מערכות
  • התייחסות לכלל מערכות החברה – CRM, טלפוניה, דוורים, כלים טכנולוגיים, מלאי, כספים ולוגיסטיקה
  • שדרוג מערכות ודרישות/חלופות מהמערכות הקיימות/חדשות
  • בריף אפיון ראשוני הכולל את רשימת הצרכים בכל מחלקה ,השלבים בחיי ליד/לקוח פוטנציאלי /לקוח קיים, התממשקויות עם מערכות קיימות נוספות בארגון ומערכות שיווקיות חיצוניות
  • ריכוז רשימת דרישות ואפיונים עם מערכת מקבילות כגון: טלפוניה, ERP ,אוטומאציות שיווקיות, דואר אלקטרוני ומערכות נוספות
  • בריף אפיון על פי סדר חשיבות יורד בדרישות החברה ופנייה לכלל ספקי המערכות הקיימות/חדשות לבחינת רשימת הצרכים הראשונית
  • פגישות מקדימות עם כלל מערכות מובילות התואמות את צרכי החברה
  • השוואת פרמטרים (שהוגדרו באפיון) בין המערכות השונות תוך התייחסות מלאה להתממשקויות טכניות נדרשות ממערכות קיימות הכוללים מעבר דאטה, מסמכים וחומרים
  • ריכוז כלל הצעות מחיר ליצירת אינטגרציה בין מערכות קיימות – חדשות
  • בחינת ההתממשקות הטכנית בין המערכות הקיימות למערכות שנבחנות והבנת האפיון הנדרש לטובת פיתוח
  • אפיון מלא עם כלל הגורמים והמערכות ומצגת מפת כלל המערכות והפתרונות אל מול האפיון שהוגדר
  • אפיון ראשוני (בשיטת מאקרו – מיקרו) עם המערכת שנבחרה, תוך סקירת כלל השלבים והתהליכים:, המסכים, פונקציות, אוטמאציות , התממשקויות, ניסוחים קבועים, טפסים דיגיטליים
  • ביצוע מגרציה (ייצוא נתונים ממערכת ישנה + ייבוא נתונים למערכת חדשה) לכלל הלקוחות ופרטיהם
  • סביבת עבודה ראשונית של מס' משתמשים לקבלת משוב ומענה לצרכים מלא מכל מחלקה
  • סגירת כלל הקצוות הפתוחות כולל מערכות נוספות, המתממשקות דו כיווני/חד כיווני עם המערכת הנבחרת
  • הטמעה – הדרכות מקצועיות לכלל הפונקציות בחברה עפ"י מחלקות שונות
  • יצירת סביבת עבודה ראשונית מתוקנת
  • מעבר כלל החברה לשימוש במערכת החדשה – בקרה בתנועה של משתמשי קצה אל מול ספקי המערכות
חץ למטה

תוצרים

  • מתן מענה מקיף ושלם לצורכי הארגון (שירות, מכירות, שיווק, תפעול)
  • שיפור תקשורת ממשקים וסנכרון מיטבי בין מערכות ומחלקות בארגון
  • שיפור ומקסום תהליכי המכירות, השרות ויחסי ההמרה
  • בניית דיגיטציה שיווקית באמצעות תהליכים דיגיטליים ממירים
  • יצירת תהליכים אוטומטיים ממירים -בניית אוטומאציה שיווקית חכמה מול כלל המערכות והכלים
  • ניהול לקוחות בצורה מיטבית
  • ניהול CUP מיטבי – תעדוף חכם בניהול לידים ורשומות
  • שיפור במדדי KPI ו SLA
  • הנגשת מידע בכל מחלקה- שליפת נתונים מהירה ויעילה יותר
  • הנגשת דוחות ניהול חכמים דשבורד למנהלים
  • שליטה מלאה מרחוק ומכל מקום
  • עצמאות בלתי תלויה בצד שני –דינמיות
  • שיפור תהליכי הכשרה בכניסה לתפקיד
  • ניהול ידע מקצועי
  • ארגון לומד ומגיב מהר יותר
  • שימור היסטוריה וביצועים
  • שיפור חווית הלקוח – חימום מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים/קיימים
  • משאבים – ניצול זמן יעיל, קיצור והפחתת שעות עבודה על המערכות
  • ניהול הדאטה בצורה חכמה וממוקדת יותר
  • ניצול זמן יעיל, קיצור והפחתת שעות עבודה על המערכות
חץ למעלה

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

דילוג לתוכן