המנכ”לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!

pic-4
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם

האם אתם בטוחים שהאתגרים שאתם מזהים הם האתגרים האמיתיים? גלו מה באמת מעכב את החברה שלכם!

צפו למסקנות מפתיעות!

כל מנכ”ל/יו”ר ובעלים של חברה היה מופתע מהנתונים

כחברה שהובילה (וממשיכה להוביל) מעל ל 460 חברות וארגונים ב 15 שנים האחרונות,  לשיפור ביצועים בתוצאות ובתהליכים, מצאנו פערים גדולים בין הרצוי למצוי.

בעבודה סיזיפית ומעמיקה חקרנו את כלל הלקוחות שלנו והופתענו מהתוצאות שקיבלנו.

נשתף אותכם במספרים ובתובנות:

מרבית הלקוחות שלנו פנו לקבלת ליווי עסקי וארגוני מתוך הנחה שהם יודעים בדיוק מהו התחום הדרוש לשיפור בארגונם. יחד עם זאת , מניתוח המקרים גילינו כי ברוב המוחלט מהמקרים, האבחון הראשוני של הלקוח היה פחות מדויק ולמעשה האתגרים האמיתיים היו בתחומים אחרים בארגון.  הם הניחו שהסימפטום הוא הבעיה ופספסו את שורש הבעיה.

אלו שפנו בנושא מכירות  בכדי לשפר את תהליכי ותוצאות המכירות שלהם , כ 30%  מהם התגלו כזקוקים דווקא לתהליכי ניהול ותמיכה שיווקית  ואצל 35% אחרים נוכחנו לדעת שיש צורך בהול לשפר ולייק את תהליכי השירות – כי המכירות נפגעו מאחוז נטישה גבוה מאוד של לקוחות אחרי תהליך הרכישה ובמהלכו

פנו בנושא שירות:  ב40% מהמקרים שנתבקשנו לשפר את תהליכי השירות נאלצנו דווקא לשפר את תהליכי המכירה. אנשי המכירות דחפו מוצרים ושירותים לקהל היעד הלא רלוונטי, שלחו אותם ללא צידה לדרך לאחר הרכישה ועוד

פנו בנושא שיווק: באופן מפתיע, מתוך כלל הלקוחות שפנו אלינו במטרה לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלהם, 65% מהם התגלו כזקוקים דווקא לבניית תהליכי ניהול מכירה יעילים יותר. כלומר, הבעיה האמיתית לא הייתה באסטרטגיה השיווקית ,לא באיכות הלידים או במודעות/חשיפה/מיתוג או בתכנית אופטימיזציה למשרד הפרסום  אלא בניהול ובמעקב אחרי תהליכי המכירה ש”שרפו” את השיווק.

פנו בנושא תהליכים ופיתוח ארגוני : עוד תופעה מעניינת שזיהינו הייתה בתחום הפיתוח הארגוני. 70% מהלקוחות שהאמינו כי הם זקוקים לפיתוח ארגוני ולהטמעת תהליכים חדשים בארגון, למעשה היו זקוקים לשיפור הניהול בדרגות הביניים והזוטרים.

פנו בנושא מערכות ובפרט מערכת CRM : בקרב הלקוחות שפנו לשדרוג או הטמעת מערכת CRM 60% התבררו כזקוקים דווקא לשיפור בניהול הצוותים שלהם. הבעיה לא הייתה בכלי הניהול, אלא בהון האנושי ובאופן שבו הם מנוהלים. שדרוג מערכת ה-CRM לא היה משיג את השיפור המיוחל ללא שיפור יכולת ואופן ניהול הצוותים.

פנו בנושא תהליכי ניהול : כ-70% מהלקוחות שפנו לשפר את מערך הניהול שלהם גילו כי הבעיה העיקרית טמונה דווקא בתהליכי המכירות. במקרים אלו, התמקדנו בבניית תהליכים חדשים, הכשרת אנשי מכירות ושיפור מערכות הבקרה והמעקב כדי להביא לשיפור משמעותי בביצועי המכירות.

אז כיצד חשפנו את הצורך האמיתי של הלקוחות ?

נתונים אלו מדגישים שברוב המקרים התחושה והבעיה הנראית לעין היא רק סימפטום לבעיה עמוקה יותר במקום אחר בארגון. כפי שחכם אחד ציין בעבר :” אנחנו לא יודעים מה שאנחנו לא יודעים” , ברוב המקרים מרבית המנהלים חווים את הסימפטום ורוצים לתקן אותו כאן ועכשיו וזאת במקום לרדת לשורש הבעיה, לפתור ולייצר שקט עסקי לטווח ארוך.

לכן, זו הסיבה לחשיבות גבוהה של דיאגנוסט;יקה (אבחון) אובייקטיבית , חדה, קצרה וממוקדת בכדי להבין את  אופי ודרך הטיפול הנכון באתגרים העסקיים המשפיעים על התוצאות שלכם

מעוניין לשמוע אודות השיטה לאבחון בלעדי וייחודי?   -לחץ!

.

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... “אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחות קיימים
אסטרטגית לקוחות קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן