אימון מכירות

 

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם

מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס לכל פעילות עסקית, וככזה, הוא חייב לשכלל את עצמו ולשפר את יעדיו והישגיו בכל רגע נתון. אחת מהדרכים לשיפור מתמיד של מערך המכירות היא במסגרת אימון מכירות מקצועי במסגרתו מושם דגש על שיפור ביצועיהם של אנשי המכירות בבית העסק, החברה או הארגון וזאת לצד שכלול מערך המכירות בכללותו.

מהו אימון מכירות ולמי הוא מיעד?

אימון מכירות הוא שירות ייעודי לאנשי המכירות והשירות בבית העסק, החברה או הארגון, והוא מתמקד בכל אחד מההיבטים הקשורים לאופי וסוג המכירה לה הם נדרשים. כפועל יוצא מכך, אימון מכירות מקצועי מיועד לכל עסק, חברה וארגון בו פועל מערך מכירות מכל סוג ובכל סדר גודל, לרבות, מערך מכירות טלפוני, מערך מכירות של סוכני שטח, מערך מכירות המורכב מיועצי מכירות וכדומה.

כמו כן, אימון מקצועי מיועד לשדרה הניהולית של בית העסק, החברה או הארגון, לרבות, מנהלי מכירות, מנהלי מוקדים, מנהלי סניפים, מנהלי שירות, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי קשרי לקוחות וכדומה.

אם כך, מיהו מאמן מכירות?

מאמן מכירות הוא למעשה יועץ עסקי בעל רקורד מוכח בתחום הייעוץ העסקי בכלל ותחום הגדלת המכירות בפרט, כאשר שירותי האימון המוצעים על ידו מבוססים על שיטות אימון מוכרות לצד שיטות אימון מכירות אותן הוא פיתח לאורך השנים.

אימון מכירות – מדוע הוא חשוב, נחוץ והכרחי לכל צוות מכירה בכל חברה או בית עסק?

צוות מכירות, מיומן ומנוסה ככל שיהיה, פועל על פי שיטות מכירה שונות המושרשות בחברה, בארגון או בבית העסק, וברוב המקרים, אנשי המכירות אינם נחשפים לשיטות מכירה חדשות או לנקודת מבט שונה שלפעמים יכולה לעשות את ההבדל בין קיבעון בהיקפי המכירה לבין גידול מתמיד ומתמשך במכירות.

סיבה נוספת ההופכת את אימוני המכירות לנחוצים והכרחיים עבור כל צוות מכירות היא העובדה שמדובר בתהליך מעמיק במסגרתו מאמן המכירות בוחן את כל האספקטים הנחוצים לצרכי המכירה, החל  מתסריטי שיחות המכירה, דרך אופן הטיפול בהתנגדויות ועד לאופן סגירת העסקאות "כאן ועכשיו", ובמידת הצורך, משכלל ומייעל את תהליכי המכירה. כמו כן, מאמן המכירות בוחן את רמת השירות המוענק ללקוחות החברה, הארגון או בית העסק על ידי אנשי המכירות ובמידת הצורך ממקד את תכני האימון גם בתחום השירות המהווה חלק בלתי נפרד מכל הליך מכירה.

סיבה מרכזית נוספת לשכירת שירותיו של מאמן מכירות טמונה בעבודה שמדובר בהליך אימון מובנה אותו ניתן להקנות גם לאנשי מכירות חדשים אשר יצטרפו למערך המכירות בחברה, בארגון או בבית העסק בעתיד לבוא.

COACHING לאנשי מכירות

אימון לאנשי המכירות מיושם באמצעות מסלול אימון מובנה המותאם באופן אישי לכל עסק, חברה וארגון, וזאת בהתאם לסוג ואופי תהליכי המכירה הנדרשים. מסלולי האימון השונים כוללים: הדרכות והכשרות פרונטאליות לצוותי מכירה בכל סדר גודל, מפגשי אימון אישיים עם מנהלי המכירות/מנהלי מוקדים/סניפים וכדומה, סדנאות מכירה המשלבות בתוכן סימולציות מכירה, פגישות סיעור מוחות לצורך קבלת משובים, ניתוח מצבים ודילמות, וזאת לצד מפגשי ZOOM.

מסלולי האימון השונים עוסקים במכלול ההיבטים הנלווים לכל תהליך מכירה וביניהם:

  • SMALL TALK מקדים כפתיח לתסריט/שיחת המכירה
  • היכרות עם סוגי לקוחות שונים והדרכים השונות לאפיון לקוח בזמן אמת – על בסיס שפת גוף
  • התאמת סגנונות תקשורות לסוגי הלקוחות השונים
  • אופן הצגת הבעיה/פתרון בהתאם למוצר/שירות אותו אתם משווקים
  • טכניקות מעשיות לצרכי טיפול בהתנגדויות
  • ניהול משא ומתן בזמן אמת ובשלבי מכירה שונים
  • הנעה לסגירת עסקה "כאן ועכשיו"- כולל טקטיות מעשיות לסגירת מכירה
  • חיזוקי מכירה תוך הבלטת ערך ותועלות המוצר/שירות

ונושאים נוספים המותאמים באופן אישי לכל חברה, ארגון ובית עסק בהתאם לתהליכי המכירה הנחוצים לו.

מפגשי אימון אישיים עם מנהלי מכירות

אימון מכירות אישי הוא חלק בלתי נפרד מתכנית אימון מכירות המוצעת לעסקים, חברות וארגונים ובמסגרתו נערכות פגישות אימון אישיות בין המאמן לבין מנהל/ת המכירות בבית העסק, הארגון או החברה,  כאשר מטרת האימון האישי היא להקנות למנהל/ת כלי אימון יישומיים לצורך הטמעת תהליך האימון בקרב אנשי המכירות הכפופים לו, וזאת לצד הקניית כלי מדידה אפקטיביים לקביעת יעדי מכירה ותגמול אנשי מכירות. בדומה לכל תהליך אימון המכירות המיועד לאנשי המכירות, גם מפגשי האימון האישיים מותאמים באופן פרטני לסוג ואופי המכירות להן נדרש המנהל/ת ובהתאם לתהליכי המכירה הנחוצים לארגון, לחברה או בית העסק.

Marketing Solutions מציגה: מכירות שיודע להביא תוצאות!

אנחנו בחברת MARKETING SOLUTIONS עוסקים ומתמחים בעולמות הייעוץ העסקי בתחומי המכירות, השיווק והניהול מאז שנת 2009 ולאורך השנים פיתחנו מודל ייחודי לשיפור מתמיד בביצועי המכירות בקרב מערכי מכירות בכל תחומי השירות, המסחר והתעשייה. מודל ייחודי זה מבוסס על אלפי שעות הדרכה,הכשרה וחניכה של אנשי מכירות בקרב החברות, העסקים והארגונים המובילים ביותר בישראל, כאשר הידע והניסיון המקצועי העומד לרשותו מקנה לנו יתרון משמעותי בכל הנוגע לניהול תהליכי אימון מכירות.

מטרת אימוני המכירות המוצעים על ידינו היא להטמיע תהליך עקבי ומתמשך של שיפור ביצועי המכירות ולשמר את תוצאות האימון לאורך זמן, וכל זאת תוך שילוב כלים ומודלים טכנולוגיים המאפשרים לכל מנהל/ת מכירות לקיים מדידה איכותית וכמותית בתחומי המכירות ובאופן זה לסייע לאנשי המכירות לשכלל את עצמם ומנף את יכולות ומיומנויות המכירה שלהם לשיאים חדשים בכל פעם מחדש.

רוצים לדעת יותר על אימוני מכירות שלנו? צרו איתנו קשר כאן!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.…
מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור?

מתי אתם לא צריכים למכור?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
המנהלים שלכם בשנת 2022

המנהלים שלכם בשנת 2022

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות…

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

בואו נדבר

דילוג לתוכן