הכשרת אנשי מכירות

management-2
 

השכרת אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם

מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס לכל פעילות עסקית, וככזה, הוא חייב לשכלל את עצמו ולשפר את יעדיו והישגיו בכל רגע נתון. אחת מהדרכים לשיפור מתמיד של מערך המכירות היא במסגרת אימון מכירות מקצועי במסגרתו מושם דגש על שיפור ביצועיהם של אנשי המכירות בבית העסק, החברה או הארגון וזאת לצד שכלול מערך המכירות בכללותו.

מהי הכשרת אנשי מכירות ולמי הוא מיעד?

אימון מכירות הוא שירות ייעודי לאנשי המכירות והשירות בבית העסק, החברה או הארגון, והוא מתמקד בכל אחד מההיבטים הקשורים לאופי וסוג המכירה לה הם נדרשים. כפועל יוצא מכך, אימון מכירות מקצועי מיועד לכל עסק, חברה וארגון בו פועל מערך מכירות מכל סוג ובכל סדר גודל, לרבות, מערך מכירות טלפוני, מערך מכירות של סוכני שטח, מערך מכירות המורכב מיועצי מכירות וכדומה.

כמו כן, אימון מקצועי מיועד לשדרה הניהולית של בית העסק, החברה או הארגון, לרבות, מנהלי מכירות, מנהלי מוקדים, מנהלי סניפים, מנהלי שירות, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי קשרי לקוחות וכדומה.

אם כך, מיהו מאמן מכירות?

מאמן מכירות הוא למעשה יועץ עסקי בעל רקורד מוכח בתחום הייעוץ העסקי בכלל ותחום הגדלת המכירות בפרט, כאשר שירותי האימון המוצעים על ידו מבוססים על שיטות אימון מוכרות לצד שיטות אימון מכירות אותן הוא פיתח לאורך השנים.

הכשרת אנשי מכירות – מדוע הוא חשוב, נחוץ והכרחי לכל צוות מכירה בכל חברה או בית עסק?

צוות מכירות, מיומן ומנוסה ככל שיהיה, פועל על פי שיטות מכירה שונות המושרשות בחברה, בארגון או בבית העסק, וברוב המקרים, אנשי המכירות אינם נחשפים לשיטות מכירה חדשות או לנקודת מבט שונה שלפעמים יכולה לעשות את ההבדל בין קיבעון בהיקפי המכירה לבין גידול מתמיד ומתמשך במכירות.

סיבה נוספת ההופכת את אימוני המכירות לנחוצים והכרחיים עבור כל צוות מכירות היא העובדה שמדובר בתהליך מעמיק במסגרתו מאמן המכירות בוחן את כל האספקטים הנחוצים לצרכי המכירה, החל  מתסריטי שיחות המכירה, דרך אופן הטיפול בהתנגדויות ועד לאופן סגירת העסקאות “כאן ועכשיו”, ובמידת הצורך, משכלל ומייעל את תהליכי המכירה. כמו כן, מאמן המכירות בוחן את רמת השירות המוענק ללקוחות החברה, הארגון או בית העסק על ידי אנשי המכירות ובמידת הצורך ממקד את תכני האימון גם בתחום השירות המהווה חלק בלתי נפרד מכל הליך מכירה.

סיבה מרכזית נוספת לשכירת שירותיו של מאמן מכירות טמונה בעבודה שמדובר בהליך אימון מובנה אותו ניתן להקנות גם לאנשי מכירות חדשים אשר יצטרפו למערך המכירות בחברה, בארגון או בבית העסק בעתיד לבוא.

COACHING לאנשי מכירות

אימון לאנשי המכירות מיושם באמצעות מסלול אימון מובנה המותאם באופן אישי לכל עסק, חברה וארגון, וזאת בהתאם לסוג ואופי תהליכי המכירה הנדרשים. מסלולי האימון השונים כוללים: הדרכות והכשרות פרונטאליות לצוותי מכירה בכל סדר גודל, מפגשי אימון אישיים עם מנהלי המכירות/מנהלי מוקדים/סניפים וכדומה, סדנאות מכירה המשלבות בתוכן סימולציות מכירה, פגישות סיעור מוחות לצורך קבלת משובים, ניתוח מצבים ודילמות, וזאת לצד מפגשי ZOOM.

