שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

הגדלת אחוז הענות שיחות

הענות שיחות
 

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים במוקדי מכירות, בעיקר במוקדים הניזונים מכמות משמעותית של לידים מתעניינים הוא אחוז גבוה של אין מענה – מתעניינים שהשאירו פרטים אבל פשוט לא עונים. זה מתחיל בניסיון ההתקשרות הראשון שעומד על יותר מ 50% בחלק לא קטן של המקרים ומגיע עד ל 25%- 20% אין מענה במיצוי העבודה על הליד. במקרים לא מעטים מצליחים בסופו של דבר להשיג את הליד אבל זה כבר רחוק ומאוחר מדי. הליד התקרר, רמת הבשלות ירדה משמעותית ולעיתים הנזק הוא כפול – הליד הצליח להשיג את מבוקשו דווקא אצל המתחרים.

הגדלת יחס ההיענות טלפוני (בעיקר בפרק הזמן הראשוני) מגדיל את כמות חומר הגלם ויש לו השפעה על כלל המשפך כולל על יחס וכמות הסגירות.

הגדלת אחוז הענות שיחות ראשונית מגדילה בעשרות אחוזים את בשלות הליד והענות לרכישת המוצר או השרות.

הגדלת יחסי הענות שיחות

אז איך מקטינים את האחוז הגבוה של אין מענה ומגדילים את יחס הענות? 

לפניכם מספר דרכים וטקטיקות שאנו מיישמים אצל הלקוחות שלנו בהצלחה רבה:

אז איך מקטינים את אחוז הגבוה של אין מענה ומגדילים את יחס הענות? לפניכם מספר דרכים וטקטיקות שאנו מיישמים אצל הלקוחות שלנו בהצלחה רבה:
  1. בדקו את המספר המתקשר היוצא למול אפליקציות זיהוי שיחות כגון TRUECALLER ובדקו אם אתם מופיעים שם כספאם, אם כן החליפו את המספר באופן תדיר וקבוע אחת לשבוע (לעיתים ניתן אחת לשבועיים תלוי כמות השיחות שאתם מחייגים בפרק זמן). תתפלאו לדעת שהרבה מאוד מתעניינים שהשאירו את פרטיהם נמנעים במהלך היום לענות לשיחות המזוהות כספאם הואיל ושכחו שהשאירו פרטים…בכלל יש לנו נטייה לא לענות למשהו שמוגדר כספאם (=נתפס כהונאה, שלילי). השתמשו במספר נייד רנדומלי. לעיתים גם כדאי לייצר ניסיון להשתמש במספר חסוי.
  2.  
  3. מפו את מועדי ההתקשרות של הנציגים, הבינו את מועדי ההתקשרות הראשונים למול ערוצי/מקורות הליד, חפשו מגמתיות, האם רוב מקרי ה"אין-מענה" הם בשעות מסוימות? בוקר או צהרים? ומה קורה בשעות הערב?, האם יש הבדל בימים בין תחילת שבוע לאמצע שבוע, והאם יש הקשר כפול בין הימים והשעות?
  4.  
  5. ימי שישי: בלא מעט חברות/ארגונים שעבדו 5 ימים בשבוע, אימצו לסירוגין את יום השישי ליום בו ניתן להוציא שיחות למתעניינים שלא ענו במהלך השבוע (אילוצי עיסוק, חוסר זמן פנוי) ושיש להם את הזמן לענות בבוקר זה. כדאי לנסות!
  6.  
  7. עבדו לפי מקטעים: סדרו את היום לפי מקטעים (בוקר/צהריים/אחה"צ/ערב) ונסו להתקשר במקטעים שונים של היום, אל תחזרו על אותו מקטע יותר מפעם אחת ברצף. כך תגדילו את ההסתברות להיענות מהירה. לדוגמא: אם התקשרתם ביום א בשעות בוקר ואחה"צ מאוחרות, נסו יום למחר להתקשר בשעות הבוקר ובשעות אחה"צ מוקדם או ערב
  8.  
  9. SMS תזכורת: נסו לאחר 2 ניסיונות התשרשות שלא צלחו לשלוח הודעת טקסט תזכורת בנוסח לדוגמא: "יוסי שלום, התעניינת והשארת פרטים בהסרת שיער בלייזר (+תועלת אחת חזקה), ניסינו ליצור עמך  קשר ללא הצלחה, ננסה שוב ב-24 שעות הקרובות,  ניתן במקביל ליצור עמנו קשר בכוכבית/סולמית XXXX"
  10.  
  11. ווטסאפ חזרה – בשונה מהודעת ה SMS, השתמשו פה בנוסח אישי יותר וקראו לפעולה כאן ועכשיו: "יוני זו מיכל מXXXX, השארת פרטים לגבי רכישה של EEEEE , האם ניתן ליצור עמך קשר כעת? מתי יהיה לך נוח לדבר?"
  12.  
  13. הטמיעו בעמוד הנחיתה שדה עם מועד חזרה נוח (מקטעים/שעות), זה יכול להיות גם בעמוד התודה והשתדלו לחזור טלפונית בהתאם למועד שנקבע
  14.  
  15. עכשיו מה שנשאר זה רק להתחיל ליישם, בהצלחה!

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
נדבר אחרי החגים...

נדבר אחרי החגים...

מי מאתנו לא נתקל בחודשים אוגוסט וספטמבר במשפט "נדבר אחרי החגים", לעיתים זה גם מגיע…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

משבר כלכלי? דיבורים על סגר? בשנה האחרונה נראה שאין דבר בטוח מהזינוק המתמיד בתקציבי השיווק…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן