דף הבית » שירותי פיתוח עסקי לחברות וארגונים
פיתוח עסקי ומכירות
שירותי פיתוח עסקי וייעוץ לחברות וארגונים תוך שימת דגש על תהליכי אסטרטגיה, שיווק, ניהול ומכירות, כדי להביא את החברה /הארגון שלכם לצמיחה
ניהול ויישום שיפור ביצועים, פיתוח עסקי ומכירות
בעולם העסקי המאופיין בסביבה תחרותית גדולה עם ריבוי מוצרים ושירותים, מנהלים מבינים שעל מנת לגרום לחברה להתפתח ולמקסם את עצמו, יש צורך תמידי בהשקעה בתחום של פיתוח עסקי ושל מכירות בחברה. באמצעות פיתוח עסקי נייצר גידול וצמיחה לפעילות העסקית שלכם. בתהליך פיתוח עסקי נתמקד בתחומי הליבה העסקיים שלכם: מכירות, שיווק, אסטרטגיה, ניהול, פיתוח מוצרים ושירותים, גיוס כוח אדם נוסף, חדירה לשווקים חדשים ,יצירת ושימור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, השקת מוצרים/סניפים, באמצעות הניסיון, הבנצ’מארק הרחב שלנו , הידע הכלים השיטות והתמיכה הנדרשת נוביל אתכם לשפר ולפתח את הארגון שלכם לשיפור הביצועים העסקיים תוך יצירת יתרונות תחרותיים והתמודדות עם אתגרים
במה נתמקד בפיתוח העסקי וניהול המכירות?
אסטרטגיית מכירות מורכבת מתכנית פעולה ליצירת גידול מתמיד במכירות תוך קביעת מטרות מדדים יעדים תפוקות ומכלול הפעולות והכלים המעשיים הפרקטיים הנדרשים לתמוך בכך , בניית האסטרטגיה נעשית בהתאמה ל-DNA הארגוני שלכם ,באמצעות: ניתוח דוחות, סקרים, בדיקת תהליך הרכישה באופן מלא, לקוח סמוי, מודיעין עסקי מתחרים, מחקרי שוק,מודל SWOT, כלים לשיפור המכירות
תהליך ליווי מלא לניהול המכירות בארגונכם הכולל: בניית שגרות ניהול, הקניית כלים ושיטות לניהול, יעדים מדדים ותפוקות, תהליכי בקרה ומדידה, דוחות דשבורד, מודל תמריצים, תהליכי גיוס הכשרה בכניסה לתפקיד, שימור עובדים, חקר ביצועים, תקשורת , מושב הנעה ומוטיבציה ועוד
שימור לקוחות חיוני לארגון פי 5 מאשר גיוס לקוח חדש , תהליך מיטבי לשימור הלקוחות כולל :בניית אסטרטגיה לשימור לקוחות בארגון, פעולות טקטיקה לשימור, מסע לקוח מלא לשימור הכולל דיגיטציה מלאה
השבחת מערכי המכירות (פרונטלי/טלפוני) ושיפור מתמיד במכירות לחברות ,פיתוח אסטרטגיה טקטיקה,אוגדן מכירתי לחברה הכולל תועלות, בנק שאלות תשובות, בנק התלבטויות, יעדים מדדים ותפוקות, תגמולים, תמריצים, מודלים ושיטות ייחודיות , אימון OJT המשאב האנושי,בניית מנגנון ידע ארגוני (אקדמיה פנים ארגונית) סדנאות וקורסים ייעודים
מקסום ושיפור ביצועים עסקיים באמצעות התמקדות בשיפור עבודת הצוות, עבודה פרטנית עם אנשי מכירות, ושימוש בכלי ניתוח ובקרה שיספקו תמונת מצב מדויקת ועדכנית בכל רגע נתון.
לספק למנהלי המכירות או לבעלי החברה, את הכלים הנכונים הנחוצים לצרכי ניהול צוות מכירות בצורה המיטבית.
ליוויו מנהלי המכירות לאורך כל תקופת הייעוץ ופיתוח עזרי מכירה ותהליכי המכירה עימם אנשי המכירות יצאו לדרך וישיגו כל יעד מכירות המוצב בפניהם.
אנו נבנה עבורכם תכנית ייעודית לשיתופי פעולה עסקיים עם גופים/מועדונים רלוונטים במטרה להגדיל את החשיפה והמודעות לקהלים נוספים ויצירת גידול במכירות ,שיתופי הפעולה מניבים יתרון עבור 2 הצדדים בכך שהם משפרים את יכולת התחרות, גישה לשווקים חדשים
בניית אסטרטגיה לפיתוח מוצר או שירות חדש /הרחבת הקיים
בפיתוח מוצרים/שירותים עבורכם נבנה תהליך במטרה ליצור או לשפר מוצרים או שירותים קיימים או חדשים
בתהליך זה נענה כל צרכי הלקוחות תוך הבטחת יתרון תחרותי החל ממחקר שוק ועד לשיווק המוצר/שירות
מה פיתוח עסקי כולל?
במסגרת התהליך של פיתוח עסקי נסייע לכם לבנות תהליך מאורגן ומנוהל שמטרתו להביא לגידול במכירות וברווחיות של הארגון על ידי מספר פעולות:
איתור הזדמנויות עסקיות חדשות – פעולה המצריכה יכולות של חשיבה מחוץ לקופסא.
- גיוס לקוחות חדשים – בסופו של דבר, המטרה תהיה להגדיל את המכירות והדרך באמצעותה מטרה זו יכולה להיות מושגת היא באמצעות גיוס של לקוחות חדשים.
- ניצול נכון של משאבים – בכדי להתפתח, חשוב שהארגון ידע לנצל בצורה נבונה את המשאבים אותם הוא מחזיק ברשותו.
- יצירת ערך ותועלות בהתאם לצורכי הלקוחות, יצירת אמון סימוכין וביטחון עם הלקוח הפוטנציאלי
- הגעה לקהלים ושיפור ההמרה : איתור ערוצים נוספים לגיוס לקוחות, יצירת מסע מכירתי שלם להגדלת יחס המרה אורך כל המשפך באמצעות: טלפון, ווטסאפ, הודעות SMS, מיילים, ניוזלטר, רשתות חברתיות, פגישות דיגיטליות ופרונטליות, בניית תהליך לקידום שיווק ופרסום , שימור לקוחות
- פעולות יזומות בשוטף: סקרי לקוחות, מחקר שיווקי, ניתוח בעלי עניין, ניתוח SWOT, פילוח לקוחות ועוד,
- פיתוח מוצרים/ שירותים חדשים – ייצור, ייבוא או חשיבה על מוצרים/ שירותים חדשים, מהווה כפעולה, אשר בכוחה להתוות את הדרך להגדלת המכירות.
- חדירה לשווקים – בכדי לאפשר את צמיחת הארגון, חשוב לנסות ולחדור לשווקים חדשים, בארץ ובחו”ל.
- יצירה של שיתופי פעולה – במקרים רבים, הדרך לצמיחה עוברת ביצירה של שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים שונים.
- יצירת יתרון תחרותי בשוק: פיתוח הזדמנויות חדשות עבורכם : מציאת שווקים, לקוחות ושותפים חדשים.
אצלנו בחברת Game Changer מקבוצת marketing solutions, תוכלו להבטיח לעצמכם את הדרך היעילה והממוקדת ביותר להגדלת המכירות באמצעות התוויית אסטרטגיית מכירות המותאמת באופן פרטני לסוג וגודל החברה ואופי תהליך המכירה הרלוונטי לגביכם.
דיאגנוסטיקה
מיפוי, ניתוח ואבחון יסודי המצב הקיים
בהתאם לבנצ’מארק בשוק
המלצות
בניית
תכנית
עבודה
הצגה ואישור תכנית עבודה: גאנט , משימות, תעדוף, אחריות, לו”ז
מכירות, שיווק , ופיתוח עסקי
בניית
אסטרטגייה
וטקטיקה
בתחומי
בניית יעדים
מדדים ותוצרים
בניית
אוגדן מכירות
בניית מסע
לקוח שלם
בניית מסרים
שיווקים תומכים
ליווי יישום
והטמעה
בפועל
ניהול, תחזוקה, בקרה שוטפת ושיפור בתנועה
ניהול
בקרה
מיפוי, ניתוח ואבחון יסודי המצב הקיים
בהתאם לבנצ'מארק בשוק
כולל הצגת ואישור תכנית עבודה: גאנט , משימות, תעדוף, אחריות, לו"ז
מכירות, שיווק , ופיתוח עסקי
לאחר הטמעת שינויים ארגונים
מה מיוחד בשירות הפיתוח העסקי שלנו?
- ניסיון עשיר של יותר מ15 שנה של ליווי עסקי מוצלח לחברות בינוניות וגדולות
- הניסיון הרב שלנו עם לקוחות בעשור האחרון מעיד על גידולים של עשרות אחוזים במגוון פרמטרים שנמדדו והחזר ההשקעה גבוה בפרק זמן קצר.
- בניית והטמעת תהליכי ושגרות עבודה מקדמי תפוקות
- הגדלה בעשרות % : גובה ההכנסות, כמות לקוחות , יחסי המרה , תפוקות מנהלים ועובדים , ועוד…..
- הורדה בעשרות % : אי שביעות רצון לקוחות ועובדים, עלות הרכשה שיווקית , תקציבי שיווק, אחוז נטישה של לקוחות, אחוז נטישה של עובדים , ועוד…..
- פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום של פיתוח עסקי מותאמים לכל ארגון באופן פרטני ולמטרה העיקרית שלשמה מנהלי הארגון שוכרים את שירותינו.
