצע התאמות תוך כדי תנועה, לעיתים הקיבעון המחשבתי תוקע ולעיתים זה הפחד מלבצע את הדבר הנכון האחר. 

במסגרת תכניות פיתוח מנהלים ראינו שהמאפיין את ההצלחה של אותם ארגונים ובייחוד את המנהלים המובילים אותם, הוא יכולת ההתמדה, העקביות והיכולת לראות את התמונה המלאה – את המטרה הסופית.

תמיד נשמח להיזכר ב 3 דוגמאות בולטות ושכיחות שיזכירו לנו שיש עוד פרמטרים להצלחה חוץ מאותם פרמטרים מובילים כגון שיפור המכירה, הגדלת ההכנסות, הקטנת הוצאות ועוד.

אברהם לינקולין:

את הפרטים הבאים ניתן אפשר (ואף מומלץ) למצוא בכל ספר היסטוריה העוסק בחייו ופועלו של האיש ולהתרשם מנחישותו המופלאה.
להלן הפרטים:
 
  1. ב 1831 נכנס לעולם העסקים ונכשל
  2. ב 1832 התמודד על תפקיד ברשות המחוקקת של המדינה והפסיד.
  3. כמו כן באותה שנה גם איבד את עבודתו וגם לא התקבל לבית הספר למשפטים
  4. ב 1833 לווה כסף מחבר כיד להתחיל עסק ובסוף שנה זו פשט את הרגל ובילה  את 17 השנים הבאות בחייו בתשלומי חובות
  5. אבל ב… 1834 רץ שנית לרשות המחוקקת של המדינה וניצח
  6. ב 1835 התארס אך ארוסתו נפטרה
  7. ב 1836 סבל מהתמוטטות עצבים ושכב במיטה חצי שנה
  8. ב 1838 התמודד על תפקיד דובר הרשות המחוקקת, אך הובס
  9. ב 1840 ביקש להתקבל כבעל זכות הצבעה והובס
  10. ב 1843 קץ לקונגרס והפסיד
  11. ב 1846 רץ שוב לקונגרס והפעם ניצח, הגיע לוושינגטון ואף עשה עבודה טובה
  12. אך ב 1848 רץ שוב לקונגרס והפסיד
  13. ב 1849 ביקש להתקבל לתפקיד פקיד מדיני בכיר במדינה שלו ונדחה
  14. ב 1854 רץ לסנאט של ארה"ב והפסיד
  15. ב 1856 הגיש מועמדות לסגן נשיא ארה"ב במפלגה שלו  וקיבל פחות מ 100 קולות
  16. ב 1858 רץ שוב לסנאט ושוב הפסיד
  17. ב 1860 נבחר לנשיא ארה"ב ושמו נחרת לעד על דפי ההיסטוריה
  18. ובנוסף..
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

שחקן הכדורסל מייקל ג'ורדן

החטיא בחייו יותר זריקות לסל מאשר קלע.
הפסיד יותר משחקים בשנייה האחרונה מאשר ניצח
לא פעם (יותר מעשרות פעמים) נשאלו חבורות מנהלים האם היו לוקחים שחקן כזה לקבוצתם (בלי לומר ולהזכיר את שמו)  ותמיד ענו ב "לא". תמיד ויתרו על השחקן הגדול ביותר בכל הזמנים. הרי לכם אדם שעשה קריירה לא רעה מלהיות כישלון….
 

תומס אלווה אדיסון

נכשל יותר מ 1000 פעמים בניסיונותיו למצוא את נוסחת הבעירה של נורת החשמל . הוא הצליח רק פעם אח. זוועה נכון? – איזה כישלון מוחלט ….סטטיסטיקה של 1:1000

בהצלחה

 

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
דילוג לתוכן