מאמרים

המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:

בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים וצרכים משתנים של הלקוחות. ניהול שיווק אפקטיבי דורש גישה אסטרטגית, שימוש בכלים מתקדמים ויכולת ליצור חוויות לקוח מותאמות אישית. כדי לסייע לכם לנווט בעולם המורכב הזה, יצרנו מדריך צ’קליסט מקיף המכסה את מרבית המרכיבים החיוניים להצלחת פעילות השיווק שלכם:

קרא עוד
חווית שירות
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean

מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות בעולם, זוכה להכרה בזכות השירות היוצא דופן שהיא מעניקה ללקוחותיה. היא פועלת במגוון יעדים ברחבי הגלובוס ומציעה חוויה מפנקת המשאירה רושם עמוק ומתמשך על נוסעיה – “חוויה של פעם בחיים”.

קרא עוד
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים

אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם,
בניהול המודרני והעכשווי יש מקום ודגש לחיזוק הקשר עם העובד באופן שוטף. מחקרים מובלים בשנים האחרונות ובדגש אחרי תקופת הקורונה, מאוששים שטיב הקשר בין מנהלים לכפופים משפיע ומגדיל את התפוקה של העובדים בעשרות אחוזים לאורך זמן.

קרא עוד
מודל OKR (Objectives and Key Results)

אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך זמן , מחקרים בשנים האחרונות מצביעים על גידול באתגר לנהל מטרות ותוצאות ולעמוד בהן בעיקר בקרב חברות קטנות ובינוניות.
מודל OKR (Objectives and Key Results) הוא אחד המודלים היעילים לניהול מטרות ותוצאות. הוא מודל פשוט ובהיר העוזר לארגונים וחברות להגדיר, לתאם ולהשיג את מטרותיהם בצורה יעילה ולהשקיע את המשאבים הנדרשים בהן תוך מדידת קצב ההתקדמות.

קרא עוד
Challenges in a family company
האתגרים בחברות משפחתיות

בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי ולשפר את התפקוד העסיק ביצועי אודות למאפיינים קבועים המהווים סוג של מכשול.

קרא עוד
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה

אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות האמיתית לצמצם פערים ולעמוד ביעדים שהוגדרו . בכדי שזה יקרה יש צורך לייצר BOOST, משהו שונה, התנהלות אחרת ברמת המיקוד וברמת פעילות.

קרא עוד
מצוינות עסקית מהי?

כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן. בכדי להגיע לשם יש צורך לאמץ ולהטמיע תרבות של מצוינות עסקית.

קרא עוד
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות

ניהול ספקים:
מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים
תהליך זיהוי ובחירת הספקים הוא קריטי להצלחה. יש לבחון היטב את איכות המוצרים או השירותים, אמינות האספקה, המחיר, יכולות מקצועיות טכניות, גמישות, עמידות בזמנים ועלויות

קרא עוד
מחברה משפחתית למכונה משומנת

חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין המשפחתי  או המשפחה המורחבת נמצאים בשדרת הניהול הבכירה ובקרב מקבלי

קרא עוד
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד”

בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה.
מרבית החברות והארגונים אינם כתמול שלשום, חלקם שינו את אופי ווליום העבודה. חלקם בלית ברירה בגלל מיקומם הגאוגרפי, חלקם בגלל אופי הצריכה המשתנה ואחרים בגלל כוח האדם. כך לא מעט חברות וארגונים חוו ועדיין חווים ירידות של עשרות אחוזים ואף יותר בשורת ההכנסה.

קרא עוד
מגמות עולמיות בתחום השיווק

שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם שחקנים חדשים ומעניינים בשוק שיכולים ליעל את החברה בצורה המקסימלית . כתבה מרתקת בנושא כלים חשובים לשיווק, טרנדים עולמיים בתחום השיווק

קרא עוד
אנשי המכירות הנסתרים – מתחת לרדאר שלכם

בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן שהיא אולי מפתיעה אבל הפכה כבר לפרקטיקה נפוצה, היא לצייד אנשי שירות הלקוחות בכל המידע והכישורים הדרושים על מנת להגדיל הכנסות לארגון. לשינוי זה יש מספר כיוונים מבורכים, וחברות שיישמו את התהליך מדווחות על עלייה בהיקפי המכירה של עשרות אחוזים.

קרא עוד
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?

מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה קדימה?
דווקא עכשיו לפני חג הפסח יש לכם הזדמנות מצוינות לעצור ולעשות סדר בארגון, לבחון שגרות ותהליכים קיימים ושיטות בצורה אחרת, שקולה ואובייקטיבית יותר.
עוצרים דווקא כאן ועכשיו עם חג הפסח ומנסים לבחון איך ניתן לעשות אחרת בעיקר לשפר.
קיבלתם החלטה לנצל את ההזדמנות ולבחון איך ניתן לעשות אחרת? יפה מאוד! אבל איך עושים זאת?

קרא עוד
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.

מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות שיווק ממוקדות ועד ליישום טכנולוגיות חדשניות לשיפור החוויה הלקוחות . המאמר מספק תובנות מעמיקות על כיצד חברות וארגונים יכולים לבנות קשר חזק יותר עם לקוחותיהם, לזהות ולמנף נקודות מגע קריטיות במסע הלקוח, ולהשתמש בנתונים ובאנליזה לשיפור מתמשך. הצטרפו אלי לסיור מודרך בנוף השיווק הדיגיטלי המתפתח, כדי ללמוד איך להתאים את האסטרטגיה שלכם לצרכים המשתנים של הלקוחות ולהבטיח הצלחה בשוק התחרותי של היום.

קרא עוד
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?

מה באמת חשוב לעובדים ותיקים?
עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים- החלטנו להקדיש את המאמר הקרוב למספר כיווני מחשבה בקשר לשימור עובדים ותיקים.
נהוג לחשוב שהדבר הכי חשוב לעובדים ותיקים הוא השכר, אבל לפי מחקרים, זה לא בהכרח נכון. 2 מחקרים של פירמת הייעוץ McKinsey שבחנו מעל 30,000 עובדים במדינות ותרבויות שונות מראה שגם בגילאים מבוגרים יותר- האלמנטים המכריעים הם משמעות, תחושת שייכות ואיכות ההנהלה. משתנה נוסף שחזר בכל הסקרים הוא אופק התקדמות ופיתוח אישי, כאשר אנשים הביעו העדפה למקום שהם יכולים להתפתח ולגדול בו, גם אם השכר פחות מתגמל.

קרא עוד
הביצועים בארגון תקועים – טיפים לזיהוי ‘מוקשים’

מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם? יש שיגידו בגלל המשאב האנושי, אחרים יציינו בגלל התחרות העזה, יש שיגידו גם בגלל שיווק חלש ועוד סיבות שרובן רחוקות מן המציאות…

בעידן שבו השוק תחרותי יותר מתמיד ואף מאתגר , מנכ”לים מוצאים עצמם בחיפוש אינסופי אחר דרכים לשפר את הביצועים ולקדם צמיחה. מנהיגים מצליחים הבינו כי המפתח לשיפור ביצועים ושבירת תקרת הזכוכית אינו מצוי רק במכירות או פיתוח מוצר, אלא ביכולת לשלב ולאזן בין מגוון תחומים – סוג של גישה הוליסטית לצמיחה אורגנית!

קרא עוד
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות

איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם מאות חברות וארגונים, נשמח לשתף כאן מעט מנסיוננו ביצירת מנגנוני תגמול מניעים.
כל חברה יכולה וצריכה לבנות את מודל התגמול שלה אחרת, לפי המשתנים שחשובים לה והתקציב שהיא הגדירה לכך. במאמר זה נציג מספר מודלים אפשריים ועקרונות ליצירתם בהתאם לאופי ויעדי החברה

קרא עוד
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?

מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח. כדי ליישם את העקרון נדרשת עבודה על התהליך, אבל אם ניישם אותו בצורה נכונה, המסרים שלנו יגבירו אצל הלקוח את תחושת האנושיות והקרבה כלפינו. חשוב שננצל את ההזדמנות הזו ונמנע ממסרים רובוטיים ואחידים לכל הלקוחות,

קרא עוד
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)

אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל לנצל). משוב אישי יגע בצורת התנהלותו של העובד בסביבת העבודה ועם קולגות, ולא בביצועיו או הישגיו המדידים. כך שחשוב מאוד, אפילו יותר מאשר במשוב מקצועי, להיות רגישים ולא לטעות במילים

קרא עוד
מה שלום המוח שלכם בחברה?

מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות למיצוי הפוטנציאל שלהן עבורכם. מערכות לניהול לקוחות (CRM (Customer Relationship

קרא עוד
ממשאב אנושי להון אנושי

“אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה….” זה מה שציין בפנינו מנכ”ל חברה בתחום הפיננסי לפני מספר

קרא עוד
להתחיל את השנה אחרת

ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות בפתיחת השנה העסקית. הנה לפניכם 4 משתנים חשובים שיש לקחת

קרא עוד
סיכום שנה עסקית

הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה. זה בדיוק הזמן (בתחילת חודש ינואר) לתת מקום והתייחסות מכבדת לסיכום השנה

קרא עוד
אסטרטגית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה עסקית בייחוד בתקופות מורכבות ( קורונה, לחימה, נסיבותכלכליות ועוד), יחד

קרא עוד
מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות ואושר וכמובן הצלחה עסקית בשנה הקרובה! כחלק ממסורת בחרנו לחגוג

קרא עוד
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים, מעבירים הלאה והכי חשוב גם מיישמים ומטמיעים אצלכם בארגון. אנחנו

קרא עוד
workplan
תכנית עבודה – חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים “האיזוטרים” שחייבים להיות בכל תכנית עבודה שנתית – למי שפספס להלן הלינק

קרא עוד
workplan
תכנית עבודה – חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע לתוצאות שיא? בסיום כל אחת מהשנים 2019,2021 ערכנו סקר בהשתתפות

קרא עוד
שיווק B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160 חברות B2B במגוון תחומים (להוציא מכירה לקמעונאים) מצאנו שהפרמטרים המשפיעים

קרא עוד
שיווק גרילה
איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם “מחר בבוקר יש לכם  0₪ בתקציב השיווק”, כנראה הייתם אומרים לנו: “לא

קרא עוד
איך להגדיל את המכירות בעסק?

      בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר הלקוחות, נוכחנו להבין ולדעת שמעבר לשיפור תהליכי

קרא עוד
שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות זו ירידה דרסטית במכירות בפרק זמן קצר – ירידה של

קרא עוד
כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים המתאר את התהליך שכל לקוח (ופוטנציאלי)  עובר עמכם מהרגע שנכנס

קרא עוד
ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק האם אתם מרוצים מהשדרה הניהולית שלכם? האם

קרא עוד
הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.  ישנם 3 כללי יסוד חשובים בהנעת עובדים:

קרא עוד
שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו את רמת החשיבות האסטרטגית של תוכן מקצועי בשוטף,התוכן הוא המלך

קרא עוד
תכניות עבודה שנתיות

תוכנית עבודה ותקציב רוב החברות והארגונים נמצאים בשלב הנוכחי, של הרבעון הרביעי, לקראת הישורת הסופית בעדכון תוכניות העבודה השנתיות, ריכוז הבסיס המוכר והידוע – הגדרת

קרא עוד
נדבר אחרי החגים…

מי מאתנו לא נתקל בחודשים אוגוסט וספטמבר במשפט “נדבר אחרי החגים”, לעיתים זה גם מגיע עם הקדמה של “זה לא מתאים עכשיו”… הרעיון מובן, סוג

קרא עוד
מיפוי מנהלים
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי הניהולי אצלכם בארגון. הניסיון

קרא עוד
פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו עדים לצמתים ואינטראקציות עם הלקוח, שכל אחד מהם מהווה חלק

קרא עוד
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות?  כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים והחברות בשוק בוחרים את ברירת המחדל, הפתרון

קרא עוד
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון מערכת התואמת את צרכיו המגוונים של הארגון

קרא עוד
שיווק באינטרנט ל- B2B – חלק 1

שיווק באינטרנט – אם הלקוחות שלכם הם חברות/ארגונים/עסקים, המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. Business to Business הוא התקשרות שיווקית ומכירתית בין עסקים וארגונים, התקשרות של

קרא עוד
שיווק ומכירות ל- B2B – חלק 2

במאמר שיווק ומכירות B2B חלק מספר 2 נסקור כלים דיגיטלים חשובים נוספים לחברות B2B (חברות/עסקים/ארגונים),  לחשיפה גבוהה יותר , חימום מערכת יחסים יציבה ולאורך זמן עם הלקוחות שלכם וכן,

קרא עוד
מצגת ליישום וטיפול בלידים

טיפול בלידים – כיצד למקסם את הלידים שמגיעים אליכם? מצגת מרתקת בנושא מקסום טיפול בלידים המתייחס לכלל תהליך המשפך השיווקי החל מיצירת הליד, דרך קליטתו במוקד

קרא עוד
מסע לקוח

בעולם השיווק הגיח לו בשנים האחרונות מושג חדש הנקרא “מסע לקוח”. אסטרטגיות שיווק, בניית מודלים עסקיים או סיעור מוחות, ודאי יצא לכם להיתקל לא פעם

קרא עוד
חווית לקוח
השלבים בבניית במסע לקוח

במאמר הקודם שעסק בתהליך מסע לקוח התייחסנו והגדרנו את שתי האפשרויות הקיימות בין לקוח חדש ללקוח קיים, במאמר זה ניקח צעד אחד קדימה ונפרט את

קרא עוד
הכשרת אנשי מכירות

השכרת אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס לכל פעילות עסקית, וככזה, הוא חייב לשכלל את עצמו ולשפר

קרא עוד
איך מגדילים הכנסה

איך מגדילים הכנסה: בליץ סוף שנה-תחילת שנה תקופת סוף השנה היא תקופה מאתגרת, בייחוד בכל מה שקשור לתחום המכירות. כולם רוצים לשפר את המאזן בישורת

קרא עוד
מסרים שיווקיים – שפה מקדמת מסר

בשיפור ביצועים מתמקדים בעיקר בתהליכים ובמשאב האנושי ולעיתים קרובות זונחים את הדברים הבסיסיים שמשרתים ומקדמים אותנו בשוטף. חלק מדברים על “שפת מכירה”, אחרים על “דיוק

קרא עוד
תוכנית עבודה שנתית

אחד הכלים החשובים בבניית אסטרטגיה עסקית בכל חברה הוא תכנית העבודה השנתית. תכנית העבודה מסייעת לממש את האסטרטגיה העסקית והארגונית, לייצר כיוון, להגדיר ולתעדף את

קרא עוד
מודל מנכ”ל מלווה

כחלק משיפור ביצועים בתחום המכירות, אנו מעודדים ארגונים וחברות לעשות את הדברים בצורה קצת אחרת,פחות שבלונים ומקובעים, ויותר יצירתיים. זה כמובן מצריך נכונות ושיתוף פעולה

קרא עוד
שימור אנשי מכירות ושירות

כיצד נשמר את אנשי המכירות והשירות אחד האתגרים המרכזיים בחברות וארגונים הוא אחוז הנטישה הגבוה של אנשי מכירות ושירות. שימור עובדים הוא נקודה חשובה בכל

קרא עוד
שימור לקוחות
שימור לקוחות

שימור לקוחות עסקיים ופרטיים במציאות התחרותית של היום חברות וארגונים משקיעים לא מעט משאבים בגיוס לקוחות חדשים ולעיתים שוכחים את הנכס היקר להם מכל –

קרא עוד
הצלחה בפעילות הפרפורמנס שלכם

כלים וטיפים חשובים להצלחה בפעילות הפרפורמנס /לידים שלכם: מחיר הליד, איכות הליד, מקור הליד, הכמות, הלידים המחולקים, אופליין? או אונליין? רמת השליטה של המפרסמים, כמות

קרא עוד
סמנכ”לי שיווק תפסיקו לאכול את ה-SHIT הזה

סמנכ”לי שיווק סובלים מכאבי בטן ובעיות מטבוליות.הסיבות, הגורמים,התרופות. במציאות בה כלי החשיפה האינטרנטיים הולכים ומאבדים מיעילותם, בסביבה תחרותית הנושפת בעורף, בתחרות מחירים המורידה את רווחיות

קרא עוד
טלטלה בעולם הביטוח

חברת ביטוח, סוכנות או סוכן עצמאי שלא יהיו יצירתיים פשוט לא יהיו!!!זה המצב היום בשוק הביטוח. על רקע התמורות והשינויים שענף הביטוח עבר ועובר בעת האחרונה,

קרא עוד
דילוג לתוכן