מסלולי האימון השונים עוסקים במכלול ההיבטים הנלווים לכל תהליך מכירה וביניהם:

  • SMALL TALK מקדים כפתיח לתסריט/שיחת המכירה
  • היכרות עם סוגי לקוחות שונים והדרכים השונות לאפיון לקוח בזמן אמת – על בסיס שפת גוף
  • התאמת סגנונות תקשורות לסוגי הלקוחות השונים
  • אופן הצגת הבעיה/פתרון בהתאם למוצר/שירות אותו אתם משווקים
  • טכניקות מעשיות לצרכי טיפול בהתנגדויות
  • ניהול משא ומתן בזמן אמת ובשלבי מכירה שונים
  • הנעה לסגירת עסקה “כאן ועכשיו”- כולל טקטיות מעשיות לסגירת מכירה
  • חיזוקי מכירה תוך הבלטת ערך ותועלות המוצר/שירות

ונושאים נוספים המותאמים באופן אישי לכל חברה, ארגון ובית עסק בהתאם לתהליכי המכירה הנחוצים לו.

מפגשי אימון אישיים עם מנהלי מכירות

אימון מכירות אישי הוא חלק בלתי נפרד מתכנית אימון מכירות המוצעת לעסקים, חברות וארגונים ובמסגרתו נערכות פגישות אימון אישיות בין המאמן לבין מנהל/ת המכירות בבית העסק, הארגון או החברה,  כאשר מטרת האימון האישי היא להקנות למנהל/ת כלי אימון יישומיים לצורך הטמעת תהליך האימון בקרב אנשי המכירות הכפופים לו, וזאת לצד הקניית כלי מדידה אפקטיביים לקביעת יעדי מכירה ותגמול אנשי מכירות. בדומה לכל תהליך אימון המכירות המיועד לאנשי המכירות, גם מפגשי האימון האישיים מותאמים באופן פרטני לסוג ואופי המכירות להן נדרש המנהל/ת ובהתאם לתהליכי המכירה הנחוצים לארגון, לחברה או בית העסק.

Game Changer מקבוצת marketing solutions מציגה: מכירות שיודע להביא תוצאות!

אנחנו בחברת Game Changer מקבוצת marketing solutions עוסקים ומתמחים בעולמות הייעוץ העסקי בתחומי המכירות, השיווק והניהול מאז שנת 2009 ולאורך השנים פיתחנו מודל ייחודי לשיפור מתמיד בביצועי המכירות בקרב מערכי מכירות בכל תחומי השירות, המסחר והתעשייה. מודל ייחודי זה מבוסס על אלפי שעות הדרכה,הכשרה וחניכה של אנשי מכירות בקרב החברות, העסקים והארגונים המובילים ביותר בישראל, כאשר הידע והניסיון המקצועי העומד לרשותו מקנה לנו יתרון משמעותי בכל הנוגע לניהול תהליכי אימון מכירות.

מטרת אימוני המכירות המוצעים על ידינו היא להטמיע תהליך עקבי ומתמשך של שיפור ביצועי המכירות ולשמר את תוצאות האימון לאורך זמן, וכל זאת תוך שילוב כלים ומודלים טכנולוגיים המאפשרים לכל מנהל/ת מכירות לקיים מדידה איכותית וכמותית בתחומי המכירות ובאופן זה לסייע לאנשי המכירות לשכלל את עצמם ומנף את יכולות ומיומנויות המכירה שלהם לשיאים חדשים בכל פעם מחדש.

רוצים לדעת יותר על אימוני מכירות שלנו? צרו איתנו קשר כאן!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן