גיוס לקוחות חדשים: הטריו להצלחה

ניהול פרויקטים
 
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

איך לעודד גיוס לקוחות חדשים לארגון

המציאות העסקית משתנה ויחד עימה גם הגישה:

  1. דווקא עכשיו בחודשים הקרובים (חצי שנה הקרובה לפחות) זו התקופה הכי משמעותית בכל ארגון. כי המכירות זה הדבר החשוב ביותר, זה הקטר, המנוע והדלק שמייצר חמצן בכל ארגון וחברה ואליו מצטרפים השיווק והניהול – הטריו להצלחה. חייבים להגדיל את יחסי המרה, כמות לקוחות, לנהל תהליכים יעילים ועוד. החשיבות של הגדלת ההכנסות ויצירת תזרים מהיר חשובים מאוד.

  2. כי יש פה איבוד מכר והכנסות מצטבר של חודשיים וחייבים להשלים את הפער.

  3. כי יש לקחת בחשבון שדווקא ובמיוחד בתקופה הקרובה אופי הקניה של לקוחות וצרכנים משתנה, יהיה הרבה יותר קשה למכור – לקוחות/צרכנים לא יעשו לפתוח את הארנק כל כך בקלות, הקושי והמורכבות לשכנע לקוח פוטנציאלי לבצע רכישה יגדל, הצד השני יבקש הרבה יותר, ישאל הרבה יותר וימשוך יותר זמן עד שיקבל החלטה. המכירה הופכת להיות מכירה מבוססת לקוח וארגונים חייבים להתאים את עצמן למכירה חדשה ועדכנית לעשות עבודה הרבה יותר מאומצת, איכותית, טובה וממוקדת, הלקוח הופך להיות הרבה יותר מאתגר. אי אפשר למכור יותר כמו שמכרנו עד כה. אין יותר מקום לפקידי הזמנות או למקדמי מכירות יש מקום רק לאנשי מכירות CLOSERS, אי אפשר להישאר בבינוניות, בשביל להצליח ארגונים חייבים להשתפר בכל תהליך המכירה.

  4. כי במקביל עשויה להיות ירידה בביקוש כמות חומר הגלם – פחות לידים ופניות יזומות של לקוחות פוטנציאלים. מצב זה מחייב למקסם את התוצאות על ידי טיפול מיטבי בכל פניה ומתן התייחסות שונה בכל הקשור ל SLA.

  5. כי עכשיו זה הזמן לבנות במקביל גם תשתית לטווח הארוך, מנהלים חכמים מבינים כיום שמשבר הקורונה הנוכחי הוא כנראה הראשון ולא האחרון בעתיד הקרוב. אסור להיות שאננים. אחרי משבר אף אחד לא ירצה לקחת את הסיכון.

  6. כי דווקא עכשיו כולם מסתכלים קדימה על האתגרים ההזדמנויות: אנשי מכירות השטח חייבים לסגל מציאות בה הם מקבלים ומיישמים כלי מכירה טלפונים, הם חייבים לדעת לנהל פגישות וידאו (Zoom וחבריו) בצורה הטובה ביותר. כי נציגי המכירות והשרות יכולים ומסוגלים לעבוד מרחוק וכן ניתן לנהל אותם בצורה מיטבית עם כלים נכונים.

  7. כי הגישה הרווחת שבעת משבר ויציאה מהמשבר היא לתמוך דווקא בלקוחות קיימים ולתת שם את כל תשומת הלב היא נחלת העבר ובשביל לצלוח חייבים לאמץ גישה עדכנית יותר שמתייחסת גם לגיוס לקוחות חדשים – לפחות 50% מאמץ, משאבים וזמן אמורים להיות מופנים לטובת גיוס לקוחות חדשים.

  8. כי השיווק משתנה בהתאם וגם בתחום זה יש צורך מעשי לבצע שינויים, עדכונים והתאמות.

  9. כי מי שיתאושש יותר מהר יהיה לו יתרון על המתחרים שלו לאורך זמן.

  10. כי השיפור הוא רק עניין של זמן וכל 1 ₪ שתשקיעו עכשיו הוא זול יותר מ 3 ₪ שתשקיעו בעוד מספר חודשים ויותר.

  11. כי כל 1 ₪ השקעה עכשיו ייצר לכם 3 ₪ תפוקה…

  12. כי הגיע הזמן (ובייחוד אחרי אתגר הקורונה) שתשקיעו אמיתי במשאב האנושי שלכם.

  13. כי עכשיו זה הזמן להתכונן ולתקוף במקום להגן.

  14. כי המציאות משתנה תוך כדי תנועה ועכשיו זה הזמן המחייב אותנו לאמץ שינוי גישה של יוזמה ועשייה – יוזמים ומתחילים להטמיע תרבות של שיפור ביצועים (פנים ארגונית) לאורך זמן באופן קבוע, עם התשתיות, הכלים והתהליכים הטובים ביותר.

אז לפני שאתם מתרצים מספרים לעצמכם סיבות תעצרו רגע וחישבו – האם אתם רוצים להוביל את הארגון שלכם קדימה?

אל תתנו לאתגר הקורונה לנהל אותכם, נהלו אותו, קבלו החלטה והתחילו ליזום!

עם ניסיון משנת 2009, בליווי מעל 270 חברות וארגונים
בתהליכי מכירה, שיווק, פיתוח עסקי, מערכות ואוטומציות במגוון רחב של תחומים, מצאנו כי – כל חברה או ארגון עסקי בכל שלב ובכל עת יכולים וחייבים לשפר ביצועים

 

בהצלחה 
כותב המאמר – אסף הדר

 

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק ב'
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק ב'
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק א
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק א
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן