Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

Research Study Report Response Result Action Concept
 

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם מדובר על תהליכים פנים ארגונים או מול גורמי חוץ -הלקוחות הפוטנציאליים/הקיימים במסע הלקוח, או אל מול ספקים ומשווקים.

השינויים בתהליכים אלו לא תמיד באים לידי ביטוי במערכות הארגוניות שלכם –  מערכת ה- CRM ,מערכת BI ,ERP , המרכזייה הטלפונית או הפורטל הפנימי של הארגון.

הניסיון שלנו בעשור האחרון מצביע כי מרבית החברות והארגונים סיגלו (ועדיין מסגלים) לעצמם גישה ודרך פעולה שגויה. הם מעדיפים לגשת ישר לעדכון המערכות מבלי למפות מראש את האתגרים, הכשלים, הנתקים. קרי – לאפיין אותם כולל הגדרה לתהליכים הנדרשים.

אחת הטעויות השכיחות שארגונים עושים היא ישר לכוון לפתרון ולהימנע מהאפיון הראשוני המתבקש והכל כך חשוב.

 לפניי שאתם רצים לתקן מערכת קיימת או לאתר מערכת חדשה וליישם עם האינטגרטור – קודם תרכיבו את הפאזל לפניי הירידה לביצוע ויישום. שלב דיוק התהליכים הוא אקוטי בין אם מדובר על תהליכים ותקשורת פנים ארגונית בין המחלקות, בתוך כל מחלקה, כלפי חוץ מול לקוח , משווקים, ספקים.

אז מה הם השלבים החשובים ביותר?

  • מינוי פרויקטור שמכיר היטב את התהליכים חוצי ארגון ובפרט את תחומי הליבה העסקיים

  • מיפוי הכשלים /החוסרים/ הנתקים /הנפילות /אי סדר לאורך כל המשפך

  • מיפוי הצרכים החדשים

  • הגדרת התהליכים הרצויים

  • בניית תרשימי זרימה מלאים בכל מחלקה

  • בניית תרשים זרימה בין כלל המחלקות

  • בניית תרשים זרימה לתהליך חיצוני מול לקוחות/ספקים/משווקים

  • הגדרת ובניית SLA בכל תרשים זרימה

  • דיוק המסרים/התוכן/התקשורת

  • הגדרת האוטומאציות הנדרשות

  • הגדרת האינטגרציות הנדרשות

  • הגדרת אפיון מלא למערכת בהתאם לכלל הסעיפים הקודמים – למאמר המלא: https://bit.ly/3H2w0hy

  • בחינת האפיון עם המערכת הקיימת/איתור מערכת העונה על הדרישות

  • שלב א' ביישום והטמעת עבודה בפועל על המערכת ע"י  מיישם/אינטגרור/המערכת עצמה – בדיקת המערכת בסביבת עבודה מבוקרת- טסטים, סימולציות ותרחישים

  • שלב ב' ביישום והטמעת המערכת למול קהל המשתמשים – כולל הדרכות מרוכזות פרונטליות, בנק סרטוני הדרכה, סימולציות, הדרכות פרטניות, אחד על אחד, משובים ודיוקים לפעולות ותהליכים במערכת תוך כדי תנועה.

אז אם שאלתם את עצמכם איזו מערכת יש להטמיע או איך נכון לעשות זאת עם המערכת הקיימת – אתם רצים מהר מדי. בכדי שהתהליך יהיה מיטבי מקצועי תשקיעו באפיון ממוקד.

לא תאמינו אילו תוצרים תזכו בתהליך כזה : שיפור תוצאות עסקיות בכל אפיק , שיפור תקשורת בין המחלקות השונות , שיפור שביעות רצון עובדים, חווית לקוח, תפוקות גבוהות יותר, שימור עובדים, נתונים מדוייקים, דוחות, ניתוחים וכמובן שיפור מתמיד של הביצועים!

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

אחד האתגרים הגדולים של חברות וארגונים הוא לעמוד ואף לעבור את היעד המכירות/הכנסות השנתי שהוגדר…
דילוג לתוכן