התייחסות לכלל מערכות החברה – CRM, טלפוניה, דוורים, כלים טכנולוגיים, מלאי, כספים ולוגיסטיקה
שדרוג מערכות ודרישות/חלופות מהמערכות הקיימות/חדשות
בריף אפיון ראשוני הכולל את רשימת הצרכים בכל מחלקה ,השלבים בחיי ליד/לקוח פוטנציאלי /לקוח קיים, התממשקויות עם מערכות קיימות נוספות בארגון ומערכות שיווקיות חיצוניות
ריכוז רשימת דרישות ואפיונים עם מערכת מקבילות כגון: טלפוניה, ERP ,אוטומאציות שיווקיות, דואר אלקטרוני ומערכות נוספות
בריף אפיון על פי סדר חשיבות יורד בדרישות החברה ופנייה לכלל ספקי המערכות הקיימות/חדשות לבחינת רשימת הצרכים הראשונית
פגישות מקדימות עם כלל מערכות מובילות התואמות את צרכי החברה
השוואת פרמטרים (שהוגדרו באפיון) בין המערכות השונות תוך התייחסות מלאה להתממשקויות טכניות נדרשות ממערכות קיימות הכוללים מעבר דאטה, מסמכים וחומרים
ריכוז כלל הצעות מחיר ליצירת אינטגרציה בין מערכות קיימות – חדשות
בחינת ההתממשקות הטכנית בין המערכות הקיימות למערכות שנבחנות והבנת האפיון הנדרש לטובת פיתוח
אפיון מלא עם כלל הגורמים והמערכות ומצגת מפת כלל המערכות והפתרונות אל מול האפיון שהוגדר
אפיון ראשוני (בשיטת מאקרו – מיקרו) עם המערכת שנבחרה, תוך סקירת כלל השלבים והתהליכים:, המסכים, פונקציות, אוטמאציות , התממשקויות, ניסוחים קבועים, טפסים דיגיטליים
ביצוע מגרציה (ייצוא נתונים ממערכת ישנה + ייבוא נתונים למערכת חדשה) לכלל הלקוחות ופרטיהם
סביבת עבודה ראשונית של מס' משתמשים לקבלת משוב ומענה לצרכים מלא מכל מחלקה
סגירת כלל הקצוות הפתוחות כולל מערכות נוספות, המתממשקות דו כיווני/חד כיווני עם המערכת הנבחרת
הטמעה – הדרכות מקצועיות לכלל הפונקציות בחברה עפ"י מחלקות שונות
יצירת סביבת עבודה ראשונית מתוקנת
מעבר כלל החברה לשימוש במערכת החדשה – בקרה בתנועה של משתמשי קצה אל מול ספקי המערכות
תוצאות
מתן מענה מקיף ושלם לצורכי הארגון (שירות, מכירות, שיווק, תפעול)
שיפור תקשורת ממשקים וסנכרון מיטבי בין מערכות ומחלקות בארגון
שיפור ומקסום תהליכי המכירות, השרות ויחסי ההמרה
בניית דיגיטציה שיווקית באמצעות תהליכים דיגיטליים ממירים
יצירת תהליכים אוטומטיים ממירים -בניית אוטומאציה שיווקית חכמה מול כלל המערכות והכלים
ניהול לקוחות בצורה מיטבית
ניהול CUP מיטבי – תעדוף חכם בניהול לידים ורשומות
שיפור במדדי KPI ו SLA
הנגשת מידע בכל מחלקה- שליפת נתונים מהירה ויעילה יותר
הנגשת דוחות ניהול חכמים דשבורד למנהלים
שליטה מלאה מרחוק ומכל מקום
עצמאות בלתי תלויה בצד שני –דינמיות
שיפור תהליכי הכשרה בכניסה לתפקיד
ניהול ידע מקצועי
ארגון לומד ומגיב מהר יותר
שימור היסטוריה וביצועים
שיפור חווית הלקוח – חימום מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים/קיימים
משאבים – ניצול זמן יעיל, קיצור והפחתת שעות עבודה על המערכות
ניהול הדאטה בצורה חכמה וממוקדת יותר
ניצול זמן יעיל, קיצור והפחתת שעות עבודה על המערכות
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו