שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כך תמקסמו את פעילות הלידים/פרפורמנס שלכם

 

כלים וטיפים חשובים להצלחה בפעילות הפרפורמנס /לידים שלכם:

מחיר הליד, איכות הליד, מקור הליד, הכמות, הלידים המחולקים, אופליין? או אונליין? רמת השליטה של המפרסמים, כמות הפסילות, יחס ההמרה ,עלות ההרכשה השיווקית והמכירתית – כל אלו ועוד מהווים פרמטרים שמנהלים את כלל המפרסמים מידיי בחודש

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

אז איך למקסם את פעילות הפרפורמנס שלכם בשוטף?

  1. נתחיל מהתחלה- תקבעו מראש תקציב שבבסיס שלו הוא החלטה על עלות ההרכשה המכירתית, קרי כמה הארגון מוכן להשקיע על סגירת לקוח. בעלות ההרכשה המכירתית לוקחים מראש את כל ההוצאות מעבר להוצאות השיווקיות כגון עלות עובדים, עמלות, הוצאות תפעול, עלויות פחת וביטול ועוד.
    החשוב מכל הוא לגזור מעלות הרכישה מכירתית , קרי עלות גיוס הלקוח את עלות ההרכשה השיווקית : תקציב עלות גיוס הלידים חלקי כמות הסגירות בפועל. הגדרת עלות ההרכשה השיווקית היא הכרחית לפני תחילת עבודה. זהו הבסיס לעבודה מול ספקים וערוצים . זהו אחד המדדים העיקריים עבור מחלקת השיווק
  2. תקבעו מחיר ריאלי לליד, על פי הערוץ ולפי כישורי ויכולות אנשי המכירות שלכם וההיסטוריה .תבחנו מה עלות ההרכשה השיווקית שלכם בכל ערוץ ואפיק שיווקי. זו נקודת המוצא שלכם : תגזרו את כמות הלידים הנדרשת, מחיר לליד, כמות הפגישות/המכירות וכמובן את אחוז הגידור.
    תנו לספקים שלכם כלים להצליח – וודאו שהחומרים והמסרים השיווקיים מגיעים בעיצובים וקריאטיביים שונים בעמודי נחיתה , בבאנרים, בטקסט לינקים ובכל חומר פרסומי אחר. תשקיעו בזה, זה משמעותי לתת לספקים שלכם חלופות (שימוש במודל AB TESTING)
  3. לא מעט לידים מיוצרים כיום באוף ליין באמצעות מוקדים ייעודיים לשיחות יזומות . במקום להילחם בהם, בואו נעזור להם להצליח. ישנם כיום לא מעט מוקדים העובדים עם דאטה מטורגטת ומפולחת , שלא פחות טובה וממירה מזו הנרכשת בדיגיטל. חשוב להגדיר ולתאם צפיות מראש לגבי אופן הפניה הטלפונית, מסרים, וזה בא לידי ביטוח בעיקר ביצירת תסריט שיחה מקצועי וממוקד יותר.
  4. זה הזמן לבחון כיוון ישן ואיכותי, לראות מה ב"אוף ליין" מניב איכויות גבוהות יותר ומתברר שיש, דוגמה למדיום, שעובד אצל כמה מלקוחותינו מתוך האפשרויות קבלו אחת מפתיעה. רדיו ארצי. מדיה שאינה יקרה, הנוגעת במעל למיליון אוזניים ביום. קהל מטרה בגלאי 38 ומעלה (חשוב לצייו כי היא לא מתאימה לכל מפרסם) מדיה המפעילה 2 מנגנונים: התקשרות מיידית וחיפושים אורגניים בגוגל תוך כדי מיתוג ויצירת זכירות.מדיה שבאופן מפתיע יחס ההמרה בין פונה לרוכש בה הוא לרוב דו סיפרתי.
    שאתם רוצים לייצר בוסט יומי אחת לשבוע או יותר של לידים נכנסים זו המדיה. אסור לשכוח שצריך להיות מוכנים לקבלת השיחות , להכשיר צוות שיודע לקבל , לטפל בשיחות נכנסות ולהניע לפעולה. שיחה יוצאת ושיחה נכנסת היא לא אותו הדבר. לא במכוונות, לא במסרים וביחוד לא בתהליך טיפול.
  5. התוכן הוא המלך – ניתן לייצר לידים מלא מעט ערוצי שיווק. אתר הבית, פעילות בפייסבוק, גוגל ממומן ואורגני, דיוורים, שותפים ועוד. יש ערוץ אחד שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות והוא נמצא בכל מקום, בייחוד באתרים הגדולים והמובילים וזה התוכן. כתבות התוכן באמצעות הפלטפורמות של האוטבריין וטאבולה מייצרות באז באתרים המובילים, נותנות ערך אמיתי מוסף לגולש . אסור לוותר על התוכן, בייחוד שהוא אסטרטגי לאורך זמן. מגוון מסרים, כותרות וכתבות זה חלק בלתי נפרד מתוכן שנצרך יותר ויותר על ידי הגולשים.
  6. תקצרו את השרשרת – במקום לעבוד מול לא מעט מתווכים כגון רשתות שותפים תבדקו אחת מ 2 האופציות : תעבדו מול גוף אחד גדול שמאגד לכם את כל פעילות הפרפורמנס ומולו תתנהלו או לחלופין תקימו פעילות פרפורמנס בתוך הבית ותנהלו אותו בצורה ישירה מול כלל הספקים והשותפים הישירים שלכם. זה לא ממש קשה כמו שחושבים, אם עושים את זה בצורה נכונה ומושכלת.
  7. המוקד שלכם – הכל נכון ויפה אבל אם המוקד הטלפוני שלכם לא מספיק מקצועי כל העבודה שלכם תרד לטמיון. יש לבקר כל העת ולשפר את איכות הטיפול בליד, אם זה ביעילות הטלפונית בכל הקשור למדדי SLA שיחה ראשונה, שיחת פולו אפ ואם זה באיכות שיחת המכירה באמצעות הצגת התועלות והפתרון של המוצר/שירות , פתרון והצפת הצורך לצד השני המתעניין.
    האזנות, משובים , לקוח סמוי, סקרי לקוחות כל אלו מהווים כלים לשיפור יחס ההמרה.
  8. בקרה ודוחות – הבקרה השוטפת וההיזון החוזר מהמכירות לשיווק, הם הכרחיים. היכולת לבקר ולבצע אנליזה לאיכות הלידים והערוצים השיווקיים, הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת קמפייןהצלבה של לידים שנסגרו/נמצאו פסולים/ללא מענה למול הערוצים, הצלבה של נציגים למול ערוצים עם ירידה לסטטוס הליד ועוד לא מעט ניתוחים ואנליזות, הן לא בהכרח נמצאים במיקוד העבודה השוטפת וחבל על כך. באמצעות ניתוח נכון ניתן לעלות מהר מאוד על ערוצים לא יעילים, טיפול לא יעיל או כמובן על נציגים שאינם מקצועיים מספיק.
  9. רוצים לשפר את ההמרה הערוצים פחות איכותם? תמיד יהיו ערוצים שממירים פחות, יחד עם זאת עדיין שווה להפעיל את הערוצים הללו בגלל עלויות נמוכות יחסית. בכדי להגדיל את יחס ההמרה בערוצים אלו ,יש לפעול בשני מישורים – אחד זה המישור הניהולי להבין ולחקור כל הזמן הם הטיפול בלידים המגיעים מערוצים אלו עוברים תהליך של מקסום ,האם יש צורך לשנות תסריטי שיחה, להשתמש עם שפת מסרים שונה, לקצר/להאריך שיחה ועוד ובמישור השני ההנעתי יש לייצר הנעה מתגמלת. בלא מעט מקרים הוכח כי תגמול גבוה יותר/ בונוס מענק על סגירה גבוהה יותר מהערוצים הללו עשה את שלו.יש חברות שמאמצות גם מישור שלישי בו אינם מאפשרים לנציגי המכירות לראות את מקור הליד (הערוץ השיווקי) ומנסים למוסס את מרכיב ההטיה

 

בהצלחה!

כותבת המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן