דף הבית » קייס סטאדיס
מטרה עיקרית: הגדלת כמות מכירת המנויים תוך צמצום עלות ההרכשה השיווקית והגדלת יחס ההמרה
תוצאות:
מטרה עיקרית: אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית ממירה למחלקת השיווק, בחינת מיטוב וניצול עבודת מערכת CRM למול מחלקת השיווק
תוצאות:
מטרה עיקרית: שיפור לניהול מיטבי של מוקד תאום הפגישות תוך התייחסות לגידול תוצאות במרכזי החברה
תוצאות:
מטרה עיקרית: מקסום עבודת מחלקת המכירות שוק מקומי (ישראל) ועבודת המת”לים (5) : מעבר של מחלקה מקצועי שירותית -טכנית למחלקת מכירות
תוצאות:
מטרה עיקרית: בניית תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעד המכירות השנתי שהוגדר –
תוצאות:
מטרה עיקרית: שיפור מדדי השירות וניהול השירות של מוקד השירות הטלפוני , מעבר לשירות מוכר.
תוצאות:
מטרה עיקרית: הגדרה ושיפור תהליכים פנים ארגונים למיסוד עבודה שוטפת.
תוצאות:
מטרה עיקרית: לשפר תהליכי המכירה, השיווק , השירות והתחזוקה, ולאפשר ניהול תיעוד וארגון דאטה בצורה מיטבית עבור כלל מחלקות החברה.
תוצאות: