Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

הכשרת אנשי מכירות

management-2
 

השכרת אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם

מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס לכל פעילות עסקית, וככזה, הוא חייב לשכלל את עצמו ולשפר את יעדיו והישגיו בכל רגע נתון. אחת מהדרכים לשיפור מתמיד של מערך המכירות היא במסגרת אימון מכירות מקצועי במסגרתו מושם דגש על שיפור ביצועיהם של אנשי המכירות בבית העסק, החברה או הארגון וזאת לצד שכלול מערך המכירות בכללותו.

מהי הכשרת אנשי מכירות ולמי הוא מיעד?

אימון מכירות הוא שירות ייעודי לאנשי המכירות והשירות בבית העסק, החברה או הארגון, והוא מתמקד בכל אחד מההיבטים הקשורים לאופי וסוג המכירה לה הם נדרשים. כפועל יוצא מכך, אימון מכירות מקצועי מיועד לכל עסק, חברה וארגון בו פועל מערך מכירות מכל סוג ובכל סדר גודל, לרבות, מערך מכירות טלפוני, מערך מכירות של סוכני שטח, מערך מכירות המורכב מיועצי מכירות וכדומה.

כמו כן, אימון מקצועי מיועד לשדרה הניהולית של בית העסק, החברה או הארגון, לרבות, מנהלי מכירות, מנהלי מוקדים, מנהלי סניפים, מנהלי שירות, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי קשרי לקוחות וכדומה.

אם כך, מיהו מאמן מכירות?

מאמן מכירות הוא למעשה יועץ עסקי בעל רקורד מוכח בתחום הייעוץ העסקי בכלל ותחום הגדלת המכירות בפרט, כאשר שירותי האימון המוצעים על ידו מבוססים על שיטות אימון מוכרות לצד שיטות אימון מכירות אותן הוא פיתח לאורך השנים.

הכשרת אנשי מכירות – מדוע הוא חשוב, נחוץ והכרחי לכל צוות מכירה בכל חברה או בית עסק?

צוות מכירות, מיומן ומנוסה ככל שיהיה, פועל על פי שיטות מכירה שונות המושרשות בחברה, בארגון או בבית העסק, וברוב המקרים, אנשי המכירות אינם נחשפים לשיטות מכירה חדשות או לנקודת מבט שונה שלפעמים יכולה לעשות את ההבדל בין קיבעון בהיקפי המכירה לבין גידול מתמיד ומתמשך במכירות.

סיבה נוספת ההופכת את אימוני המכירות לנחוצים והכרחיים עבור כל צוות מכירות היא העובדה שמדובר בתהליך מעמיק במסגרתו מאמן המכירות בוחן את כל האספקטים הנחוצים לצרכי המכירה, החל  מתסריטי שיחות המכירה, דרך אופן הטיפול בהתנגדויות ועד לאופן סגירת העסקאות "כאן ועכשיו", ובמידת הצורך, משכלל ומייעל את תהליכי המכירה. כמו כן, מאמן המכירות בוחן את רמת השירות המוענק ללקוחות החברה, הארגון או בית העסק על ידי אנשי המכירות ובמידת הצורך ממקד את תכני האימון גם בתחום השירות המהווה חלק בלתי נפרד מכל הליך מכירה.

סיבה מרכזית נוספת לשכירת שירותיו של מאמן מכירות טמונה בעבודה שמדובר בהליך אימון מובנה אותו ניתן להקנות גם לאנשי מכירות חדשים אשר יצטרפו למערך המכירות בחברה, בארגון או בבית העסק בעתיד לבוא.

COACHING לאנשי מכירות

אימון לאנשי המכירות מיושם באמצעות מסלול אימון מובנה המותאם באופן אישי לכל עסק, חברה וארגון, וזאת בהתאם לסוג ואופי תהליכי המכירה הנדרשים. מסלולי האימון השונים כוללים: הדרכות והכשרות פרונטאליות לצוותי מכירה בכל סדר גודל, מפגשי אימון אישיים עם מנהלי המכירות/מנהלי מוקדים/סניפים וכדומה, סדנאות מכירה המשלבות בתוכן סימולציות מכירה, פגישות סיעור מוחות לצורך קבלת משובים, ניתוח מצבים ודילמות, וזאת לצד מפגשי ZOOM.

מסלולי האימון השונים עוסקים במכלול ההיבטים הנלווים לכל תהליך מכירה וביניהם:

  • SMALL TALK מקדים כפתיח לתסריט/שיחת המכירה
  • היכרות עם סוגי לקוחות שונים והדרכים השונות לאפיון לקוח בזמן אמת – על בסיס שפת גוף
  • התאמת סגנונות תקשורות לסוגי הלקוחות השונים
  • אופן הצגת הבעיה/פתרון בהתאם למוצר/שירות אותו אתם משווקים
  • טכניקות מעשיות לצרכי טיפול בהתנגדויות
  • ניהול משא ומתן בזמן אמת ובשלבי מכירה שונים
  • הנעה לסגירת עסקה "כאן ועכשיו"- כולל טקטיות מעשיות לסגירת מכירה
  • חיזוקי מכירה תוך הבלטת ערך ותועלות המוצר/שירות

ונושאים נוספים המותאמים באופן אישי לכל חברה, ארגון ובית עסק בהתאם לתהליכי המכירה הנחוצים לו.

מפגשי אימון אישיים עם מנהלי מכירות

אימון מכירות אישי הוא חלק בלתי נפרד מתכנית אימון מכירות המוצעת לעסקים, חברות וארגונים ובמסגרתו נערכות פגישות אימון אישיות בין המאמן לבין מנהל/ת המכירות בבית העסק, הארגון או החברה,  כאשר מטרת האימון האישי היא להקנות למנהל/ת כלי אימון יישומיים לצורך הטמעת תהליך האימון בקרב אנשי המכירות הכפופים לו, וזאת לצד הקניית כלי מדידה אפקטיביים לקביעת יעדי מכירה ותגמול אנשי מכירות. בדומה לכל תהליך אימון המכירות המיועד לאנשי המכירות, גם מפגשי האימון האישיים מותאמים באופן פרטני לסוג ואופי המכירות להן נדרש המנהל/ת ובהתאם לתהליכי המכירה הנחוצים לארגון, לחברה או בית העסק.

Marketing Solutions מציגה: מכירות שיודע להביא תוצאות!

אנחנו בחברת MARKETING SOLUTIONS עוסקים ומתמחים בעולמות הייעוץ העסקי בתחומי המכירות, השיווק והניהול מאז שנת 2009 ולאורך השנים פיתחנו מודל ייחודי לשיפור מתמיד בביצועי המכירות בקרב מערכי מכירות בכל תחומי השירות, המסחר והתעשייה. מודל ייחודי זה מבוסס על אלפי שעות הדרכה,הכשרה וחניכה של אנשי מכירות בקרב החברות, העסקים והארגונים המובילים ביותר בישראל, כאשר הידע והניסיון המקצועי העומד לרשותו מקנה לנו יתרון משמעותי בכל הנוגע לניהול תהליכי אימון מכירות.

מטרת אימוני המכירות המוצעים על ידינו היא להטמיע תהליך עקבי ומתמשך של שיפור ביצועי המכירות ולשמר את תוצאות האימון לאורך זמן, וכל זאת תוך שילוב כלים ומודלים טכנולוגיים המאפשרים לכל מנהל/ת מכירות לקיים מדידה איכותית וכמותית בתחומי המכירות ובאופן זה לסייע לאנשי המכירות לשכלל את עצמם ומנף את יכולות ומיומנויות המכירה שלהם לשיאים חדשים בכל פעם מחדש.

רוצים לדעת יותר על אימוני מכירות שלנו? צרו איתנו קשר כאן!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם.לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה עסקית…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה!זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות ואושר…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר!זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים, מעבירים…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטניםאם גם אתם מנהלים עסק…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM?אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים מתחבטים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם?אחד האתגרים המוכרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת - לחץ כאן! לקבלת המצגת - לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר…
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדיםרגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
דילוג לתוכן