Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

מכירות טלפוניות – הגדלת אחוז הענות שיחות

הענות שיחות
 

כיצד להגדיל את אחוז המכירות הטלפוניות?

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים במוקדי מכירות, בעיקר במוקדים הניזונים מכמות משמעותית של לידים מתעניינים הוא אחוז גבוה של אין מענה – מתעניינים שהשאירו פרטים אבל פשוט לא עונים. זה מתחיל בניסיון ההתקשרות הראשון שעומד על יותר מ 50% בחלק לא קטן של המקרים ומגיע עד ל 25%- 20% אין מענה במיצוי העבודה על הליד. במקרים לא מעטים מצליחים בסופו של דבר להשיג את הליד אבל זה כבר רחוק ומאוחר מדי. הליד התקרר, רמת הבשלות ירדה משמעותית ולעיתים הנזק הוא כפול – הליד הצליח להשיג את מבוקשו דווקא אצל המתחרים.

הגדלת יחס ההיענות טלפוני (בעיקר בפרק הזמן הראשוני) מגדיל את כמות חומר הגלם ויש לו השפעה על כלל המשפך כולל על יחס וכמות הסגירות.

הגדלת אחוז הענות שיחות ראשונית מגדילה בעשרות אחוזים את בשלות הליד והענות לרכישת המוצר או השרות.

הגדלת יחסי הענות שיחות

אז איך מקטינים את האחוז הגבוה של אין מענה ומגדילים את יחס הענות? 

לפניכם מספר דרכים וטקטיקות שאנו מיישמים אצל הלקוחות שלנו בהצלחה רבה:

אז איך מקטינים את אחוז הגבוה של אין מענה ומגדילים את יחס הענות? לפניכם מספר דרכים וטקטיקות שאנו מיישמים אצל הלקוחות שלנו בהצלחה רבה:

    1. בדקו את המספר המתקשר היוצא למול אפליקציות זיהוי שיחות כגון TRUECALLER ובדקו אם אתם מופיעים שם כספאם, אם כן החליפו את המספר באופן תדיר וקבוע אחת לשבוע (לעיתים ניתן אחת לשבועיים תלוי כמות השיחות שאתם מחייגים בפרק זמן). תתפלאו לדעת שהרבה מאוד מתעניינים שהשאירו את פרטיהם נמנעים במהלך היום לענות לשיחות המזוהות כספאם הואיל ושכחו שהשאירו פרטים…בכלל יש לנו נטייה לא לענות למשהו שמוגדר כספאם (=נתפס כהונאה, שלילי). השתמשו במספר נייד רנדומלי. לעיתים גם כדאי לייצר ניסיון להשתמש במספר חסוי.

 

    1. מפו את מועדי ההתקשרות של הנציגים, הבינו את מועדי ההתקשרות הראשונים למול ערוצי/מקורות הליד, חפשו מגמתיות, האם רוב מקרי ה"אין-מענה" הם בשעות מסוימות? בוקר או צהרים? ומה קורה בשעות הערב?, האם יש הבדל בימים בין תחילת שבוע לאמצע שבוע, והאם יש הקשר כפול בין הימים והשעות?

 

    1. ימי שישי: בלא מעט חברות/ארגונים שעבדו 5 ימים בשבוע, אימצו לסירוגין את יום השישי ליום בו ניתן להוציא שיחות למתעניינים שלא ענו במהלך השבוע (אילוצי עיסוק, חוסר זמן פנוי) ושיש להם את הזמן לענות בבוקר זה. כדאי לנסות!

 

    1. עבדו לפי מקטעים: סדרו את היום לפי מקטעים (בוקר/צהריים/אחה"צ/ערב) ונסו להתקשר במקטעים שונים של היום, אל תחזרו על אותו מקטע יותר מפעם אחת ברצף. כך תגדילו את ההסתברות להיענות מהירה. לדוגמא: אם התקשרתם ביום א בשעות בוקר ואחה"צ מאוחרות, נסו יום למחר להתקשר בשעות הבוקר ובשעות אחה"צ מוקדם או ערב

 

    1. SMS תזכורת: נסו לאחר 2 ניסיונות התשרשות שלא צלחו לשלוח הודעת טקסט תזכורת בנוסח לדוגמא:
      "יוסי שלום, התעניינת והשארת פרטים בהסרת שיער בלייזר (+תועלת אחת חזקה), ניסינו ליצור עמך  קשר ללא הצלחה, ננסה שוב ב-24 שעות הקרובות,  ניתן במקביל ליצור עמנו קשר בכוכבית/סולמית XXXX"

 

    1. ווטסאפ חזרה – בשונה מהודעת ה SMS, השתמשו פה בנוסח אישי יותר וקראו לפעולה כאן ועכשיו: "יוני זו מיכל מXXXX, השארת פרטים לגבי רכישה של EEEEE , האם ניתן ליצור עמך קשר כעת? מתי יהיה לך נוח לדבר?"

 

    1. הטמיעו בעמוד הנחיתה שדה עם מועד חזרה נוח (מקטעים/שעות), זה יכול להיות גם בעמוד התודה והשתדלו לחזור טלפונית בהתאם למועד שנקבע

 

  1. עכשיו מה שנשאר זה רק להתחיל ליישם, בהצלחה!

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדםישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול מבוסס…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים:גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנלהלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה מהיר…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקייםארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירותמהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין?כל מה שצריך וחשוב לדעת על…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוימהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקיתפיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקיאם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר ואולי…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה,…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים המקדמים אסטרטגיה…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crmאחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן