שיווק תוכן

content-is-a-king
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

תוכן שיווקי לעסק

סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן

בשנים האחרונות כולם הבינו את רמת החשיבות האסטרטגית של תוכן מקצועי בשוטף,
התוכן הוא המלך ויישאר אתנו לאורך זמן – לקוחות עוברים תהליך, שבמהלכו הוא גם רכישת אמון ברמת המקצועיות של המוצר/השרות ושל הארגון שלכם.
בנוסף התוכן לא רק משרת אתכם מקצועית אל מול כל לקוח שלכם, אלא גם בקידום האורגני של החברה במנועי החיפוש.

שיווק תוכן – זו השקעה שתשתלם לכם מאוד!

כיצד תייצרו רעיונות  לתכנים

אילו סוגי תכנים

היכן הם יבואו לידי ביטוי

איך לחפש כותבי תוכן

כיצד נראה בריף לכותב תוכן

כיצד לבנות רשימת נושאים לתוכן מקצועי וכותב תוכן שסוף סוף יבין את הרמה אליה אתם מכוונים

ועוד…

אז איך מתחילים? 

  • מפו ורכזו את כלל הכאבים/הצרכים/הפחדים שיש ללקוחות הפוטנציאלים שלכם ועל הנושאים הללו תפתחו דיון / שאלות / מאמר / סקירה
  • חשבו על הבעיות / אתגרים / כשלים שהלקוחות שלכם חווים לאחר הרכישה של שירות/מוצר שלכם אצלכם / מתחרים – ותדברו על זה, בשקיפות מלאה , כולל פתרונות אופרטיביים כיצד למנוע את הכשלים /אתגרים הללו 
  • רכזו סיבות לסגירת עסקאות ולאי סגירת עסקה – אספו נתונים חשובים מכל מקור רלוונטי, אנשי מכירות, מערכת CRM ,זה ישפוך לכם המון אור ותובנות
  • בצעו סריקה מלאה מקיפה בגוגל, רשתות חברתיות ועסקיות על תכנים בנושא בארץ ובעולם
    בדגש על העולם – תקבלו משם לא מעט רעיונות
  • אספו מידע מההון האנושי בארגון שלכם במחלקות השונות -שירות, תפעול, לוגיסטיקה, מכירות
  • בדקו על מה המתחרים שלכם מדברים ומפרסמים, בחרו דווקא להיות מקוריים ויצירתיים יותר, העניקו ערכים ותועלות ייחודים.
  • אל תשכחו -קיבלתם משימה להיות אוטוריטה בתחומכם וזה מחייב 

על אילו סוגי תכנים אנו מדברים?

כתבות תוכן, מאמרים מקצועיים, מחקרים, תמונות , נתונים מספריים -דוחות ,גראפיים,  טבלאות, מדריכים, וובינרים, e-book, מצגות, קייס סטדי, פודקאסטים, וידאו קצרים, וידאו תדמית ועוד

היכן התוכן בא לידי ביטוי?

בכל נקודת מגע עם הלקוח -אתר/בלוג, דוורים/ניוזלטר, פודקאסט,  רשתות חברתיות ועסקיות, הודעות, מייל אישי, נכסים דיגיטליים של החברה ועוד

היכן מוצאים כותבי תוכן?

עדיף ורצוי שזה יהיה גורם אנושי מתוך הארגון שלכם אשר, מכיר היטב את המוצר/שרות ואת כלל הרחשים של השיווק, המכירות והשירות והכי חשוב – מכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם
ואם בכל זאת תרצו כותבי תוכן מחוץ לארגון : 

בישראל יש לכם לא מעט מקומות שבהם תוכלו למצוא כותבי תוכן מקצועיים:

  • תוכניסט
  • XPLACE
  • קבוצות רלוונטיות בפייסבוק ולינקנדאין
  • חיפוש בגוגל
  • אתרים ופורטלים בתחום הדרושים – ג'ובמאסטר, אולג'ובס, INDEED, וכו'.

כיצד נראה בריף לכותב תוכן?

  • רקע על החברה והמוצרים /שירותים
  • נושא למאמר/כתבה
  • תתי כותרות/נושאים למאמר
  • מטרת המאמר/כתבה
  • קהל יעד
  • רקע
  • השראה מרפרנסים של מאמרים קיימים בארץ ובעולם
  • כיצד הפתרון שלכם עונה על נושא המאמר

חשוב!

  • חשוב שיהיו לכם מספר אופציות של כותבי תוכן – שלחו ל-2-3 כותבים שונים מאמר אחד ובחנו מי יותר מקצועי ותואם לציפיות שלכם
  • גלו סבלנות – יש חבלי לידה בהתחלה עד שהכותב תוכן לומד אתכם, תנו צ'אנס
  • המאמר חייב להיות מקורי וייחודי – תבדקו שאכן המאמר ו/או אף חלק שלו לא מועתק משום מקום -יש היום לא מעט פלטפורמות כאלו בעלויות ממש זניחות שסורקות עבורכם את כלל הרשת
  • טיפ חשוב – אל תהיו שיווקיים, אל תדחפו את המוצר/שירות שלכם כפתרון, תישארו מקצועיים גרידא!
  • חשוב לעשות הפרדה בין תוכן מקצועי לבין מאמרי SEO ,כאן דיברנו על מאמרים מקצועיים אין ספק שהם גם יקדמו אתכם באורגני אם תבוצע פעילות אורגנית בשוטף עליהם

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחת קיימים
אסטרטגית לקוחת קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?
איך להגדיל את המכירות בעסק?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן