Game Changer

הצלחה בפעילות הפרפורמנס שלכם

Background
 

כלים וטיפים חשובים להצלחה בפעילות הפרפורמנס /לידים שלכם:

מחיר הליד, איכות הליד, מקור הליד, הכמות, הלידים המחולקים, אופליין? או אונליין? רמת השליטה של המפרסמים, כמות הפסילות, יחס ההמרה ,עלות ההרכשה השיווקית והמכירתית – כל אלו ועוד מהווים פרמטרים שמנהלים את כלל המפרסמים מידיי בחודש

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

אז איך למקסם את פעילות הפרפורמנס שלכם בשוטף?

  1. נתחיל מהתחלה- תקבעו מראש תקציב שבבסיס שלו הוא החלטה על עלות ההרכשה המכירתית, קרי כמה הארגון מוכן להשקיע על סגירת לקוח. בעלות ההרכשה המכירתית לוקחים מראש את כל ההוצאות מעבר להוצאות השיווקיות כגון עלות עובדים, עמלות, הוצאות תפעול, עלויות פחת וביטול ועוד.
    החשוב מכל הוא לגזור מעלות הרכישה מכירתית , קרי עלות גיוס הלקוח את עלות ההרכשה השיווקית : תקציב עלות גיוס הלידים חלקי כמות הסגירות בפועל. הגדרת עלות ההרכשה השיווקית היא הכרחית לפני תחילת עבודה. זהו הבסיס לעבודה מול ספקים וערוצים . זהו אחד המדדים העיקריים עבור מחלקת השיווק
  2. תקבעו מחיר ריאלי לליד, על פי הערוץ ולפי כישורי ויכולות אנשי המכירות שלכם וההיסטוריה .תבחנו מה עלות ההרכשה השיווקית שלכם בכל ערוץ ואפיק שיווקי. זו נקודת המוצא שלכם : תגזרו את כמות הלידים הנדרשת, מחיר לליד, כמות הפגישות/המכירות וכמובן את אחוז הגידור.
    תנו לספקים שלכם כלים להצליח – וודאו שהחומרים והמסרים השיווקיים מגיעים בעיצובים וקריאטיביים שונים בעמודי נחיתה , בבאנרים, בטקסט לינקים ובכל חומר פרסומי אחר. תשקיעו בזה, זה משמעותי לתת לספקים שלכם חלופות (שימוש במודל AB TESTING)
  3. לא מעט לידים מיוצרים כיום באוף ליין באמצעות מוקדים ייעודיים לשיחות יזומות . במקום להילחם בהם, בואו נעזור להם להצליח. ישנם כיום לא מעט מוקדים העובדים עם דאטה מטורגטת ומפולחת , שלא פחות טובה וממירה מזו הנרכשת בדיגיטל. חשוב להגדיר ולתאם צפיות מראש לגבי אופן הפניה הטלפונית, מסרים, וזה בא לידי ביטוח בעיקר ביצירת תסריט שיחה מקצועי וממוקד יותר.
  4. זה הזמן לבחון כיוון ישן ואיכותי, לראות מה ב”אוף ליין” מניב איכויות גבוהות יותר ומתברר שיש, דוגמה למדיום, שעובד אצל כמה מלקוחותינו מתוך האפשרויות קבלו אחת מפתיעה. רדיו ארצי. מדיה שאינה יקרה, הנוגעת במעל למיליון אוזניים ביום. קהל מטרה בגלאי 38 ומעלה (חשוב לצייו כי היא לא מתאימה לכל מפרסם) מדיה המפעילה 2 מנגנונים: התקשרות מיידית וחיפושים אורגניים בגוגל תוך כדי מיתוג ויצירת זכירות.מדיה שבאופן מפתיע יחס ההמרה בין פונה לרוכש בה הוא לרוב דו סיפרתי.
    שאתם רוצים לייצר בוסט יומי אחת לשבוע או יותר של לידים נכנסים זו המדיה. אסור לשכוח שצריך להיות מוכנים לקבלת השיחות , להכשיר צוות שיודע לקבל , לטפל בשיחות נכנסות ולהניע לפעולה. שיחה יוצאת ושיחה נכנסת היא לא אותו הדבר. לא במכוונות, לא במסרים וביחוד לא בתהליך טיפול.
  5. התוכן הוא המלך – ניתן לייצר לידים מלא מעט ערוצי שיווק. אתר הבית, פעילות בפייסבוק, גוגל ממומן ואורגני, דיוורים, שותפים ועוד. יש ערוץ אחד שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות והוא נמצא בכל מקום, בייחוד באתרים הגדולים והמובילים וזה התוכן. כתבות התוכן באמצעות הפלטפורמות של האוטבריין וטאבולה מייצרות באז באתרים המובילים, נותנות ערך אמיתי מוסף לגולש . אסור לוותר על התוכן, בייחוד שהוא אסטרטגי לאורך זמן. מגוון מסרים, כותרות וכתבות זה חלק בלתי נפרד מתוכן שנצרך יותר ויותר על ידי הגולשים.
  6. תקצרו את השרשרת – במקום לעבוד מול לא מעט מתווכים כגון רשתות שותפים תבדקו אחת מ 2 האופציות : תעבדו מול גוף אחד גדול שמאגד לכם את כל פעילות הפרפורמנס ומולו תתנהלו או לחלופין תקימו פעילות פרפורמנס בתוך הבית ותנהלו אותו בצורה ישירה מול כלל הספקים והשותפים הישירים שלכם. זה לא ממש קשה כמו שחושבים, אם עושים את זה בצורה נכונה ומושכלת.
  7. המוקד שלכם – הכל נכון ויפה אבל אם המוקד הטלפוני שלכם לא מספיק מקצועי כל העבודה שלכם תרד לטמיון. יש לבקר כל העת ולשפר את איכות הטיפול בליד, אם זה ביעילות הטלפונית בכל הקשור למדדי SLA שיחה ראשונה, שיחת פולו אפ ואם זה באיכות שיחת המכירה באמצעות הצגת התועלות והפתרון של המוצר/שירות , פתרון והצפת הצורך לצד השני המתעניין.
    האזנות, משובים , לקוח סמוי, סקרי לקוחות כל אלו מהווים כלים לשיפור יחס ההמרה.
  8. בקרה ודוחות – הבקרה השוטפת וההיזון החוזר מהמכירות לשיווק, הם הכרחיים. היכולת לבקר ולבצע אנליזה לאיכות הלידים והערוצים השיווקיים, הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת קמפיין הצלבה של לידים שנסגרו/נמצאו פסולים/ללא מענה למול הערוצים, הצלבה של נציגים למול ערוצים עם ירידה לסטטוס הליד ועוד לא מעט ניתוחים ואנליזות, הן לא בהכרח נמצאים במיקוד העבודה השוטפת וחבל על כך. באמצעות ניתוח נכון ניתן לעלות מהר מאוד על ערוצים לא יעילים, טיפול לא יעיל או כמובן על נציגים שאינם מקצועיים מספיק.
  9. רוצים לשפר את ההמרה הערוצים פחות איכותם? תמיד יהיו ערוצים שממירים פחות, יחד עם זאת עדיין שווה להפעיל את הערוצים הללו בגלל עלויות נמוכות יחסית. בכדי להגדיל את יחס ההמרה בערוצים אלו ,יש לפעול בשני מישורים – אחד זה המישור הניהולי להבין ולחקור כל הזמן הם הטיפול בלידים המגיעים מערוצים אלו עוברים תהליך של מקסום ,האם יש צורך לשנות תסריטי שיחה, להשתמש עם שפת מסרים שונה, לקצר/להאריך שיחה ועוד ובמישור השני ההנעתי יש לייצר הנעה מתגמלת. בלא מעט מקרים הוכח כי תגמול גבוה יותר/ בונוס מענק על סגירה גבוהה יותר מהערוצים הללו עשה את שלו.יש חברות שמאמצות גם מישור שלישי בו אינם מאפשרים לנציגי המכירות לראות את מקור הליד (הערוץ השיווקי) ומנסים למוסס את מרכיב ההטיה

 

בהצלחה!

כותבת המאמר: מיטל הדר

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... “אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחות קיימים
אסטרטגית לקוחות קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן