טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים

בלאק פריידי
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות וארגונים עסקיים, זה הטיימינג  המושלם  עבורם לייצר בוסט מכירות לקראת סוף שנה. החשיפה של הנחות גדולות ומבצעים יכולים להניע מכירות בצורה משמעותית, אך רק אם עושים את זה נכון.

הנה כמה טיפים מעשיים שיכולים לעזור לכם למקסם את התוצאות.

1. תכנון מוקדם – כי זה לא קורה ביום אחד

כדי להצליח BLACK FRIDAY, לא מספיק רק להוריד מחירים ביום המבצע. מדובר בתהליך שמתחיל הרבה קודם. אתם צריכים לתכנן – לבחור את מוצרי ההנחה ורמת ההנחה, לחשוב על דרכי שיווק ולקבוע את אסטרטגיית המחירים. בנוסף תוודאו שיש לכם מספיק מלאי מהמוצר (אם הוא מוצר פיזי). אם אתם מוכרים דרך אתר אינטרנט, אתם חייבים לוודא שהאתר שלכם ערוך לכמויות גבוהות של גולשים ופעולות. אל תחכו לדקה ה-90. תכנון הוא המפתח להצלחה.

2. הצעות שווה ומותאמות – לא כל אחד אוהב את אותו הדבר

הלקוחות מצפים לקבל הצעות המותאמות להם אישית. השתמשו בנתוני הדאטה מהעבר, מה שהלקוחות קנו בעבר. הצעות מותאמות אישית לא רק מגבירות את הסיכוי לסגירת עסקה, אלא מייצרות גם חווית קנייה הרבה יותר אטרקטיבית.

הציעו מבצעים שווים: הנחות, מתנות, חבילות משתלמות – תנו ללקוחות סיבה אמיתית לבוא אליכם. אבל זכרו, מבצע טוב חייב להיות גם רווחי עבורכם.

3. שיווק חכם – הרבה לפני שהמבצע מתחיל

חשוב להפעיל קמפיינים שיווקיים כבר לפני תחילת המבצע, כדי להרגיש את הבאז ולהגביר את הציפייה בקרב הלקוחות. השתמשו ברשתות החברתיות, במיילים, במודעות ממומנות כדי להציג ולהכיר ללקוחות את המבצעים הקרובים. הכינו את הקבל שלכם מבעוד מועד לרכישה המתקרבת.

אם אתם פונים ללקוחות דרך רשתות חברתיות, השתמשו בתוכן שמושך תשומת לב – תמונות, סרטונים, וסיפורים שממחישים את היתרונות והייחודיות של המבצע שלכם. אל תשכחו לכלול קריאה לפעולה ברורה (למשל: “הירשמו עכשיו ותהנו מהנחה בלעדית”).

4. חוויית לקוח – כי לא הכל על המחיר

שלבו מעבר להצעת מכר ייחודית גם חוויית קנייה ייחודית. אם אתם מוכרים און ליין חשוב לוודא שהאתר שלכם ערוך לכך, שאין בעיות עם תהליך הרכישה וקיימת תמיכת לקוחות. אם זה טלפוני – ודאו זמינות גבוהה  וציידו את נציגי המכירות בכל הכלים להתמודדות עם מכירות מהירות. שיחה עם נציג בצ’אט או מענה מהיר לשאלות יכול להעלות את שביעות הרצון של הלקוח, ובסופו של דבר גם את המכירות.

5. הגברת הנראות –  היו בכל מקום

התחרות בתקופת BLACK FRIDAY חזקה מאוד וכל חברה מתחרה על תשומת הלב של הלקוח, לכן חשוב שתהיו שם, לפני כולם. שיווק ברשתות חברתיות ובמיילים הוא רק חלק מהעניין. חשבו על איך אתם יכולים להציג את עצמכם בצורה יצירתית ומרשימה. היו שונים וחדשניים במיתוג ובצורת הצגת המבצע. אתם חייבים לייצר WOWO

6. לוגיסטיקה – חשוב לא פחות מההנחות

הלקוחות היום מצפים לקבל את המוצרים במהירות, ואם המשלוחים שלכם יהיו איטיים ולא יעילים, זה יכול לפגוע לכם בשביעות הרצון. ודאו שהלוגיסטיקה שלכם ערוכה ומוכנה לאספקה מיידית. אם יש לכם אפשרות להציע משלוח חינם או שירות משלוחים מהיר, זה בהחלט ישדרג את ההצעה וימשוך לקוחות. היו מוכנים לטפל בכמויות גבוהות של הזמנות, וודאו שיש לכם צוות תומך שמסוגל להתמודד עם הצורך בהפצה ובמעקב אחר הזמנות.

7. הצעות בלעדיות – הלקוחות אוהבים את זה

היכולת להציע משהו שייחודי רק בזמן המבצע היא עוד דרך ליצור עניין ולהגביר את קצב הרכישות. קופונים, הנחות נוספות על רכישות עתידיות או הצעות בלעדיות שמגיעות רק בשעות מסוימות – כל אלה גורמים ללקוחות להרגיש שההצעה מוגבלת ושהם לא רוצים להחמיץ אותה. חישבו איך אתם יכולים להפעיל את תחושת הדחיפות הזו בצורה חכמה, זה יכול להיות על ידי הנחות מוגבלות בזמן או מוצרים במחיר מוזל בכמות מוגבלת.

8. אנשי המכירות

רתמו אותם, הגדירו יעדים מאתגרים ( צוותים ופרטניים) המשלבים תגמול מפצה, גייסו ואיישו מקסימום כ”א, אל תחסכו פה. 

הכינו את צוות העובדים, ודאו שהם בקיאים בפעילות המבצעית שלכם, מוכנים לענות על כל שאלה, ובעיקר – מספקים חווית קנייה בלתי נשכחת.

9. נהלו ומדדו הכל:

אחרי שהאבק שוקע, בדקו את התוצאות. מה עבד טוב? מה פחות? תנו לעצמכם מחמאות על ההצלחות ותלמדו מהטעויות.

אז מה אתם אומרים? מוכנים לשבור שיאים BLACK FRIDAY?

 בהצלחה!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
אתם זורקים כסף לפח. כל יום. בזמן שאתם קוראים את המשפט הזה, איש מכירות כלשהו…
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
רובם של המנהלים הבכירים במשק מתמקדים במדדים המסורתיים (מכירות, הכנסות, רווחים) ומזניחים גורם אחד שעשוי…
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
המאמר הזה הוא קצת שונה, אנחנו רוצים להציג את אחד הכלים היותר טובים ויעילים עבורכם…
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
העובד המוערך, שהתבלט לאורך השנים בזכות ביצועים גבוהים, קיבל קידום והופך להיות מנהל בפעם הראשונה.…
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
בעידן שבו נתונים ומדידה הם כלים אסטרטגיים להובלת תהליכים, מדדי מכירות מהווים את הלב הפועם…
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!
רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?
שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡
דילוג לתוכן