Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

אסטרטגיה עסקית

 

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים עם אסטרטגיה עסקית?

המציאות מחייבת להבין ולפעול על פי אסטרטגיה, אחרת רוב הסיכויים שנאבד את הצפון, לא נזכור מה המטרות שלנו, מהם היעדים שלנו, לאן אנו שואפים להגיע, מה החזון שלנו . כל ארגון עסקי עובר דרך לא קלה ובעיקר מלווה בחשיבה עסקית, בקבלת החלטות נכונות, בראייה שונה ומגוונת, וברעיונות חדשניים וייחודים, כאלו שיעלו אתכם שלב אחת מעלה, שיבדילו אתכם בשוק ובעיקר מהמתחרים.

אסטרטגיה עסקית, בעיקרה, עוסקת במתן הכוונה וליווי לארגונים, לחברות, אשר נמצאים בצומת דרכים. הם זקוקים לקבל החלטות חשובות שעלולות ויכולות לשנות את כללי המשחק, הן חשובות, ובדרך כלל גם מרכזיות מאוד. כשבונים אסטרטגיה עסקית צריך להכיר את החברה, להכיר את הנכסים, את היכולות שלה, המעלות כמו החולשות, ולהבין את הסביבה העסקית שבה עיקר העיסוקים שלה.

למה צריך לעשות אסטרטגיה עסקית בכלל? כי אסטרטגיה עסקית היא דרך פעולה שנועדה לסייע לארגון, או לחברה, לקבוע מטרות ויעדים, דרך בחירת דרכי פעולה והיכולת לממש אותן. התהליך מתייחס רוב הזמן לחזון של החברה, מכיל בתוכו יעדים ומטרות, ודרך זה אפשר להבין מה הדרך הנכונה ביותר לביצוע, ככה נוכל להבין איך נשיג את המטרות והיעדים שלנו.

אין זה משנה אם אתם בתחילת דרכנו או באמצע דרכנו, לעיתים תכנון אסטרטגיה עסקית יכול גם להשתנות, בהתאם למטרות וליעדים שהגדרנו, בהתאם לחזון של הארגון, יכול להות שבמרוצת השנים הכל ישתנה, וכך גם האסטרטגיה.

בניית אסטרטגיה עסקית מורכבת מכמה תהליכים שיש לבצע תחילה, כמו ניתוח המצב שקיים נכון להיום, הגדרת היתרונות הרצויים והדרכים לביצוע. לרוב, כל גורם בארגון משפיע בדרך כזו או אחרת על האסטרטגיה העסקית, למרות שלא כולם לוקחים חלק בעשייה שלו. מי שכנראה יבצע את בניית האסטרטגיה יהיה בעל מניות, או יושבי הראש למיניהם או המנהלים הבכירים או חברות חיצוניות שנועדו לתפקיד הזה.

מה שחשוב בעיקר הוא להגדיר ולהבין את החזון, את הערכים של הארגון, את המטרות, המשימות של הארגון והייעוד שלו, מהלכים אסטרטגיים ועוד.

בזמן בניית אסטרטגיה עסקית חייב לקחת בחשבון את כל הגורמים האפשריים, בין אם זה מחוץ לארגון או בתוך הארגון, אחרת רוב הסיכויים שהארגון לא יגיע להגשמת ייעודו וחזונו.

אצלנו בMarketing Solutions , קיימים מגוון רחב של שירותים בתחום האסטרטגיה ויכולת להתאים את האסטרטגיה לכל לחברה או יחידה עסקית בעלת שוק שמוגדר מראש. יש לא מעט סוגים של אסטרטגיות, יחד אנו יכולים לבחור את מה שנכון לכם, להתאים לארגון שלכם את הדבר הנכון שלו, זה שהוא זקוק לו על מנת להמשיך להתקיים ולעלות בסולם, עד להצלחה משגשגת, כזו שלא תוכלו להגיע אליה ללא אסטרטגיה נכונה ומדויקת. חשוב להבין, שוב ושוב אפילו, אם יש צורך[, שהדרך להצלחה מבוססת על היסודות. ללא יסודות ברורים, חזקים וכאלו שהארגון יכול להישען עליו, הוא יכול להתמוטט כמו מגדל קלפים. גם אם הבנתם במהלך הזמן שהתוכנית אולי אינה נכונה, החזון השתנה, משהו הפך לבלתי נמנע, אין זה אומר שצריך לתת לכל החלום להיגנז, אפשר ואפילו רצוי לפעול מחדש. להכין אסטרטגיה עסקית חדשה שמתאימה לתנאים החדשים, שמתאימה לחזון החדש, שמציעה חדשנות בעולם משתנה ודורש מאיתנו לצאת מהקופסה ולעשות את הדברים בצורה קצת אחרת.  

בעידן של היום, הוודאות אינה בגדר טאבו, שום דבר אינו ידוע מראש, הכל יכול להשתנות לכם ברגע אחד קטן, דברים שנדמו כחזקים יכולים להתמוטט ברגע, בשניות. מה שאומר לכם, ומראה לכם שתמיד חייב לחשוב קדימה, לכן צריך לבנות תוכנית אסטרטגית עסקית נכונה! שתענה על כל שאלה עתידית, שתבין את העולם המשתנה, שיהיה לה את הפתרונות לכל דבר שעלול לקרות, שתהיה רשת הביטחון – כי אסטרטגיה עסקית זה לחלוטין כמו רשת ביטחון. היא מראה לנו מול הפנים את הארגון, את החזון, המטרות, החולשות, היתרונות, החוזקות ועוד. אל תהססו כשמדובר בלבנות אסטרטגיה, זהו חלק חשוב, בסיסי, חזק ובעל משמעות בדרך להצלחה.

אם אתם עומדים מול החלטה גורלית, כזאת שיכולה לשנות את פני המשחק. אם אתם עומדים מול שינויים הנוגעים בחזון של החברה, המטרות או היעדים שלה. אם אתם עומדים מול משבר גדול, אם אתם זקוקים לשינוי, ריענון, או כל דבר אחר בארגון, אשר דורש אסטרטגיה חדשה, או שינוי אסטרטגיה קיימת, אז הגיע הזמן לקום ולעשות – הארגון לא יחכה עוד הרבה, הגיע הזמן לאסטרטגיה חדשה.  

אנחנו כבר שנים מתעסקים ומבינים את העולם העסקי המשתנה כל הזמן, אנו מומחים בזיהוי הפוטנציאל ובבניות של אסטרטגיות כאלו ואחרות. אנחנו פועלים כבר שנים במגוון דרכים ושואפים תמיד לקדם את הלקוחות שלנו ולהוביל אותם למקומות טובים יותר, כאלו שיעניקו להם את מלוא היכולת והמיצוי מהארגון שלהם. ההיסטוריה שלנו מדברת בעדנו, וידועה בזכות ההצלחות שלנו.

הצוות שלנו מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, השרות הוא ערך עליון, אנחנו לומדים ומזהים את הצרכים שלכם, כלקוחות. מזהים את הרצון שלכם ויודעים לגרום לו להתגשם, להפוך את החלום למציאות. אנחנו פועלים עם ערך, מחויבות, ותקשורת נכונה, כזו שתבנה אתכם ואותנו יחד כאחד. כי אין נפרד בינינו לבין הלקוחות שלנו. אנחנו מאמינים שחשיבה ייחודית, רעיונות חדשים עוזרים ללקוחות שלנו להצליח ולהפוך למנוצחים.

זה הזמן להבין את החשיבות של אסטרטגיה עסקית נכונה, זה הזמן לבוא ולהצליח לשנות את כללי המשחק, להפוך את החזון למציאות, להגדיר יעדים ומטרות נכונים, כאלו שתוכלו לעמוד בהם, ולא להישבר. זה הזמן לבחור נכון ולהביא את הארגון שלכם להצלחה עסקית, כזו שעוד לא ראיתם.

פנו אלינו לקבלת הצעה שאי אפשר לסרב לה!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
תפיסת הלקוח את חווית השירות

תפיסת הלקוח את חווית השירות

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה מהיר מאוד, בייחוד הלקוחות הצעירים יותר, דור…
האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון – צעד,…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
דילוג לתוכן