- היכולת שלנו לשלב בין כמה תחומים עסקיים מאפשרת לנו לבנות תכנית חכמה שלוקחת בחשבון שיקולים והשלכות על תחומים נוספים
התוצרים אותם תקבלו במסגרת הפיתוח העסקי והמכירות:
- ארגון מוכר
- אסטרטגיה וטקטיקה יישומית במכירות , שיווק ופיתוח עסקי
- הגדלת כמות גיוס לקוחות חדשים/קיימים
- הגדלת הכנסות
- הגדלת יחסי המרה לאורך כל המשפך
- הוזלת עלות גיוס לקוח
- הקטנת נטישת לקוחות
- שיפור תהליכי ניהול ומערכות
- הגדלת תפוקות ופריון משאב אנושי
- יצירת שירותים נוספים ללקוחות קיימים
- הטמעת טכנולוגיות חדשות
- פיתוח שותפויות אסטרטגיות
- פיתוח מוצרים חדשים
- חדירה לשווקים חדשים
איך ייעוץ המכירות שלנו עובד?
שאלות נפוצות:
פיתוח עסקי הוא תהליך מקיף שכולל זיהוי של הזדמנויות עסקיות חדשות, שותפויות אסטרטגיות, הרחבת השוק ושיפור היעילות התפעולית כדי לטפח צמיחה ורווחיות. הוא עוזרת לארגון להסתגל לשינויים בשוק, לחקור אפיקי צמיחה חדשניים ולשמור על יתרון תחרותי.
שירותי פיתוח עסקי נועדו לתת מענה למגוון רחב של חברות וארגונים בגדלים שונים. כל חברה שמעוניינת להרחיב את פעילותה, לחקור שווקים חדשים או לשפר את היצע המוצרים שלה יכולה להפיק תועלת משמעותית מתהליך של פיתוח עסקי.
הכנות: ניתוח שוק מפורט, זיהוי חסמי כניסה, ניתוח מתחרים ופילוח לקוחות. אסטרטגיות: הסכמים אסטרטגיים, השקעות ישירות, זכיינות או התרחבות דיגיטלית, בהתאם למאפייני שוק היעד והמודל העסקי של הלקוח. גם הבנה של תקנות מקומיות, ניואנסים תרבותיים ולוגיסטיקה תפעולית חשובים לצורך כניסה חלקה ומוצלחת לשוק.
ההצלחה בפרויקטי פיתוח עסקי נמדדת בקפידה מול קבוצה של מדדי KPI מוגדרים מראש שנבחרים בהתאמה אישית עבור כל פרויקט. דוגמאות למדדים כאלה הם עלייה בנפח המכירות, גידול בנתח שוק וחיסכון בעלויות, או תוצאות איכותיות כדוגמת שביעות רצון לקוחות, זיהוי מותג ומעורבות אסטרטגית של שותפים.
מה שמייחד את השירותים שלנו הוא הגישה ההוליסטית, הממוקדת בלקוח, בשילוב עם המומחיות העמוקה שלנו בתעשייה ואסטרטגיות חדשניות. יש לנו שפע של ניסיון ורקורד של הצלחה בייעוץ לחברות ולארגונים במגזרים שונים. אנו מתגאים ביכולת שלנו למזג תובנה אסטרטגית עם פתרונות מעשיים, ומבטיחים שהלקוחות שלנו לא רק רואים את פוטנציאל הצמיחה שלהם, אלא גם משיגים אותו באמצעות תוכניות מונעות תוצאות.
פרויקט פיתוח עסקי מתחיל במפגש מקדים. במהלך המפגש הזה דנים ביעדים העסקיים של הלקוח, באתגרים ובהזדמנויות שיכולות להביא לצמיחה. לאחר מכן עושים ניתוח מעמיק של מצב השוק הנוכחי של הלקוח, התחרות בשוק שלו והיכולות הפנימיות של הארגון. בהתבסס על ניתוח זה, מתגבשת אסטרטגיה מותאמת אישית עם אומדן של היקף העבודה, אבני דרך צפויות ותוכנית פעולה. משם מתחילה העובודה על פיתוח עסקי בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, על מנת לחדד את האסטרטגיה ולהתחיל ביישום שלה, תוך הקפדה על התאמה עם החזון והיעדים של הלקוח בכל שלב.
CASE STUDY
למדו איך פיתוח עסקי ומכירות עובדים במציאות
מה אומרים עלינו...
שלמה בן גל
מנכ"ל המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט
אופירה
סמנכ"לית שיווק
צביקה דגן
מנהל מכללות , אגד
נאווה מלכה
מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.
גיא גרניאק
מנכ"ל ניגא
ליבי נניקשווילי
סמנכ"לית מכירות ג'ובמאסטר
יואב סוכרי
מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי
עדי גל
סמנכ"לית שיווק שחל
רועי הכוכבי
סמנכ"ל דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ
כפיר סהר
סמנכ"ל אקרשטיין
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך מעולם המכירות