טיפ מס 1
שיחות ננטשות – כמה פעמים קרה לנו שלקוחות התקשרו אלינו ונטשו את השיחה כי המתינו יותר מדי זמן או שסתם ניתקו? לא מעט. אז מתי חוזרים אליהם? חייבים להגדיר SLA ברור, המלצה: חוזרים ב 4 שלבי ניסיונות התקשרות: מיד אחרי שנטשו, כשעה לאחר מכן, כ 4 שעות לאחר מכן, יום למחרת באותה שעה שהלקוח ניסה להשיג אותנו.
טיפ מס 2
על פי מחקרים עלות גיוס לקוח יקרה יותר עד פי 7 מעלות שימור לקוח קיים, תמיד תשאפו לשמר את קהל הלקוחות שלכם, אל תזניחו אותם ואל תיקחו אותם כמובן מאליו ( תמיד מתחרה יכול להגיע ולהעבירם אליו), תשאפו לפתח ולבסס עמם מערכת יחסים ארוכת טווח ולהפוך אותם בסופו של דבר לשגרירים שלכם.
טיפ מס 3
לקוחות רוצים קודם כל להכיר אתכם, אחר כך לבטוח בכם ובסוף לקנות מכם. מי שמנסה להתחיל מהסוף להתחלה לא ישרוד לאורך זמן. תנו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם הזדמנות להכיר את המומחיות, מקצועיות, טיב השרות, הזמינות שלכם…
טיפ מס 4
כל מה שאינו מדיד אינו מנוהל ולהיפך – כל מה שלא מנוהל לא מדיד. אי אפשר לנהל ממקום של תחושות, יש צורך לנהל ממקום של עובדות, נתונים ומספרים שניתן למדוד על ציר הזמן. מדידה היא חלק בלתי נפרד מבקרה ועמידה ביעדים.
טיפ מס 5
חשיבות התרגול במסגרת אימון מכירות הוא חשוב מאוד: מעניק תחושת מסוגלת רבה יותר, חושף את המתלמד לידע וכלים נוספים, מגביר את היכולות להתמודד עם תכנים מורכבים יותר, מונע שכחה, מחדד את הנקודות החשובות והעיקריות בתהליך, חיזוק התוכן החדש מפנה מקום חומר ישן.