Game Changer

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

Conversion Rate Increase Inscription on Modern Style Illustation. with Red Arrow and Doodle Icons Around. Conversion Rate Increase - Modern Illustration with Hand Drawn Elements.
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם?

אחד האתגרים המוכרים והשכיחים בתחום המכירות הוא ניהול מקורות וערוצי השיווק המייצרים לידים ביחסי המרה נמוכים, לעיתים נמוכים מאוד, וכתוצאה -כמות לידים גדולה נזרקת לפח. 

הניסיון הייחודי שלנו בשיפור יחסי ההמרות בחברות וארגונים בשנים האחרונות מצביע שמרבית החברות והארגונים סיגלו לעצמם יד קלה על ההדק בכל הקשור בערוצי השיווק הללו, בעלויות הרכשה שיווקיות אסטרונומיות וברוב המקרים גם לא רווחים עבורם.

אז איך בכל זאת מצליחים לשפר ביצועים והמרות?
ריכזנו עבורכם את התובנות והניסיון שלנו למקסם ולהגדיל את יחס ההמרה בערוצים אלו בעשרות אחוזים ויותר: 

1. ראשית – יש לחלק את ערוצי ומקורות הלידים ל 3 קבוצות איכות: קבוצה A עם יחס ההמרה הגבוה ביותר, בדר”כ אתר הבית, גוגל, חבר מביא חבר/הפניה. קבוצה B בדר”כ היא עם יחסי המרה סבירים כגון אתרי תוכן, רדיו ועוד. קבוצה C היא הקבוצה עם יחס ההמרה הנמוך ביותר, לעתים קרובות קמפיינים של פייסבוק ושותפים. אנחנו מתייחסים ומטפלים בקבוצה C
2. חידוד מסרים, קריאייטיבים, אינסנטיבים וכל מה שיכול לעזור כדי שהמתעניין יבין ויתחבר לקריאה והצורך של המוצר/שירות המוצע. הוספת תיבה של בחירת מועד חזרה , תוספת בעמוד הקורג (עמוד התודה) של שאלות סינון, סרטוני עדויות, המלצות – כל מה שיחזק ויבשיל את איכות ורלוונטיות הליד.
3. הקצאת והכשרת משאב אנושי ייעודי לטיפול בלידים מקבוצה זו. אך ורק מקבוצה זו.
4. הגדרת זמני חזרה SLA קצרים ביותר למתעניינים – עד שאלה מרגע קבלת הליד
5. מתן תשומת לב ניהולית ברמה יומית -שבועית -חודשית , שימוש בדוחות המנטרים את הפעילות ברמת הנציגים הייעודיים
6. מתן תמריץ תוספת בונוס חודשי ייעודי (תמריץ שנתי) למנהלים עבור עמידה ביעד המרה X
7. ביצוע סבב הקצאות נוסף ללידים בסטטוס – “אין מענה”, “מעקב” , “נפסל” לנציגים אחרים כשיחת אחראי /מנהל
8. הגדרת תמרוץ כספי לנציגים היעודים – תוספת בונוס בהגעה ליעדי אחוזי המרה (פגישה/סגירה) על פי מודל תגמול מדרגות                                                                                                                                                                9. במקרים שהמקור הוא שותף או ספק לידים חיצוני ניתן להוריד בתמחור הליד ולתגמל אותו על כל פעולה כגון פגישה או סגירה, בנוסף אם זה ספק שמספק תוצאות חלשות לאורך זמן יש להפסיק לעבוד עמו או להתנות את המשך העבודה באיכות הלידים על פי יחס כמות הלידים הרלוונטיים שהתקבלו (לידים תקינים) ואחוזי הסגירה

10. הכנסת כלל הלידים שנפסלו למסע לקוח אוטומטי (דוורים, הודעות, רימרקטינג ברשת) – ביצוע אדפטציה לסיבת הפסילה , הגדרת לו”ז בו כל ליד מקבל סדרת מסרים במספר ערוצים של כאב ועונג, עדויות, סרטונים, סיפורי הצלחה ואפילו הנחה או מבצע בשלב מסוים – מנסים להחזיר לידים רלוונטיים

אם עובדים נכון ומשלבים את רוב ההמלצות ניתן להגדיל את יחס ההמרה בעשרות אחוזים ואף יותר! אנו מציינים זאת מהניסיון שלנו בקרב קהל הלקוחות שלנו בשנים האחרונות.

רק נקודה חשובה – אל תנסו להיות יותר מדי חכמים ולהסיט את אנשי המכירות הטובים ביותר שלכם לעבוד על הערוצים הללו , הבטיחו תוצאה בטוחה ותנו להם לייצר לכם את התוצאות הבטוחים עם הלידים היותר חמים ובשלים לכם !

בהצלחה!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
“אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה….”…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן